Grattis! Dette er dritrå saker. Ligger ikke mange sånne og slenger i lytterom her til lands! Nå får du vel somla deg til å koble opp en av vinylriggene dine? Eller blir Kondo bodfyll til du får racks på plass?
Ikke så mange av denne kladden produsert - derfor banket jeg til med tidlig julepresang!! Har en plan med denne, så foreløpig blir den stående på utstilling...Grattis! Dette er dritrå saker. Ligger ikke mange sånne og slenger i lytterom her til lands! Nå får du vel somla deg til å koble opp en av vinylriggene dine? Eller blir Kondo bodfyll til du får racks på plass?
Lekkert. Hvordan riia skal du bruke til denne? Og er det RCA Victor drivverket som skal til pers her? Arm og pickup, har du bestemt deg for det også?
Det er en plutoniumsfet dings som uansett bør stå synlig slik at heldige får se den og ikke minst få et innblikk i en mesters kompromiløse måte å arbeide påIkke så mange av denne kladden produsert - derfor banket jeg til med tidlig julepresang!! Har en plan med denne, så foreløpig blir den stående på utstilling...Grattis! Dette er dritrå saker. Ligger ikke mange sånne og slenger i lytterom her til lands! Nå får du vel somla deg til å koble opp en av vinylriggene dine? Eller blir Kondo bodfyll til du får racks på plass?
Audio Note KONDO AN-S7 II pluss diverse KONDO kabler. Klassisk step-up, bygget egenhendig av Kondo-san; fire sølvtrafoer og fleksibilitet nok i innstillingene til å takle de fleste pick-ups. I dette tilfellet i første omgang Audio Note IO.
Vis vedlegget 159071
Ja - det er som jeg nevnte også mange funksjonelle likheter mellom en 2CV og en Ferrari ogsåObli.: Interresant, når du sier Slot loading kontra SLOB så forstår jeg ikke forskjellen. Slukets konstruksjon ser da vitterlig ut som det fotoet jeg la ut??
Rent mekanisk ser det jo ganske likt ut, selv om dere kjører med mye høyere komp?Ja - det er som jeg nevnte også mange funksjonelle likheter mellom en 2CV og en Ferrari ogsåObli.: Interresant, når du sier Slot loading kontra SLOB så forstår jeg ikke forskjellen. Slukets konstruksjon ser da vitterlig ut som det fotoet jeg la ut??
SLOBs er en slot loaded konstruksjon (selv om det allerede der er minst 300% forskjell fra Nelson Pass og diyaudio.com konstruksjonene), men der slutter også likhetene...
Tror ikke det er beskrevet noe sted om detaljer for design konseptet for SLOBs på en slik måte at det kan brukes.Rent mekanisk ser det jo ganske likt ut, selv om dere kjører med mye høyere komp?
( Jeg skal lese tråden en gang til. Starter med post nr. 2027. )
Nei, ikke noe sted jeg har sett. Men det er jo interessant.Tror ikke det er beskrevet noe sted om detaljer for design konseptet for SLOBs på en slik måte at det kan brukes.Rent mekanisk ser det jo ganske likt ut, selv om dere kjører med mye høyere komp?
( Jeg skal lese tråden en gang til. Starter med post nr. 2027. )
Ja - det er som jeg nevnte også mange funksjonelle likheter mellom en 2CV og en Ferrari ogsåObli.: Interresant, når du sier Slot loading kontra SLOB så forstår jeg ikke forskjellen. Slukets konstruksjon ser da vitterlig ut som det fotoet jeg la ut??
SLOBs er en slot loaded konstruksjon (selv om det allerede der er minst 300% forskjell fra Nelson Pass og diyaudio.com konstruksjonene), men der slutter også likhetene...
10:1 vs 3:1 => ca. 3.3 ganger.. Ca. 330% i forhold til 3:1300% faktisk - du verden som jeg gleder meg til å se den matematiske dokumentasjonen for utsagnet
Med det som går under benevningen slot loading som typisk er under 3:1 "snakkes" det om mulige negative effekter.ingen negative effekter av økt kompresjon?
mvh
Leif