Griffenfeldt
Hi-Fi freak
544 og 5ac er med. De andre kodene vet jeg ikke hva er. Får med gratis internett og concierge tjenester, 20gb harddisk, dvd spiller og idrive med touchfunksjon.
Dumt at de ikke vil opprettholde garantien ved kjøp av hustuning. Andre merker har gjerne opprettholdt garantien ved kjøp av deres husmerke.AC-Schnitzer, som kan kjøpes fra BMWs delelager, drar ut 204hk og 290nm. Men selv om dette selges sammen med orginaldeler forsvinner dessverre garantien også med disse.
Details AC Schnitzer performance upgrate
Geir Arne
Jeg mente denne:Vil vi egentlig kjøpe bruktbil av en som kan finne på å skrive "rå bil" og "ufattelig rått design" i annonsen?
Her er tre mobilbilder jeg fikk knipsa av 428i hos Bavaria Forus (Stavanger) 26.9.
Den kostar "bara" 489000:- SEK ny, vad tjänar en genomsnitts Ola Norman?Om furnuften virkelig skal kastes, og du er villig til å gå "the extra mile" kommer man ikke utenom biler som denne: BMW 1M 340Hk / Rå bil 2011, 30*000 km, kr 888*000,- -"Like" = ganilsens vinterinnlegg over. )
Jeg er litt hekta på E92 - og da med litt motor. Men, jeg er ikke "18 år" lenger - men ironien er at jeg gjerne vil ha noe kult - og er nå i en fase der jeg gjerne kan betale for det. Vil gjerne kaste fornuften på dynga....
Tenker slik: Tesla med alt; 780k - eller en morro (lydmessig) BMW. Hvis man er fornuftig på papiret så er T bankers - men også litt kjedelig. Liker at det bråker litt når man trår på - ikke bare at det flytter seg kjapt stille.
Den kan lett defineres med to ord; GUD BEDRE! Hystesrisk go-kart, enkelt å greit. En garantist for å konsekvent velge "omveier".
Elektro er morsomt og nesten litt surrealistisk. Men spørsmålet blir vel kanskje om du vil bli fraktet eller kjøre selv.
Geir Arne
Har sett flere entusiaster i utlandet som har våtslipt og polert opp lakken igjen på bla M3.ups, jeg lenket til feil annonse.
Jeg mente denne:
Uansett.. Er det bare jeg som synes at denne appelsinhuden av en lakkfinish ikke er så veldig imponerende? :
Her er tre mobilbilder jeg fikk knipsa av 428i hos Bavaria Forus (Stavanger) 26.9.
Det er ikkje 0-100 det handlar om, men innvolvering. Det er keisamt med rattgiring.
Støtter dette. Har disse selv, og har ikke vært i nærheten av å sitte like komfortabelt noensinne. Prøvesatt en Tesla Model S, og de har en laaaang vei å gå på det området. Det diskvalifiserer hele bilen, for min del.Skall en ha veldig gode seter i BMW er innslaget på 5 serien og komfort stolene, disse er fantastisk gode og sitte i.
Jeg har spurt forhandler om det vill være mulig å bestille disse i 3 serien men svaret er nei.
Jeg har prøvd både E60 og F10 med disse og det er en helt suveren komfort i disse stolen. Stolen finnes i forskjellig utstyres nivå ifb massasje, ventilasjon, og aktiv sidestøtte, men grunnkomforten er den samme.
Er Recaro stoler nå originalt ekstrautstyr? Jeg vet at du får bestilt Recaro med performance pakken!
mini cab?
Jeg hadde spesielt sans for dette:Her er tråden om våtsliping og opp polering av E92 M3 BMW E92 M3 Ultimate Wetsand By KDS - Detailing World
Mange bilder av hele prosessen.
Hadde et sett med Recaro LS i kone bilen (Ikke BMW) som jeg hadde tenkt å ta med til neste bil, men de som kjøpte bilen insisterte strekt på å få med stolene og betale ekstra for de.Recaro har knallgode seter. Beste jeg noensinne har hatt var fra Recaro og satt i en Abarth 130TC (off topic ) jeg hadde en gang...
Helt syk forskjell på før og etter på den bilen ja.Jeg hadde spesielt sans for dette:Her er tråden om våtsliping og opp polering av E92 M3 BMW E92 M3 Ultimate Wetsand By KDS - Detailing World
Mange bilder av hele prosessen.
...og Macan kan leveres med komplett Burmester anlegg. Har hørt det i Cayenne og det er faktisk ganske bra hvis man unngår "mye bass og diskant" instillinger. Normalt er det beste man får til BMW harman kardon, men jeg forstår at det nå kan leveres B&O anlegg til hvertfall 5 Serien. Noe må man få ut av køkjøringen...X4's fremste konkurrent blir vel Macan, tipper jeg.
den var ekstremt pen. Hvis den nå bare får skjerm som er integrert i dashbordet og ikke den utsikkende utgaven som leveres til feks 3. Serien.
Gratulerer med et godt valg Loevhagen, 3 serien er en meget bra bil og har en fin størrelse. Selv synes jeg at 5 touring blir litt i lengste laget.Madamen synes X3 30d er stor nok - og ønsker ikke to flak - så da ble det ingen ny 520daX. Derfor ble en nybilbestilling lagt inn i dag på 320iaTX. Like greit egentlig. Formmessig er 5-serien overlegen - men bensin gjør det hele mer enn greit med en 320i.
Typisk familiebil er det selvsagt ikke, men alikevel er det jo en fordel med en praktisk løsning til passasjer. Å kjøre unger til trening o.l. med en slik bil er jo genialt.Det er vel heller ikke tenkt som noen familiebil.. Mye snakk om disse bakdørene, kan ikke se at det er noe mer upraktisk enn en 2 dørs som hadde vært alternativet her, da må også de i forsetet ut for å slippe noen inn bak, fordelen her er jo mye mer plass til ut/innstigning.