C
cruiser
Gjest
Heh, ja kan jo være greit å få det korrekt når man skal korrigere/drite ut andre
Frykter du for sosialstønaden din?NEIII!!!!
Nei, men kva er det dei styrer med, kommunistsvina i Unge Høgre;DNå gjelder det faen meg om å holde orden i rekkene! Dette går ikke.
Unge H�yre vil ha bilfritt sentrum - NRK �stlandssendingen - Lokale nyheter, TV og radio
Hva vil Eu si om dette?Professor juris vurderer vel om han skal be disse advokatene om å avlegge ny eksamen.
Jussprofessor slakter advokatutspill om bilfritt Oslo: - Det er reint spr�yt - nyheter - Dagbladet.no
På tide og sette en 18 års grense for å drive med politikk, få bort hjernevaskingen av personer fra de er i 10 års alderen.Nå gjelder det faen meg om å holde orden i rekkene! Dette går ikke.
Unge H�yre vil ha bilfritt sentrum - NRK �stlandssendingen - Lokale nyheter, TV og radio
Det er jo, selvsagt, overhodet ingen problemstilling her. Det er fullt mulig å regulere trafikken i en by på mange ulike vis. Og fullt lovlig. Advokatene som kom med utspillet har overhodet ikke grunnlag for å påstå at det er ulovlig med slik restriksjon. Som professor Torvund kommenterte: Medieutspill fra advokater som vil markedsføre sine tjenester (eller som eventuelt gjør det for å fremme en ikke navngitt klients interesser), bør man ikke la seg skremme av.Hva vil Eu si om dette?Professor juris vurderer vel om han skal be disse advokatene om å avlegge ny eksamen.
Jussprofessor slakter advokatutspill om bilfritt Oslo: - Det er reint spr�yt - nyheter - Dagbladet.no
Alle har ikke de samme rettighetene og er ikke det brudd på en eller annen internasjonal lov?
Hva med eldre personer som må ha bil, må de flytte, skal de sitte innesperret i boligen?
Dette kom ikke som noen bombe, vi sitter på Asylet og tar noen øl og der tar vi også beslutningene våre, hva var det hun i MDG sa i valgkampen, ja 280 000 mister jobben i oljebransjen og alle kan jobbe i vindkraft, skremt at slike folk kan sitte med slik makt som hun gjør.
Ikke undersøkt av byregjeringen
Den nye byregjeringen innrømmer at de ikke har gått ordentlig inn i problemstillingen, og at de først nå vil se om det er juridisk mulig å innføre bilfritt sentrum i Oslo.
Altså omtrent som FrP på en rekke områder før de valgte å gå inn i den blåblå regjeringen?Den nye byregjeringen innrømmer at de ikke har gått ordentlig inn i problemstillingen,
Hva er det frp gjort ulovlig mens de har sittet i regjering?Altså omtrent som FrP på en rekke områder før de valgte å gå inn i den blåblå regjeringen?Den nye byregjeringen innrømmer at de ikke har gått ordentlig inn i problemstillingen,
Har jeg sagt det da? Mener du at det nye byregjeringen i Oslo har gjort noe ulovlig ved å si at de vil gjøre Oslo sentrum bilfri? Jøss. Den loven hadde jeg ikke fått med meg. Hvis du finner den i www.lovdata.no send oss gjerne en link.Hva er det frp gjort ulovlig mens de har sittet i regjering?Altså omtrent som FrP på en rekke områder før de valgte å gå inn i den blåblå regjeringen?Den nye byregjeringen innrømmer at de ikke har gått ordentlig inn i problemstillingen,
Dobbeltspann? Dæven døtte!
Ja, det er mye rart i sentrumspartiene, men jeg vet ikke om forslaget ditt hadde gjort noen særlig forskjell, er jo ikke alltid det er noen hjemme...Et politikerfritt sentrum bør være noe å hige etter.
Det finnes en (mild) variant av dette allerde. En del gater er åpne for trafikk frem til for eksempel klokka 10:00 slik at butikke/serveringssteder osv kan få leveranser, men når det er på plass er det i alles interesse at det er bilfritt.Bilfrie sentra er bare positive. Sørg for at det finnes parkering utenfor sentrum med matebusser inn, så er det helt problemfritt. Jeg er ofte i Praha, og selv om det ikke er helt bilfritt i sentrum er det store begrensninger på bilbruk og det er mange gater som er helt bilfrie. De har et godt utbygd (og billig) kollektivtilbud. Å kjøre inn i Praha sentrum for å handle eller gå på konsert, besøke en utstilling eller noe annet er tullete. Det er kun hvis man skal gjøre noe i utkanten av byen man har behov for bil. Jeg kjører til Praha fra Trondheim et par ganger i året, men når jeg er der nede står bilen i garasjen (ja jeg har garasje i Praha ). Tar den fram kanskje et par ganger i løpet av tre uker.
Det er vel heller ikke ment som et klimatiltak, i alle debattene jeg har hørt er det argumentert med kapasitet og trivselProblemene med bilfritt sentrum er små, men det er vel også gevinstene. Som klimatiltak er det jo en vits, men det er den synligste symbolsaken MDG kan finne for å vise at de får gjennomført politikken sin i hovedstaden, som de skal bruke for det det er verdt i stortingsvalgkampen. Dette handler om parti- og merkevarebygging.
Hauge i Bellona har harsellert med at det er et ineffektivt klimatiltak, men det er mange måter å vurdere det på.Det er vel heller ikke ment som et klimatiltak, i alle debattene jeg har hørt er det argumentert med kapasitet og trivselProblemene med bilfritt sentrum er små, men det er vel også gevinstene. Som klimatiltak er det jo en vits, men det er den synligste symbolsaken MDG kan finne for å vise at de får gjennomført politikken sin i hovedstaden, som de skal bruke for det det er verdt i stortingsvalgkampen. Dette handler om parti- og merkevarebygging.
Nei han får jo ikke kjørt Teslaen sin i sentrum da.Hauge i Bellona har harsellert med at det er et ineffektivt klimatiltak,