C
Cyber
Gjest
Synes det funker, ja.Smekker? Den klumpen der?
Synes det funker, ja.Smekker? Den klumpen der?
Stygt er det nye pent. Hadde skjønnhet solgt hadde bilmarkedet sett veldig anderledes ut. Både med merker og modeller.Smekker? Den klumpen der?
Jeg synes Volvo har fått det veldig bra til med 2019 serien sin. V90 er i mine øyne den peneste stasjonsvognen på markedet.Jeg er egentlig ganske spent på pris og levering når Volvo kommer med elutgave av XC40. Jeg synes den er smekker...
Vis vedlegget 506370
Jepp, det hadde fylt det store gapet i det elektriske markedet mellom små «konebiler» og Tesla sine sedaner og pukkelrygger. I mellomtiden teller jeg på knappene om jeg skal kjøpe T8-versjonen. Har bestilt prøvekjøring tirsdag så får vi se.Enig, V90 er den fineste Volvoen og den fineste stasjonsvogna på markedet. Fordømt synd at den ikke kommer som ren elbil med 100 kWh batteri. Den hadde gjort rent bord.
Ja, men nye V60 er enda penere synes jeg.Jepp, det hadde fylt det store gapet i det elektriske markedet mellom små «konebiler» og Tesla sine sedaner og pukkelrygger. I mellomtiden teller jeg på knappene om jeg skal kjøpe T8-versjonen. Har bestilt prøvekjøring tirsdag så får vi se.Enig, V90 er den fineste Volvoen og den fineste stasjonsvogna på markedet. Fordømt synd at den ikke kommer som ren elbil med 100 kWh batteri. Den hadde gjort rent bord.
V90 er for lang, ja, selv om den er pen. Den ser littegrann flat ut og vinduslinjen er litt for rett. Men bevares, den oser klasse.Enig med siste taler. V60 er mye mer vellykket enn V90. V90 er for lang - proporsjonene er rett og slett feil i mine øyne. I V60 har de fått det til. Jeg kunne ikke tenke meg en V90, men V60 er rett og slett stilig.
Mercedes? Med sitt «melted ends» design? Kinesisk så det holder. Noe av det styggeste på markedet om dagen spør du meg.V90 er for lang, ja, selv om den er pen. Den ser littegrann flat ut og vinduslinjen er litt for rett. Men bevares, den oser klasse.Enig med siste taler. V60 er mye mer vellykket enn V90. V90 er for lang - proporsjonene er rett og slett feil i mine øyne. I V60 har de fått det til. Jeg kunne ikke tenke meg en V90, men V60 er rett og slett stilig.
Må bare beklage OT i elbil-tråden, men klarte ikke å styre meg. Synes Volvo er litt "on fire" i designavdelingen, men også Mercedes er inne i en god greie.
Mitt synspunkt betyr selvfølgelig ikke noe for ditt valg, skulle bare mangle .Var på nippet til å kjøpe en V90 (jeg er enig i at den er for lang), men det strandet på at hybriden deres hadde for kort rekkevidde på strøm og at bensinmotoren i den hadde or høyt forbruk på langturer (jeg var på jakt etter en langturbil). Og Volvos dieseler er skitne. Endte med Eklasse diesel som etter min mening hadde et stiligere interiør (smak og behag) og ikke minst med akustikkpakke var betydelig stillere innvendig (et viktig kriterium ved langturer). Og vesentlig mindre forbruk og utslipp ved langkjøring. Og bilen er i mine øyne dritlekker uansett hva Trondmeg sier, det er Volvo som er kinesisk....
Mulig du har rett. Jeg hørte noen rykter om at Jaguar reiste hjem fra Norge med den hensikt å sette på hengerfeste, etter et stort press herifra. Men det var kun et rykte. Personlig bruker jeg henger minst 2-3 ganger i måneden og er derfor 100% avhengig av det. Og jeg fatter ikke at andre klarer seg uten...Tror den påfallende opptattheten av hengerfeste er en særnorksk greie og følgelig ikke spesielt interessant som et designkriterie. På en annen side er Norge et av de få store elbilmarkedene.
For lang? Som å kritisere en sportsbil for å være for lav. Smak og behag naturligvis, men for meg er det designmessig motsatt med V60. Synes det blir litt Golf-klasse stasjonsvogn over den. Sedan i front, kombi i hekken og ikke en skikkelig herregårdsvogn.Enig med siste taler. V60 er mye mer vellykket enn V90. V90 er for lang - proporsjonene er rett og slett feil i mine øyne. I V60 har de fått det til. Jeg kunne ikke tenke meg en V90, men V60 er rett og slett stilig.
Saab sin elbil lefling ble drept av GM. -nei, jeg har ingen kilde jeg kan dra opp fra ermet, kun fått dette servert fra forhenværende Saab-ingeniører.For å dra det litt inn på elbiler igjen da, så er det litt skuffende at svenskene henger så langt etter på rene elbiler. Hadde Saab vært visjonære for ti år siden hadde de sett et marked her. I stedet gikk de under fordi de ikke klarte konkurransen med alle de andre fossilbilene.
tesla model s er en sedan riktignok men støgg, dessverre til fansenKunne ønske det snart kom noen EL-sedaner uten alt det blå lyset og de rare futuristiske design-detaljene som preger utsende på dagens og morgendagens el-biler. Sedan og coupe alltid finest!
Savner i3en, herlig bil på mange måter.Vi blir å kjøpe nye 120ah I3, når den kommer.
Perfekt pendelbil for kona.. oversiktlig i parkeringshus, kjapp ut av kryss, lett å rygge, forholdvis høy sittestilling.
Blir ikke det 120AhX400V = 48000Wh=48kWh?Hva tilsvarer det i kWh? BMW har sin egen måte å angi batterikapasitet på.