Audiophile-Arve
Æresmedlem
Vi snakkar tydelegvis om ein slags udefinerbar x-faktor. Bra for skribentane, kanskje.......?
Historisk sett starta hifipressa med tekniske vurderingar og målingar av utstyr. Stereophile starta på tidleg 60-tal, og danske High Fidelity var sånn ei tid. Men så kom den "Objektive subjektivismen" fyrst og framst ut frå tankar frå Harry Pearson som grunnla The Abolute Sound i 1973, som aldri målte noko som helst.
No verkar det som bransjen dreier seg. Færre og færre let seg begeistre over god lyd. Musikken komprimerast, og lyttast på med øyrepropper som reproduserer frekvensar frå 100 til 10000 Hz, og elles øydelegg høyrselen til lyttarane. Elektronikken er såpass langt utvikla at dei færraste opplever betydeleg skilnad mellom dei. Så bransjen slit med både omsetninga og omdømet.
Kanskje vi treng å måle det målbare? For å auke truverdet, og få fokus bort frå snake oil?
Men så var det denne x-faktoren då.....
Historisk sett starta hifipressa med tekniske vurderingar og målingar av utstyr. Stereophile starta på tidleg 60-tal, og danske High Fidelity var sånn ei tid. Men så kom den "Objektive subjektivismen" fyrst og framst ut frå tankar frå Harry Pearson som grunnla The Abolute Sound i 1973, som aldri målte noko som helst.
No verkar det som bransjen dreier seg. Færre og færre let seg begeistre over god lyd. Musikken komprimerast, og lyttast på med øyrepropper som reproduserer frekvensar frå 100 til 10000 Hz, og elles øydelegg høyrselen til lyttarane. Elektronikken er såpass langt utvikla at dei færraste opplever betydeleg skilnad mellom dei. Så bransjen slit med både omsetninga og omdømet.
Kanskje vi treng å måle det målbare? For å auke truverdet, og få fokus bort frå snake oil?
Men så var det denne x-faktoren då.....