Javisst, vi må jo ha spilt alt for lavt ;Deasyrider skrev:Roger: jeg syns jeg ser noe støv inne i horna dine når jeg kikker litt bedre etter... kan det stemme (første bilde)? Tror du det påvirker lyden:-?
ER
The Garden er en mulighet. De selger mye brukt vinyl. Det er også bruktmesse to ganger i året i Tønsberg, neste tror jeg er i februar. Er ofte ganske bra utvalg på disse messene. Ellers så er det store messer flere ganger og flere steder. På Rockefeller er det en veldig stor en omtrent på samme tida som Hifi-messa i Horten.Lil-h skrev:øløløløløl, ØL :
Av Mike Oldfield ble det spilt In High Places, og etter det spilte vi Eagles - Wasted time.
Hvor kan jeg få tak i eldre vinyler av typen Oldfield og Jarre? Du vet sikkert dette Roger
Takk for tilbudet Rune. Jeg er foreløpig litt usikker på om jeg får til dette. Det er jæ..ig travelt om dagen.rumath skrev:Usikker på om det blir mulig å få til et treff 1. feb., men vi bør jo ikke gjøre alt så "formelt".
Jeg har endret litt i oppsettet mitt, har noen av dere lyst til å ta en tur for en lytt rundt den tida, så ta kontakt.
Cd-spilleren er "kastet" ut, og jeg ripper nå til FLAC.
Høyttalere er byttet ut, spiller nå på Tannoy Sandringham. (Har siklet på de lenge...)
Ellers fått dempet rommet noe, med et teppe foran anlegget.
Morsom hobby! =)
Rune
Gratulerer så masse Rune - det var artig å høre at du har fått de i boks - sikler på sånne selv om dagen, har du no innside-info til meg før jeg velger??rumath skrev:Usikker på om det blir mulig å få til et treff 1. feb., men vi bør jo ikke gjøre alt så "formelt".
Jeg har endret litt i oppsettet mitt, har noen av dere lyst til å ta en tur for en lytt rundt den tida, så ta kontakt.
Høyttalere er byttet ut, spiller nå på Tannoy Sandringham. (Har siklet på de lenge...)
Morsom hobby! =)
Rune
Jeg kommer gjerne!rumath skrev:Usikker på om det blir mulig å få til et treff 1. feb., men vi bør jo ikke gjøre alt så "formelt".
Morsom hobby! =)
Rune
Vil gjerne være med på det!score skrev:Ja da har det blitt litt dobbel-booking på møter her. Har avtalt med Gag og EasyRider om et treff her 1.februar istede for det treffet Lil-H hadde tenkt til å ha. Så kan vi jo minnes Herman og høre på litt musikk samtidig. Hvordan gjør vi det da? Har plass til 5stk + meg selv her, så er enda plass til 3stk (evt fler) her. Hvis dere ønsker å komme hit istede, så kan vi kanskje ta treffet hos deg Rumath neste mnd eller no?