TrompetN
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.03.2004
- Antall liker
- 7.007
Voldsomme utslag på den stolen da. Er det like store utslag uglattet? Lurt å ungå å korrigere for ting som ikke er noe problem ja.
Ja, ikke sant. Stolen er forøvrig byttet ut med en med lav rygg. Bare litt info om uheldige avvik i målinger en skal være litt obs på.Voldsomme utslag på den stolen da. Er det like store utslag uglattet? Lurt å ungå å korrigere for ting som ikke er noe problem ja.
Jeg er over det værste som du kanskje forstår - har jo klart meg et halvt år med lyden dere hørte og har ikke hast med å gjøre noe nå heller.Begynner å skjønne hvordan du endte på kjøret 8x12, for hvert lille systematiske tiltak man gjør skjer det noe positivt. Håper jeg ikke jeg ender som deg!
Det er detSer riktig ut det der hvis du har M30...
Mvh
OMF
Hva er det du prøver på her?alle har sitt svar, hvilket vil du høre
Kan ta med mikrofon med fil og mikrofonpreamp til DSP kursetDet der skal leses greit av Audiolense. Det kan du jo sjekke selv.
Du sikter til det analoge altere ditt. Sikkert noen andre utfordringer der mendeilig med et område i en husstand som ikke er totalt avhengig av IT kompetanse imo
men de sorter jeg ut selv og trenger ikke outsource for hjelpDu sikter til det analoge altere ditt. Sikkert noen andre utfordringer der mendeilig med et område i en husstand som ikke er totalt avhengig av IT kompetanse imo
Edit: eller var det soverommet du tenkte på
Ja, men "mer" stemmer ikke helt. Det var jo ingenting der fra før.Avstivning og mer intern demping?
Det har vært en isolasjonsplate i åpningen bak før, men det har ikke vært noe demping av flatene i selve kabinettet. Nå blir den isolasjonsplaten også byttet ut med et lokk med 30mm skumgummi der er delt opp i flere seksjoner. Da kan jeg prøve meg fram på hvor det kan være lurt og ha en liten åpning bak. Ganske stor forskjell på responsen, på om utluftingen var oppe eller nede, når jeg prøvde meg fram med en litt for kort isolasjonsplate i begynnelse.Aah, jeg trodde du hadde dempet en del fra før.
Spennende!
Takker så mye, men har litt medfølelse nå. Ikke bare konstruktive hifi relaterte ting i denne tråden - mest rør egentligJøss... Har nå lest gjennom hele tråden og blir meget imponert!
Jeg synes det blir helt feil å drive å ha miljøavgifter på ditt og datt når islendingene holder på slik.Bare 9 måneder siden jeg var veldig nære denne toppen.
Akkurat denne må nok Italia ta på segJeg synes det blir helt feil å drive å ha miljøavgifter på ditt og datt når islendingene holder på slik.Bare 9 måneder siden jeg var veldig nære denne toppen.
Spennende hva den dama kan fortelle, håper jeg kan få et kort referatSiden denne helgen er satt av til DSP kurs kan jeg like godt ta med meg litt annet også
Skal bli spennende å høre på denne damen. http://https://www.eventbrite.com/e/seminar-diy-akustikk-gjr-det-selv-akustikk-tickets-31408734370?aff=es2
Italia?? Er ikke dette utenfor kysten av Røros??Akkurat denne må nok Italia ta på segJeg synes det blir helt feil å drive å ha miljøavgifter på ditt og datt når islendingene holder på slik.Bare 9 måneder siden jeg var veldig nære denne toppen.