Jeg bruker meg selv som referanse. Siden jeg brukte en hel sommer på å male huset (2 strøk) så tipper jeg ca. ett år.Hvor mange timer tar en slik jobb? Noen som tør tippe
Øyen kan festes med øyebolter og dørlåskjetting så kan du heve/senke avstanden mellom taket og øyen basert på resultatet av målingene....Den øyen på 120x120 er ikke spikret og det blir litt måling og lytting under veis.
Ja, ser den veier ca. halvparten av den jeg bruker, men så har jeg ikke akustikkfelt bak Moltonen her som er kun foldet 10cm fra alle veggene.....Jeg bruker Deco Molton på mine akustikkfelt - mer akustisk transparent en Scene Molton.
Satte noen dårlige ideer i snekkeren :=(Nei ikke før nå, Kanskje jeg skulle ta fram hullsage å gyve på. Samme om jeg får stuen på besøk her nede??
Snekkeren har 100% stø kurs og kan ikke påvirkes av andre enn meg selv.Satte noen dårlige ideer i snekkeren :=(
Det var ikke plane.
Hullsagen lar du ligge pent i bilen
De to lagene med bord bygger 27 mm og rammer bygd i 48mm + oppengsbeslag skaper da kant på 23 mm. Ser vel like naturlig ut det som om det er helt i flukt?Synes du skal gi den noen cm
Synes det høres veldig bra ut, kommer ikke til å legge merke til krumingen så lett når det stikker 23mm ut. Mindre lettere å se.De to lagene med bord bygger 27 mm og rammer bygd i 48mm + oppengsbeslag skaper da kant på 23 mm. Ser vel like naturlig ut det som om det er helt i flukt?
Gi den kødder sparken på dagen. Makan til slurvDa er alle rammene laget og klar for en forsiktig runde med sandpapir på kanten rund. Så et strøk med svart maling for at de hvite treverket ikke skinner igjennom
Kødden som hadde skjært opp hilingen hadde slurvet så avstanden varierte over to mm, Da ble det en lite strafferunde med å lage rammene på mål.
Hmmmm........rekkefølgen på Ikoner samsvarer ikke med Liker'ne........men når det er sagt så er det KUN midten .....som er midtenHer er det en som gir tommel opp for godt arbeide, en som elsker min perfeksjonisme og en som sier wow å rister på hode i sjokk for slike tabber
Vis vedlegget 859475
Betyr vel strengt tatt mindre...da de gode lytteopplevelser fungerer best i dunkel/mørke omgivelser.Fortsatt ikke så gode bilder, men ser vel ikke så mye bedre ut enn det som vises her.
Oppskrift? Ser både godt og sunt utDette er snadder
Vis vedlegget 859074