Du må ikke tro du er alene om å tenke slik. Jeg tenker mitt, men det tar jeg ikke her, stemmer bare i. Ja, Fy Faen!Provoserer sikkert noen men, fy faen for et reddhareland vi lever i
Ikke helt det samme, men like vel:Du skal være glad vi ikke bor i New Zealand. De har lock down på 2 millioner i Auckland når de får et par tilfeller. Men til gjengjeld har de ikke mer enn 26 døde på 5 million innbyggere.
Det er veldig sant. Får bare håpe vi klarer å lære de som vi overlater det til tar godt vare på restene.På denne jorden blir det ingen vinnere til slutt.
Haha, Illuminati som bor i Hollow Earth skal man ikke glemme! Og BigFoot.På denne jorden blir det ingen vinnere til slutt.
Svaret er at MENNESKETHETEN ER EN PEST FOR PLANETEN!Det er fortsatt for mange kjøtthuer på jorden til at det kan gå bra i lengden. RIP humanity
Om man mener mennesker er en pest, er det vel bare å vise vei og finne snaren i skauen fortest mulig? Alle monner drar! Neivel? Er det slik at alle andre er pesten, mens dere klarsynte sofaprofeter er lyset?Svaret er at MENNESKETHETEN ER EN PEST FOR PLANETEN!
Jeg er med! Feie for egen dør! Hjelpe de man har rundt seg seg så godt en kan og la naturen ta seg av resten.Synes vi bare skal kjøre på å leve så best vi kan den lille tiden har blitt tildelt.
Lade naturen klare restenJeg er med! Feie for egen dør! Hjelpe de man har rundt seg seg så godt en kan og la naturen ta seg av resten.
Hadde trengt at folk i Olso hadde vært litt mer redde enn de er og har værtDa stenges Bamble ned, det er helt ville tilstander. Et nytt tilfelle av smittet på land, men ti nye registrerte på et tankskip som ligger til land. Ingen av de har vært i land. Hele Telemark har to innlagt på sykehus og Bamble har hatt hele hundre smittede siden starten. Foreløpig ingen døde.
Provoserer sikkert noen men, fy faen for et reddhareland vi lever i
Hadde trengt at alle landets byer og bygder trosset FHI og donerte sine brukerdoser til Oslo, for så å jobbet seg i sirkel ut. Oslo er episenteret og får vi knust det der er halve jobben gjort. Vi på bøgda trenger ikke noe ennå.Hadde trengt at folk i Olso hadde vært litt mer redde enn de er og har vært
Jobber faktisk sammen med folk som sutrer over at 20% av dosene fra Bamble kommune gikk til mer utsatte strøk. Snakk om egoismeHadde trengt at folk i Oslo hadde vært litt mer redde enn de er og har vært
Nei, jeg prøver å gjøre noe med det daglig i kraft av min profesjon.Om man mener mennesker er en pest, er det vel bare å vise vei og finne snaren i skauen fortest mulig? Alle monner drar! Neivel? Er det slik at alle andre er pesten, mens dere klarsynte sofaprofeter er lyset?
Flott MakkintoskenSikkert bra, driter i det
Nok morlock debatt i tråden til Shy-baby for min del, hififorum dette...
Helt greit, bare du ikke besudler tråden min med din hifi. Da kunne jeg nok i et dårlig øyeblikk komme til å rive av deg høyrearmenFlott Makkintosken
Det er jo det letteste det og drite i de faktiske forhold, og ikke engasjere seg.
Det står ett hvert menneske fritt å gjøre.
Nå var det du som bød opp til dans i Morlockenes rike med en mindre flatterende stillingsbeskrivelse av undertegnede og hans like, så da fikk du svar
For øvrig ser det ut for at tråd eier ikke finner "debatten" å ligge utenfor hans interessefelt da jeg verken har fått smekk på pyng eller blitt tilklasket med hans håndveske. Så da regner jeg med at det er okei at jeg besudler hans tråd med litt annet innhold ut over hifi.
For din del vil jeg anbefale deg å la være å lese slike innlegg, så slipper du å bli forstyrret der du ligger og slumrer på sofaen.
I beste mening, og takk for oppmerksomheten.
Ja, det skulle tatt seg ut om jeg kaklet over meg om DP elektronikk og elektrostater i DIN tråd the ShyHelt greit, bare du ikke besudler tråden min med din hifi. Da kunne jeg nok i et dårlig øyeblikk komme til å rive av deg høyrearmen
Avvæpner litt daJa, det skulle tatt seg ut om jeg kaklet over meg om DP elektronikk og elektrostater i DIN tråd the Shy
Noe så kvalmt
Kommer stadig tilbake til Kongen av bues, B.B. King.
hører nå på Blues on the Bayou
Har ikke så mange plater med mannen, så noen tips om hvem plate en bør ha i samlingen tar jeg i mot med takk.