Fordi det finnes verre ting i verden kan man ikke overse resten Honkey, det er mye ille i verden, så sånn sett har vel ikke vi her i landet NOE vi burde klage over. Å hevde at noen sliter MER med å akseptere abort enn alt det andre var vel fri diktning i ditt hode, hvor har du ellers dette underlige utsagnet i fra?
Mannen har vel råderett over det som kommer fra mannen nok til å bestemme hvor det skal havne, den dagen en mann skal kunne tvinge en kvinne til abort og dermed drepe også hennes barn håper jeg virkelig at jeg aldri kommer til å oppleve
For øvrig finner jeg lite logikk i mye som er skrevet her. Et foster på 12 uker har i følge noen her verdi lik 0. 15000 x 0 = 0, 1000000000 x 0= 0. Det er ingen grunn til å prøve å begrense antall aborter om fosteret uansett ikke har verdi. Og det hevdes at man ikke tar lett å dette, men hvorfor skal man ikke ta lett på det om det uansett er noe verdiløst man fjerner? Blir selvmotsigende for meg.
Pink Panther hevder: Når en kvinne blir gravid må hun glemme sin egen kropp en stund. Da er den bare til for å bære frem et nytt liv.
Lurte på om dette var spøk eller alvor, men velger å ta det som spøk, noe annet blir for dumt. De aller fleste kan leve bortimot normalt med få unntak om man er gravid, man bør kutte ut alkohol og ikke tilføre kroppen giftige stoffer, og magen bli jo litt i veien og kan hemme en del på hva man kan gjøre på slutten, men ellers er dette vrøvl.
Er jo ille at spensten i puppene kan forsvinne og strekkmerker og hengemage kan oppstå da, jeg skjønner jo at det må være et stort problem, skjønnhet kommer jo foran alt her i verden
Så har jeg et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med:
Om jeg er gravid, 12 uker på vei, med et barn som både jeg og min mann ønsker, men så klarer en person med vitende og vilje å lure i meg en abortpille så det ender med abort, hvordan skal denne personen straffes, hva galt har han gjort?
Ingen er drept, for det var jo ikke et liv, altså kan det ikke drepes, jeg er uskadd, ingenting skade på min kropp, stoffet jeg fikk i meg er fullt lovlig, skal man da kunne slippe straffet fra dette??