|
Hehe: Om du spør meg som har 460 og ikke hørt 480 er svaret helt klart nei, 460 er like godNoen som kan svare på om det er hørbar forskjell på E-460 og f.eks. 480. Postet feil sist så måtte få Høvdingen til å fjerne det![]()
klasse A varmer ikke nokHvorfor de ikke blir varmere enn målingene vist ovenfor er fordi dette er overpriset bling og unyttig fjas forsterkere og de blir ikke varmere dessverre![]()
![]()
![]()
Der ville jeg vært masse!Blir veldig lite tid oppe på hifirommet, da det jobbes i kjeller etter en forsikringssak der.. men i efta tok jeg meg tid til hærligheten. Starter med Rammstein
.. og en øl..
Vis vedlegget 807734
Hei.Blir veldig lite tid oppe på hifirommet, da det jobbes i kjeller etter en forsikringssak der.. men i efta tok jeg meg tid til hærligheten. Starter med Rammstein
.. og en øl..
Vis vedlegget 807734
Fy flate! Sykt anlegg du har. Tipper kulepennene er high end også… flott badevekt under E 800’en. Men veier du bare 33 kg?
Må skrive ned alle sangene jeg hører påHer var det jaggu mye rart. Hva gjør alle de kulepennene der?
He he, kulepenner er ikke high end dessverre men badevekta under E-800 er strømforsyningen til Stabi M.Fy flate! Sykt anlegg du har. Tipper kulepennene er high end også… flott badevekt under E 800’en. Men veier du bare 33 kg?
Vurderer Lumin P1 eller X1, men har bestillt Rose 150 hos Mala, men er i villrede, solgte raskt Aurender N200, dritt opp mot nettradio, som du ser er det en ledig plass i racketBTW. Jeg har Luxman m900u incoming. Og Lumin P1….
Grattis! Hadde vært interessant å hørepå sikt hva du synes om lyden kontra klasse A Sugden!Da var jeg tilbakeVis vedlegget 808427
Hei.Er det noen her som har erfaring med Accuphase C-37 riaa-trinn, og hvordan det gjør seg sammenlignet med andre riaa-trinn som regnes blant de bedre?
Roy
På min E-800 med dac-50 har jeg tilkoplet både coax,usb og optisk. Svitsjer mellom de forskjellige kildene med fjernkontrollen. En lysdiode på E-800 indikerer hvilen kilde man bruker.Noen som vet hvordan DAC-60 tolker optisk inn er aktiv?
Er det; lys på er aktiv eller modulert lys er aktiv?
Skal ha TV (optisk) og USB koblet, men det hender at jeg har TV på (Roon Remote) uten lyd og musikk via USB.
Da vil jeg at USB er aktivt og ikke Optisk.
Ellers må jeg nappe ut Optisk kabel eller bruke Coax.
Vurderer en E-480 med DAC-60 når/om det kommer forbi og forsker litt hva og hvordan.
Eller at det blir en E-480 uten dac kort men med noe eksternt.
Jeg tror ikke at dette fungerer det samme på en E-480.På min E-800 med dac-50 har jeg tilkoplet både coax,usb og optisk. Svitsjer mellom de forskjellige kildene med fjernkontrollen. En lysdiode på E-800 indikerer hvilen kilde man bruker.
Joda, det er det på E-480. hadde DAC50 selv i min, men solgte det da cd-spilleren kom i hus da den har samme miligheter med inngangerJeg tror ikke at dette fungerer det samme på en E-480.
Der er det ikke USB, OPT og COAX led og valg mulighet.
Men jeg kan ta feil.
Takk for svar![]()
Hei.Noen her inne som har prøvd accuphase på fyne ? Har et par f502 som er koblet opp med en krell kav 300il egentlig godt fornøyd med det men har j….g lyst på en integrert accuphase
Hei.
Jeg bruker E-800 på mine Fyne 704, kan bare si en ting:MAGISK og det sier også alle som er innom å lytter, de vil jo ikke gå igjen heller he he![]()
Hei.tviler ikke tenkte på e380 eller e280. E800 blir nok i overkant dyrt har også sett litt på luxman som jeg ser du har hatt
hvordan er vil si den var i forhold til accu?