Ingen problemer det, det finnes utstyr der ute som er mye tyngre enn dette og er uten håndtak, enkleste å løfte Accuphase er på sidene der kjøleribbene er..!Da har Accuphase lagt ut info om sin A-48 på sin Engelske hjemmeside..!
Accuphase Laboratory, Inc. A-48
33kg og uten håndtak
Hmm... Ikke helt sikker på at dette med "uanstrengt" passer helt på oss som sliter kontorstoler 7 til 8 timer om dagenHar egentlig ikke skjønt det med håndtak på ting som veier under 100 kg. Og egentlig er de håndtakene ofte litt klønete å bære i, hvis en da ikke bare skal ta forsterkeren i markløft. Pass bare på at knapper og beltespenner er god tildekt og ta et realt tak under og løft den opp i stående posisjon. Da er det bare å gå dit du vil helt uanstrengt. Det bør gå greit med amper opp til 60-70 kg. De som er større fraktes på hjul og løftes kortere avstander - så enkelt
For å være hyggelig fjerner vi bare en null for kontorfolketHmm... Ikke helt sikker på at dette med "uanstrengt" passer helt på oss som sliter kontorstoler 7 til 8 timer om dagenHar egentlig ikke skjønt det med håndtak på ting som veier under 100 kg. Og egentlig er de håndtakene ofte litt klønete å bære i, hvis en da ikke bare skal ta forsterkeren i markløft. Pass bare på at knapper og beltespenner er god tildekt og ta et realt tak under og løft den opp i stående posisjon. Da er det bare å gå dit du vil helt uanstrengt. Det bør gå greit med amper opp til 60-70 kg. De som er større fraktes på hjul og løftes kortere avstander - så enkelt
Ja, E380 er allerede lansert på den japanske hjemmeside: アキュフェーズ株式会社e-380 er også på vei . Hagler ut produkter ifra Accuphase . Blir ikke gamle de modellene .
Uanstrengt å løfte en kantete metall klump på 60-70 kg "dit du vil".. nei, den er jeg ikke med på. Så da får du bare kalle meg en pingle Selv pleier jeg å sette en grense ved 50 kg før jeg får tak i hjelp. Såklart, mer enn det går også men det er noe med å passe på både rygg og utstyr. I alle brukermanualer vedlagt produkter over 30 kg står det gjerne eksplisitt: "Do NOT try to move or lift the amplifier by yourself" eller noe i den durHar egentlig ikke skjønt det med håndtak på ting som veier under 100 kg. Og egentlig er de håndtakene ofte litt klønete å bære i, hvis en da ikke bare skal ta forsterkeren i markløft. Pass bare på at knapper og beltespenner er god tildekt og ta et realt tak under og løft den opp i stående posisjon. Da er det bare å gå dit du vil helt uanstrengt. Det bør gå greit med amper opp til 60-70 kg. De som er større fraktes på hjul og løftes kortere avstander - så enkelt
Hur ofta behöver du flytta?Uanstrengt å løfte en kantete metall klump på 60-70 kg "dit du vil".. nei, den er jeg ikke med på. Så da får du bare kalle meg en pingle Selv pleier jeg å sette en grense ved 50 kg før jeg får tak i hjelp. Såklart, mer enn det går også men det er noe med å passe på både rygg og utstyr. I alle brukermanualer vedlagt produkter over 30 kg står det gjerne eksplisitt: "Do NOT try to move or lift the amplifier by yourself" eller noe i den durHar egentlig ikke skjønt det med håndtak på ting som veier under 100 kg. Og egentlig er de håndtakene ofte litt klønete å bære i, hvis en da ikke bare skal ta forsterkeren i markløft. Pass bare på at knapper og beltespenner er god tildekt og ta et realt tak under og løft den opp i stående posisjon. Da er det bare å gå dit du vil helt uanstrengt. Det bør gå greit med amper opp til 60-70 kg. De som er større fraktes på hjul og løftes kortere avstander - så enkelt
Fikk lyst på den ja. Objektivt sett bør jeg beholde min A-36m ikke store forskjellen i watt, men finishen og design på A-48-er jo mere "heavy duty",, så kanskje en gangDa har Accuphase lagt ut info om sin A-48 på sin Engelske hjemmeside..!
Accuphase Laboratory, Inc. A-48
Vis vedlegget 555244
E850 med 100 W klasse A 4 Ohm og 25 % mindre dist. enn E650 - da snakker vi - selv om den sikkert vil koste litt. Antar den også kan utrustes med streamer.
Hvorfor så mye interesse for nye A-48? Den er jo bare en liten oppgradering av A-47.
Jeg antar at en brukt A-60 vil låte bedre og være betydelig billigere. A-48 er designet med langt flere kompromisser.
A-60 har langt mere påkostede komponenter (også har den håndtak). Ny tech har neppe tatt igjen dette
A-60(45kg) og A-48(33kg)
Vis vedlegget 556526 Vis vedlegget 556527
er det jeg har prøvd å si og pluss at det er 1,2kv forsyning i A-60 er vel rundt halvparten i A-48 there you go hadde heller gått for en brukt A-60 om jeg var inne for det enn en A45-48Hvorfor så mye interesse for nye A-48? Den er jo bare en liten oppgradering av A-47.
Jeg antar at en brukt A-60 vil låte bedre og være betydelig billigere. A-48 er designet med langt flere kompromisser.
A-60 har langt mere påkostede komponenter (også har den håndtak). Ny tech har neppe tatt igjen dette
A-60(45kg) og A-48(33kg)
Vis vedlegget 556526 Vis vedlegget 556527
er det jeg har prøvd å si og pluss at det er 1,2kv forsyning i A-60 er vel rundt halvparten i A-48 there you go hadde heller gått for en brukt A-60 om jeg var inne for det enn en A45-48 eneste ankepunktet med A-60 er jo mangelen på vu-metereHvorfor så mye interesse for nye A-48? Den er jo bare en liten oppgradering av A-47.
Jeg antar at en brukt A-60 vil låte bedre og være betydelig billigere. A-48 er designet med langt flere kompromisser.
A-60 har langt mere påkostede komponenter (også har den håndtak). Ny tech har neppe tatt igjen dette
A-60(45kg) og A-48(33kg)
Vis vedlegget 556526 Vis vedlegget 556527
Men den har jo instrumenter som viser mye mer nøyaktige data over forbruket...?er det jeg har prøvd å si og pluss at det er 1,2kv forsyning i A-60 er vel rundt halvparten i A-48 there you go hadde heller gått for en brukt A-60 om jeg var inne for det enn en A45-48 eneste ankepunktet med A-60 er jo mangelen på vu-metereHvorfor så mye interesse for nye A-48? Den er jo bare en liten oppgradering av A-47.
Jeg antar at en brukt A-60 vil låte bedre og være betydelig billigere. A-48 er designet med langt flere kompromisser.
A-60 har langt mere påkostede komponenter (også har den håndtak). Ny tech har neppe tatt igjen dette
A-60(45kg) og A-48(33kg)
Vis vedlegget 556526 Vis vedlegget 556527
I dag er det ca. 1 måned siden at E-380 ble lansert i Japan. Det er kanskje suget på hjemmemarkedet, som gjør at vi andre får vente litt...Ja, E380 er allerede lansert på den japanske hjemmeside: アキュフェーズ株式会社
Ligger dette på Finn - samtidig som det IKKE presenteres her på dette nettsted?