et lite knippe back at you Slukmaster for en fullrigga Accuu rigg vakkert ,
Jeg er såpass fornøyd selv med da50 at jeg sier da60, garantert synergi og ryddig å slippe et ekstra komponent i benken.Kilde til accuphase e270? Tenkte på dac 60. Kanskje begynne med bluesound node. Eller kanskje bryston bda-3 og apple tv?
De får vel inn i løpet av Juli om jeg husker riktig? Sikkert hvert å vente på, det er jo AccuphaseJa, det er sant. Får bare vente til Lyric har dac kort klart.
Du bør gå for en Accuphase C-280Så tilbake til trådens kjerne hvilken 80-90 talls Accuphase pre skal jeg lete etter til P600?
Med bedre kabler hadde han nok beholdt krem anleggetDer var det mye snacks, men ca 1,2mill i kabler
Huff, nei!
1,33 mill i kabler og 1,32mill til anlegget....Der var det mye snacks, men ca 1,2mill i kabler
Ja jeg er stadig på utkikk etter en C-280 men de er ikke lette å finne.Du bør gå for en Accuphase C-280
En av Accuphase sine mesterverk
Hvordan synes du P-600 spiller i forhold til andre
effektforsterkere som du har eid?
Knock yourselves out!
Komplett Accuphase anlegg | FINN-torget
Komplett Accuphase pakke selges. Accuphases fokus er kvalitet, noe man virkelig hører ved avspilling. Dette er et unikt limited edition anlegg de færreste får tak i. Selskapet produserte kun 30 eksemplarer av denne typen til 40års jubileumet sitt. Dette er eksemplar 29 av 30 (Høyttalere som...www.finn.no
Altså, man får en god bil, bare for det kablene koster. Og man får en rå SUV å kjøre til hytta for det hele dette anlegget koster. Allilevel, dersom jeg hadde hatt nok penger til å kjøpe det - solgt! For med dette anlegget i stua trenger man kanskje ikke en fet SUV med V8 for å nyte livet på ei hytte - har sånn respekt for alle som unner seg musikkanlegg i denne klassen. Og man må jo ikke fortelle folk flest hva disse medfølgende kablene koster, om Lotto’n skulle slått inn så selger måtte endret annonsen til «solgt»
Knock yourselves out!
Komplett Accuphase anlegg | FINN-torget
Komplett Accuphase pakke selges. Accuphases fokus er kvalitet, noe man virkelig hører ved avspilling. Dette er et unikt limited edition anlegg de færreste får tak i. Selskapet produserte kun 30 eksemplarer av denne typen til 40års jubileumet sitt. Dette er eksemplar 29 av 30 (Høyttalere som...www.finn.no
Du som forsøker å drite ut folk som nyter musikkanlegg som dette… Hvorfor deltar du ikke på et gjenbruks-forum «mest mulig for pengene» - forresten?Flotte saker. Ledningene kan brukes til å binde opp roser og skremme måker fra båten, men bortsett fra det er dette det beste fra den fronten siden de kom opp med laminerte kniver, forkrøpla busker og... vell, siden laminerte kniver og forkrøpla busker. EDIT en og annen akvarell samt papirhus.
Gud bedre. Det er av sine egne etc etc. Kabler hører til i dass. Jeg har rikelig med hifi fra der sola står opp . A60, a75, a30, 2xp4500, dp750, c2450, dp800 og dc801. Fornøyd? Det betyr fortsatt at laminerte kniver og manga ( glemte det) er det eneste nye de har kommet opp med. Etter at to velfortjente moderne bomber tvang dem til å møte MacArthur. Accuphase er bra det, men hvem bryr seg om ledninger?Du som forsøker å drite ut folk som nyter musikkanlegg som dette… Hvorfor deltar du ikke på et gjenbruks-forum «mest mulig for pengene» - forresten?
Skal gi deg et eksempel; et hus med reell bygningsmessig verdi 5 millioner kjøpes lett til en overpris av 30 millioner med attraktiv beliggenhet i «Oslo 3 & omegn»
Hadde følt meg mer driti ut med et hus over-betalt som dette, enn å ha over-betalt noen hundre tusener på et musikkanlegg alle dere kloke mener spiller like godt til kun 20-30.000 kroner…
(Personlig skulle jeg over-betalt et hus for å slippe å bo i Oslo området, uten at det har noe med saken og gjøre.)
Er det kun meg & en knapp håndfull andre som tør/kan glede seg over tanken på å eie et dyrtog flott musikkanlegg?
Trudde wireless var the flavour of the monthFunker så jævlig dårlig uten..
Nå vet jeg ikke helt hva du snakker om, det håper jeg du gjør selv, jeg slår kun ett slag for Accuphase´s egne signalkabler og att resten av nødvendig kablage ikke behöver väre av det mest kostbare slaget!Å sidestille ledninger med forsterkere fra Accuphase er som å antyde det var setetrekket som gjorde Lancia 037 til til Quattroslakter.
Skjønner ikke helt.Å sidestille ledninger med forsterkere fra Accuphase er som å antyde det var setetrekket som gjorde Lancia 037 til til Quattroslakter.
Tekstilene og maskineriet er bedre. Fire kjønnsløse ringer i grillen. Hører hjemme sammen med tresker og gulgrønn kjeledress.Skjønner ikke helt.
Er italiensk tekstil bedre eller dårligere enn bayerske lederhosen?
Komiske, eller kanskje triste og frastøtende. Et kvalitetsmessig og etisk lavmål å ta slik pris for noen ledninger. Kontrasten til Accuphase kvaliteten hvorfra ledningene henter legitimitet er slående.Ledningene i annonsen var utopisk komiske. Så latterlige at det ikke bør prates om. Du har rett i at Accuphase leverer fine slike til grei pris. Litt kostbart (sa brura) men bra. Unnskyld for slurv.