Heisann.
Kult med egen Adyton-tråd da. Jeg har vært den lykkelige eier av en Cordis 2 Symphonic Series i snart ti år nå, og er STRÅLENDE fornøyd. Den har alt hva jeg ønsker av en effektforsterker - krefter i overflod, holografi, detaljer, trøkk, transienter, kropp og sjel og som om dette ikke skulle være nok varmer den i tillegg godt på kalde vinterdager. Var i begynnelsen litt plaget av brumming fra kraftpluggen, men denne forsvant etter å ha slått av og på forsterkeren et par ganger, nå er det flere år siden sist, så det var muligens en pubertets-sykdom ;D.
Jeg har hele tiden benyttet den på mine tilårskomne men lydmessig sinnsykt gode Respons Grand, en combo som det ikke har vært i mine tanker å bytte én eneste gang.... Alle ander komponeneter jeg hadde for 10 år siden er oppgradert og skiftet med nye og bedre saker, for høyttalernes og forsterkerens del aner jeg ikke hva jeg kunne få som er bedre 8). Tips, anyone??
En riktig godt Adyton-år, folkens
Er enig med han som sa at kommer du over en Adyton, så bare kjøp den, en utrolig god forsterker!!