Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Sist jeg var i Gtb skulle jeg innom Dirty Records, men den var stengt. Fikk med en gtei bunke fra Marten center istedenfor. De hadde et lite hjørne i butikken hvor de solgte vinyl.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    To plater som jeg sett etter i Oslo uten hell, jo Mindbomb hos R&R for nesten 200kr:p Hos Andralångg skivhandel er utbudet så stort att man hittar det
    mesta av sk standard utgivl, og merparten er prissatt upp til 50-60kr og då er tilstanden som regel ikke noe og utsette på heller.
    Mindbomb uk-1pr 25spenn:)
    DSC_0596.jpg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Satt og leta litt gammal konsert minner på nettet, fikk sett mitt favoritt band The Jam to ganger i -81 10/12 juni stockholm /Borlänge kul når man finner slik info med spille lister og det hele på nettet. Og det var to fantastiska konserter:)
    1981 - The Jam UK

GL.jpg

Elmer Midd

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Antall liker
    2.278
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Satt og leta litt gammal konsert minner på nettet, fikk sett mitt favoritt band The Jam to ganger i -81 10/12 juni stockholm /Borlänge kul når man finner slik info med spille lister og det hele på nettet. Og det var to fantastiska konserter:)
    Kjente ett lite stikk av misunnelse der. :p
    The Jam er ett band jeg virkelig kunne tenkt meg å opplevd live.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Kjente ett lite stikk av misunnelse der. :p
    The Jam er ett band jeg virkelig kunne tenkt meg å opplevd live.
    Vi får håpe att vi kan få med oss From the Jam en gang i fremtiden Elmer:)
    From The Jam - Bruce Foxton - Russell Hastings - Mark Brzezicki

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.951
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det var mange fine tips o GB cash, takk!

Et par av de har jeg vært innom, men her var det flere å føre opp på lista, glimrende!

/ Morten

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Fortsetter med litt gamla konsert mimringer, i -86 var vi igen på Göta lejon (stockh) før att denne gangen se noe av tuffaste jag upplevd på en scen. The Cramps var på besøk!

cramps86.jpg

/sitat från nettet
    Men en konsert som jag såg 1986 och jag aldrig kommer att glömma var The Cramps på Göta Lejon. Bandet hade släppt sitt första album ”A Date With Elvis” på några år och skulle för första gången någonsin komma till Sverige.

Jag kommer ihåg när Cramps skivor dök upp i slutet av sjuttiotalet, man lyssnade hypnotiskt men förundran vad nu detta var. Deras version av Rock liknade inget annat man hört men eftersom all cool musik från New York var egen och inte lät som någon annat så var det bara som det skulle. När man sen fick se dem i svensk tv på programmet Casablanca i en vansinnig liveversion av Tear it Up så var kärleken ett faktum.

Spelningen på Göta lejon kan ha haft den mest mixade publik jag sett dittills på en spelning men alla visste att vi skulle få se något vi aldrig sett förut. The Cramps som då bestod av Posion Ivy, en av tuffaste som någonsin spelat gitarr, Nick Knox den alltid coola bakom trummorna, som växelvis rökte eller tog kort på publiken mellan låtarna, något som var lite udda med 1986 sättning var att de hade en basist Candy del Mar (från Satan's Cheerleaders),

Men vildast och mest i blickfånget var såklart Lux Interior. Han hade bar överkropp, tajta läderbyxor med en sjukt låg midja, och mikrofonen halvvägs nere i halsen. Han gjorde av med två flaskor vin under spelningen men det mesta rann nog ned över hans bara bröst. Han klättrade på högtalarna och fick Iggy Pop att verka normal. Rösten gjorde saker jag aldrig hade hört förut och ögonen vittnade om en man på gränsen till vansinne. Att bandet hade låtar som What’s inside a Girl?, Can Your Pussy do the Dog och Kizmiaz gjorde det inte svårare att älska dom. Jag såg dem flera gånger efteråt men det blev aldrig riktigt samma sak.

Minnet finns fortsatt kvar når man leser dette, men tilhør historien likevel.

Pesquera

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2005
    Antall liker
    75
    Torget vurderinger
    11
    Herlig mimring! Psychobilly (eller hva denne genren kalles) har lett for å bli tøys og tull, men The Cramps klarte å drive halloi samtidig som de forble musikalsk relevante.

Begynner å bli en stund siden sist jeg lyttet til dem, men måtte selvfølgelig sette på ”Off the Bone” (ILP012) og nå blåser ”Surfing Bird” ut av høyttalerne. Denne samle LP’en kan for øvrig tilrådes som en grei introduksjon til dette ur-amerikanske ensemblet og anbefales på det varmeste. Husk å få den med 3D-omslag!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det Pesq
    måtte selv ha ett gjensyn med A date with Elvis plata, bra hits der også. "What's Inside a Girl?" og "Can Your Pussy Do the Dog?" skapligt lyd også

På Göta Lejon var det veldigt mye bra konserter på slutten av -70 og genom 80t
    Kompisarna såg Ramones 1980 kom hjem og var lyriska over vad de sett! og vi andre som blev hjemme grønne av sjalu.
    Men året etter var dem på plass igen, og der var vi allesammen denne gången.

ramones81.jpg

I -88 blev det ett gjensyn igen, kult
    men nu var det ikke helt det samma lenger.

ramones.jpg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    vakkert vakkert vakkert.
    Kjenner misunnelsen stiger cash, men så er jeg jo yngre enn deg da.....

Har du de plakatene eller?

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    vakkert vakkert vakkert.
    Kjenner misunnelsen stiger cash, men så er jeg jo yngre enn deg da.....

Har du de plakatene eller?
    Er vel egentlig ikke så mye og va missunnlig over nå, men der og da kanske. Det er lenge siden nå og minnene er ikke detlj starka lenger. Men så er det vel med allt man opplever i livet.
    Næ ikke noen plakater her, men hitta denne siden med mye kule plakater fra konserter i Sverige. SWEDISH CONCERT POSTERS - SVERIGES ST?RSTA SAMLING SEDAN 1993! - Gamla konsertaffischer k?pes!!!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    En annen gang på Göta Lejon -80 stod det en gjeng bleike rød frekne Nord Irer på scen The Undertunes!!! ikke mange på konserten men jævlar vilken bra spelning
    litt som Ramones full gass från første akkord.

undertones.jpg

Feargal Sharkey
    i16962402._szw440h440_.jpg

Den blå Rickenbacker basen og røde gensern kommer jeg ihåg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ett konsert minne som ikke blev som det tenkt fant jeg litt info om.
    Ruisrock Festival Turku Finland 9th August 1980

Hade fått tillatelse og bli med brodern og hans kompisar på festival til Finland, det var meget stort for en 17åring den gangen, og mitt favoritt band som var på sitt beste skulle opptrede.
    samt en god del mere intrs Dave Edmunds/Nick Lowe Rockpile, selecter, The Tourist samt det Finske bandet Eppu Normaali:rolleyes: Vi drog avgårde med tog de 20mil til Stockholm og tog oss til
    Viking line terminalen, kjøpte billetter satt oss og vente til påstigning begynnte, vi satt nog litt for lenge
    for når vi kom til der man gikk ombord så blev det stengt like for nesene våres!
    I høytaler anlegget fikk vi besjked om att det blitt solgt for mye billetter og båten var full
    det var inget og få gjort noe med, trots veldiga protester mange som ikke fikk bli med.
    Det blev tåg hjem igen og Lørdag kvelden tilbringedes i Folkets park, der Jerry Williams spillte Haha.

Hur det gikk i Åbo måste ni lese om her
    Finnar og vodka

Tom Skjeklesæther: programleder, musikkjournalist og cowboy

Sommeren 1980 var jeg beleiret på et hotell i den finske byen Åbo sammen med Englands hotteste rockband, The Jam. Som alle vettuge mennesker ville ha gjort i en slik situasjon, søkte vi tilflukt i hotellets bar. Der befant det seg en broket skare utlendinger; Paul Weller, Bruce Foxton, Rick Buckler fra The Jam, faren til Paul, The Jams manager, John Weller.
    Dessuten medlemmer fra tre andre engelske band, Rockpile, Selector og The Tourists og deres roadies. The Tourists var forøvrig en New Wave-forløper til Eurytmics. Selecter var en del av den nettopp da ekspansive ska-bølga og Rockpile telte noen av rockens tørsteste; Dave Edmunds, Nick Lowe og Billy Bremner. Så de finske bartenderne hadde sitt å henge fingrene i.

Beleiret? Jo da, du leste riktig. Årsaken til at ingen av oss som var å finne i hotellbaren hadde den ringeste lyst til å bevege oss på utsiden av hotellet, å gjøre Åbo, var en dramatisk hendelse tidligere på dagen.
    Åbo-festivalen 1980 var den sekstende i rekken i denne sydvestlige finske byen. Der og da tydet mye på at det kom til å bli den siste. Jeg hadde ankommet festivalområdet tidlig på dagen, før klokka tolv var brorparten av det tyve tusen store publikumet godt i gang med å helle i seg vodka, rett fra det som lot til å være medbrakte flasker. Vaktene gjorde i hvert fall ingenting for å gripe inn mot den akselererende grisefylla og ganske raskt ble det svært ubehagelig å oppholde seg ute på publikumsplassen.
    Duskregn og ikke spesielt mange plussgrader la ingen demper på «feststemningen». Utover ettermiddagen gjorde de engelske bandene sine konserter på rekke og rad. The Jam var på toppen av sin karriere, albumet «Settting Sons» hadde kommet og vunnet høsten 1979, og versjonene av blant annet «Thick As Thieves», «Private Hell» og «Smithers-Jones» satt som skutt fast med stiftepistol, antirasismesangen «Down In The Tubestation at Midnight» var med på å konkludere et sett som på en knapp time slo fast at The Jam var det beste og mest originale de britiske øyene hadde hatt å by på siden The Beatles sa takk for seg et tiår tidligere. Det er dette som var brit-pop, i motsetning til mediokriteten som seilte under dette navnet femten-tyve år senere.

Men noe var definitivt galt i the state of Åbo denne ettermiddagen. Det skulle vise seg at brorparten av det nå heldrita publikumet egentlig ventet på opptredenen til det finske bandet Eppu Normaali. Mine finskkunnskaper er begrensede, men om vi gjetter på at Normaali har noe med normalitet å gjøre, så kan det trygt slås fast at bandets fans raskt beveget seg over i motsatt hjørnet, da det ble klart at det ikke ble noen spilling på Eppu Normaali på Åbo 80.
    Hvorfor det ikke ble noe Eppu-konsert er fortsatt uklart. Men da den stakkars konferansieren brakte nyheten, brøt helvete løs. Publikum stormet scena, feide vaktene til side (en av dem brakk beinet på tre steder) og gikk løs på alt som var av teknisk utstyr. Kronen på hærverket ble at de dyttet hele den ene siden av høyttalerstabelen over scenekanten, og ned i elva (!) som rant på høyre side av scena. Lyden av tung elektronikk som forsvinner i dypet er meget spesiell.
    Hvordan artister, crew og tilreisende journalister kom seg unna massenes vrede og tilbake til hotellet husker jeg ikke. Men da vi til slutt befant oss safe innenfor hotellets vegger, hadde altså ingen spesiell lyst til å bevege seg utenfor for å sjekke om Eppu-fansen hadde kommet på bedre tanker.
    -Hei, bartender. Mer av hva som helst, bare ikke vodka!

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Siste oppgr på eff og lyd fronten! nytt "dele" filter gir mere bunndrag og høyere lyd
    Att watt og kubik går hånd i hånd er intet nytt! ju mer desto bedre

P4260503.jpg

En Svensk folköl till den som veit hvem speiler seg i kromen?

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.327
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    En Svensk folköl till den som veit hvem speiler seg i kromen?
    Hvem vil utsette seg for en svensk folkøl? Men, snakker vi om en prøvetur med bjellene hvilende på 1800 ccm så googler vi mer enn gjerne svenske statuer i Gøteborg. Kan det være en kjent "norrmann"? :confused:

PS1: Super knallert du har fått deg.
    PS2: jeg tar ølen også: "Evert Taube" :p

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ja Grumpy! en Pripps blå til deg
    Helt riktigt ellers att Evert T blev med tilfeldigt på dette bildet!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Hifi'n ligger i dvale, lavsesong for den aktiviteten for min del nå. Isteden brukes mye av tiden i Sverige på hytta og mc kjøring fra strömstad og sørøver:) Idag gikk turen til en av västkustens perler Lysekil, en pitttoresk kustby som har litt størelse og uten og miste sjarmen.
    Hele västkusten er nå som ett ku slipp på første sommerbete, det sprutter av glede i vårsolen:)
    P5100515-001.jpg

P5100523-001.jpg

opp i gatene litt unna havet, men veldigt koseligt.
    P5100516-001.jpg

P5100517-001.jpg

Dette er noe att savne i Oslo/Nor små enkle mat/lunsj steder! To gamla Thai damer lager god thaimat 5-6 retter til 75spenn all inclusive ät hur mye du vil:)
    P5100520-001.jpg

Det skyer på litt, dags og rulla oppøver igen.
    P5100524-001.jpg

Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.949
    Praktfullt Cash!! Hekken på den siste der har jo nesten like mye chrom som Avid`n min. . .;)

Mvh Petter.

Paulsen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Antall liker
    315
    Blingmobil fra bilenes og forurensningens gullalder, heftigt.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    cash is king

gratulerer med dagen!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Hifi'n ligger i dvale, lavsesong for den aktiviteten for min del nå. Isteden brukes mye av tiden i Sverige på hytta og mc kjøring fra strömstad og sørøver:) Idag gikk turen til en av västkustens perler Lysekil, en pitttoresk kustby som har litt størelse og uten og miste sjarmen.
    Hele västkusten er nå som ett ku slipp på første sommerbete, det sprutter av glede i vårsolen:)
    Vis vedlegget 198836

Vis vedlegget 198837

opp i gatene litt unna havet, men veldigt koseligt.
    Vis vedlegget 198839

Vis vedlegget 198841

Dette er noe att savne i Oslo/Nor små enkle mat/lunsj steder! To gamla Thai damer lager god thaimat 5-6 retter til 75spenn all inclusive ät hur mye du vil:)
    Vis vedlegget 198842

Det skyer på litt, dags og rulla oppøver igen.
    Vis vedlegget 198843
    spiste på den Thai-restauranten tidlig i mai

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    I forbindelse med en bursdags feiring blev det gjort en London tur forrige helg. Det begynnte med att min gamle barndoms kamrat (spiggen) hengt sammen nå i 43år! maste om att jeg burde ordne ett kalas med gamle og kjente venner, såg att det passet dårligt, og vanskelig logistikk men sånt er vanskelig og forklare seg bort fra, prøvde meg på en nødløsn bjød den verste masekoppen på tur til London, han beit på med en gang

Han kom inn fra Arlanda samtidl
    P6200553.jpg

Vi rakk vel ca 50m ut fra Victoria station da han ville skylle ner reise støvet:rolleyes:
    P6200556.jpg

kort tid etterpå i Notting Hill
    P6200558.jpg

Kan vel si det med enn gang førsta 24h gikk i pinten's tegn!
    P6200559.JPG

Kort tid etterpå sprang vi på denne drykken på fat

P6200561.jpg

En Tjekkisk Bud går man ikke forbi!
    P6200562.jpg

En favoritt Pub i London, Black Friar.
    P6200566.JPG

Sommer Ale's
    P6200567.jpg

Sultne på ettermiddan
    P6200571.jpg

Tibake i lyxsviten
    En Indisk dush øl
    P6200572.jpg

Kvelden tilbringes i South Kensington/Chelsea sammen med min svåger, har ingen bilder men en veldigt bra Indisk blev besøkt.

En Pub som man knappast finner om man ikke er litt lokalt kjent er denne perlen i rett bak Sloan Square
    P6200576.JPG

Er man en Bygg jobbare så....
    P6200575.jpg

Dag 2. vi spratt opp tidl!!! etter en nydelig frukost toast/pulver kaffe satt ivei mot Spitafield market der det var vinyl market idag
    Det skall sies att han spiggen er en hardcore 7" samler,og har som regel en jäkla flaks og finne gode ting.
    P6210577.jpg

Ettersom han er Clash fan av dimensjoner så tok jeg han med til Holy Ground!!!
    P6210582.jpg

Kjønte han skulle finne på noe extra også, man veit aldrig helt med den mannen!!!
    P6210584.jpg

Starka intrykk måttes skylles ner. Ettersom vi var i Camden så var det bare og besøke denne

P6210591.jpg

P6210587.jpg

Prøvde en liten skvett av den 15% nått av det merkligeste jeg smakt i øl vei iallafall:rolleyes:
    P6210588.jpg

P6210590.jpg

En starkt bidragende anledn til turen også var att vi skulle på konsert så turen gikk til
    P6210608.jpg

Var der på tidl -80t kan si det er litt annerledes nå! rek en tur dit og oppleve litt annen miljø (Lille Jamaica). Vi fant en slags bazar aktig miljø med flere små resturanger enkle/bra/ billige, valgte en Thai som var riktigt god

Når det skulle bestilles så fikk vi beskjed att der fikk vi ikke bestille noe øl! det var "bring your own" som gjalt
    så jeg sente spigg til nærmeste liq store, kjøp 3st sa jeg, (tenkte det kunne bli lite med varsinn flaske greit med en extra på deln), han kom tilbake med 6st:confused:
    P6210604.jpg

P6210605.jpg

Dags for konsert

P6210609.jpg

så her var det:cool:

En del gamle hjelter syntes blant publikum, han her var jeg ganske sikker på hvem han var, etter konserten så sendte jeg spiggen frem for og bekrefte! jodå mycket riktigt var det Spizz:cool::cool::cool: Har man lagd en sån Punk klassiker som Where's captain Kirk så fortjener man helte status! Og selvlysende byxor.
    P6210644.jpg

Etter spillingen så blev det en tur på en Pub/club med en herligt singel spillende DJ, vi ville selvsagt høre Guns of Brixton, en perfekt avsluttning på en fin tur
    Neste gang veit jeg vem som skall få spendere tur på
    50års bursdagen

P6210647.jpg

Sist redigert:

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Grattis med vel overstått cash! Syns jeg kjenner igjen noen av tappekranene fra en MMS i forrig uke. ;)

Ser ut til at du og spiggen hadde en knakende bra London-tur, way to go! for å feire barnebursdag. Kjenner rastløsheten brer seg, må få overtalt dumbo til en platemesse igjen i november.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det Eros
    Kjempe hyggelig reise var det, men man blir lett litt skrotig etterpå! efter att ha vært ute og svajat i 48h:rolleyes: trur faktiskt jeg var mindre sliten etter vinterns Vasalopp

Hade vært forbenat morro og spillt litt plater på puben igen i November:cool:

God sommer

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Plater på puben må vi få til igjen. Ser at det oppstår "problemer" den helgen. Motorhead spiller både lørdag og søndag, det får så være, men vurderer sterkt å forlenge oppholdet et par dager. Selveste Television spiller på Roundhouse (Camden) tirsdag 19. Hmmmmmm.......

god sommer!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Min gamle barndoms kompis og tidl band kolllega Lasse har slått seg sammen med noen ungdommer og lager musikk, disse kidsen var vel ikke ens født på min tid der:rolleyes:
    men kombon ung/gammel gjør noe veldigt bra her!
    En klatschig slagdänga av pop låt som sprer glede:) inspillt i min barndoms stads gater.

ADHD-Skalle

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.951
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Glimrende fotoreportasje Cash!

Blir reisesugen på London igjen, aldri feil å reise dit.

Applause.jpg

/ Morten

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.269
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Blev en heldags tur på to hjul idag, en tur til Trollhättan for og se på mc og slusser. først en tur til en av Sveriges største mc forhandler Bike, her var det mye sykler!
    forhandler av 7 merker da blir det mange.
    P7150673.jpg

P7150674.jpg

P7150675.jpg

P7150676.jpg

P7150677.jpg

P7150678.jpg

En sint sykkel!
    P7150681.jpg

Selv hade jeg lust og prøve en Harley fra Dyna serien en Fat Bob demo blev rullet ut, fullpakket med oppgraderinger for sikkerhet skyld!!! blev en tur og gjorde meg noen tanker rundt Harley konseptet:eek: jaja
    P7150679.jpg

Dags att besøke Trollhättans ingeniørs kunst fra gamle dager, og da tenker jeg ikke på Saab:rolleyes: Sluss systemet er rett og slett ett imponerende byggverk.
    Trollhätte kanal - Wikipedia
    Varje dag i sommer åpnes luckorna og 300 000l i sekundet forser frem
    P7150687.jpg

P7150689.jpg

P7150694.jpg

P7150695.jpg

P7150696.jpg

P7150698.jpg

P7150699.jpg

P7150701.jpg

P7150700.jpg

En klassisk mc lunch:)
    P7150702.jpg

P7150703.jpg

Hjemme igen, og kan konstatere att jeg fortsetter med VTX 1800:)
    DSC_1243.jpg

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn