Det skall dumpa ner enda mer kommende dagerog sen kommer spreng kulda -26 neste TorsdagBTW, det er alle dere langrennstullinger her i Oslo som er skyld i all denne snøen!
Hold dere på Mylla eller enda lengre nord!
Jeg er i det grønne skiftet så jeg går til lysløypa/marka 500m fra huset, har tom begynnt med flourfri smøringBTW, det er alle dere langrennstullinger her i Oslo som er skyld i all denne snøen!
Merkelig. Jeg har nettop gått en tur i nærområdet og her var det bart, bortsett fra noen snøflekker her og der. Men det er meldt strålende haifai vær til kvelden. Så de varer nok ikke lenge.BTW, det er alle dere langrennstullinger her i Oslo som er skyld i all denne snøen!
Har du med sikkerhet behold absolutt alt, pickupjustering inkludert, uendret i hele perioden? I det du begynner å jobbe med VTA, ulike geometrier, stiftetrykk, eller har endret temperaturen i stua så har saken flere sider. Poenget mitt er bare om man med vitenskapelig sikkerhet kan si at endringen ene og alene skyldes innspilling. Jeg klår konstant på det som er nytt og spennende så jeg har aldri kunnet mene noe.Hei prøver meg litt hos deg mitt intrykk er litt som det du beskriver etter 25timer. Kjenner igjen problemstillingen med endringer underveis. Opplevde det samme med min Purpleheart. Da den endre seg flere veier fra 0 til 100 timer. Jeg vil egentlig ha den som da den hadde pløyd 20 timer men nå har den gått nærmere 200
Kort svar stort sett ja! prøvde meg litt på Uni-Din kurven (noen h ) gikk tilbake til Bærwald, vil prøve ut Uni-D senere igjen etter 100h. Stifttrykk er satt til 2.060g alltid foretrekkt litt høyere enn anbefalt 2-0g.Har du med sikkerhet behold absolutt alt, pickupjustering inkludert, uendret i hele perioden? I det du begynner å jobbe med VTA, ulike geometrier, stiftetrykk, eller har endret temperaturen i stua så har saken flere sider. Poenget mitt er bare om man med vitenskapelig sikkerhet kan si at endringen ene og alene skyldes innspilling. Jeg klår konstant på det som er nytt og spennende så jeg har aldri kunnet mene noe.
Det var egentlig ment som et hypotetisk spørsmål, eller en fortelling om hvordan jeg resonnerer. I min bok er det slik at om du har rørt justering av pickup eller arm så kan du ikke være sikker på at alt du hører skyldes innspilling - da har du tuklet i mellomtiden. Jeg tror nemlig ikke at man umiddelbart hører alt, jeg tror ting tar tid å avdekke. Derfor vil du, etter min overbevisning, ikke med sikkerhet vite om endringen skyldes innspilling eller fikling. Her er det sikkert like mange meninger som nick. Poenget er ikke å kverulere, mer å si at jeg tenker litt annerledes rundt dette.Kort svar stort sett ja! prøvde meg litt på Uni-Din kurven (noen h ) gikk tilbake til Bærwald, vil prøve ut Uni-D senere igjen etter 100h. Stifttrykk er satt til 2.060g alltid foretrekkt litt høyere enn anbefalt 2-0g.
Pleier ikke og fikle noe særlig med forskjellige variabler vil få ut det beste med det utstyret som det kobles opp med ett drivverk pu,arm,riaa,step-up derfor er jeg også litt betenkt til det med to armer?Det var egentlig ment som et hypotetisk spørsmål, eller en fortelling om hvordan jeg resonnerer. I min bok er det slik at om du har rørt justering av pickup eller arm så kan du ikke være sikker på at alt du hører skyldes innspilling - da har du tuklet i mellomtiden. Jeg tror nemlig ikke at man umiddelbart hører alt, jeg tror ting tar tid å avdekke. Derfor vil du, etter min overbevisning, ikke med sikkerhet vite om endringen skyldes innspilling eller fikling. Her er det sikkert like mange meninger som nick. Poenget er ikke å kverulere, mer å si at jeg tenker litt annerledes rundt dette.
Beklager rotecop vi får ta en prat om Umani senere.Mener vel egentlig ja. Endringene er etter at innstilling er satt. Har self ikke kontroll på endrin av demping i boron og lignende
Dette var vel egentlig ett spørsmål ment til rotecop som jeg svarte deg på fosse jaja stikker nå stikker ut på ski isteden for og røre mere herHar du med sikkerhet behold absolutt alt, pickupjustering inkludert, uendret i hele perioden? I det du begynner å jobbe med VTA, ulike geometrier, stiftetrykk, eller har endret temperaturen i stua så har saken flere sider. Poenget mitt er bare om man med vitenskapelig sikkerhet kan si at endringen ene og alene skyldes innspilling. Jeg klår konstant på det som er nytt og spennende så jeg har aldri kunnet mene noe.
Ergonomisk jobbing vettu, bruker beina! se den rette ryggen der hvordan var det stillt med skrotten din du skrev noe om vondt overallt i en smsSkikkelig alkisknekk i knærne
Inte ens norrmännen kan bete sig i skidspåret.Fødselen med ski på beina blant Nordmenn er visst over, forbanna amøber
Vis vedlegget 983843
200 tror ikke me har passert 20 fulle timer endaHei prøver meg litt hos deg mitt intrykk er litt som det du beskriver etter 25timer. Kjenner igjen problemstillingen med endringer underveis. Opplevde det samme med min Purpleheart. Da den endre seg flere veier fra 0 til 100 timer. Jeg vil egentlig ha den som da den hadde pløyd 20 timer men nå har den gått nærmere 200
Er da enig med deg att skøyting er tull er kun en konkurranse form, og det er få plasser det er breie nok traseer for kave rundt med denne avarten til stil.Problemet er at etter denne helvetes skøyteteknikken ble innført så er det ikke måte på hvor stor plass skitullingene tar i marka! De har visst ikke forstått at marka er for folk som går på beina!!! Samme med syklister, brøyter seg fram og krever egne traseer og skriker & bærer seg over de som egentlig eier plassen, nemlig... folk som går på beina. Hrmf... Syklister og skigåere...Hensynsløse svin. Jeg er helt sikker på at @Grumpy og andre retttroende er enig med meg i dette.
Ser ut som både människa och .Fødselen med ski på beina blant Nordmenn er visst over, forbanna amøber
Vis vedlegget 983843
Det hade ikke forundret meg att det er min totalt hjernedøde nabo kjerring som vært i løypa, med tre bikkjer som hun ikke har kontroll på noen stederSer ut som både människa och .
... tankeløs fyr med litt stor bikkje i bånd. Han på den ene siden av traseen - og ruslebiff på den andre. Mao stram line tvers over sporet....morro når man kommer utfor en bakke med sving og man møter en...
Den ser fin ut vidarje sett litt på Musti butikken på senteret men ikke funnet noe passende der.Kort innpå her, dette er bra saker : https://www.canelana.no/products/ambassadoer-ulldekken
Update; 200 m3 snø gis bort her, må hentes!Flott! 100 m3 snø gis bort her, må hentes
Regnet litt på min snøhaug her som er handmåket ca 15x2x2 60m3 , må nesten komme og se din mengde men vil ikke bevege meg ner i Høybråten dumpa sikkert -30 der nåUpdate; 200 m3 snø gis bort her, må hentes!
Selvfølgelig Sluket, trodde et øyeblikk at vi hadde løsrevet oss fra Sverige. Tross alt har vi brukt en halv milliard på innendørs snøhall, nettopp for å slippe å møte på kjønnsløse, metroseksuelle treningsvandaler uten styring på tynne miljøUvennlige karbonerte trepinner. De kommer fresende mot oss med ski-koranen og multiple erstatningskrav dersom ikke pulsklokka viser kontinuerlig fremgang og ny løyperekord. Atpåtil er snøhallen helårs, kun et steinkast fra klagers bopel. Ikke rart at både gjøk og sissik er blitt borte fra vår fauna! Klage på noen hull i snøen??? Føsschj. Hva skjer til våren da? Skrekk og gru! Kanskje det beste er om vi flytter til Sverige 🫨🫂🫶Problemet er at etter denne helvetes skøyteteknikken ble innført så er det ikke måte på hvor stor plass skitullingene tar i marka! De har visst ikke forstått at marka er for folk som går på beina!!! Samme med syklister, brøyter seg fram og krever egne traseer og skriker & bærer seg over de som egentlig eier plassen, nemlig... folk som går på beina. Hrmf... Syklister og skigåere...Hensynsløse svin. Jeg er helt sikker på at @Grumpy og andre retttroende er enig med meg i dette.
Totte ska inte ha någon kulpåse.Ikke helt bikkje kaldt enda damas fleece genser funker på doggen også men hade jeg vært han ville jeg heller haft noe for bjellene isteden
Vis vedlegget 983909