Hehe.... Har et stereoperpektiv dratt mot venstre og noe diffust og ville bare teste å dempe førsterefleksjonen fra vinduet. Høyre høyttaler står fritt uten sidevegg. Tror neppe jeg får godt resultat av systemet uten å ta tak i dette - og det hadde svært god effekt, gitt. Jeg får finne på noe lurt - ihvertfall lurere enn å ha madrasser stablet opp.Nå harre tilta for en stakkars i Tromsø er det blitt så mye Corona der oppe at du isolerer ekstra med madrass?
Det er like greit å ta steget fullt ut og få deg et rom med madrass på alle veggene. Da får du nok kontroll på hifi-nevroseneHehe.... Har et stereoperpektiv dratt mot venstre og noe diffust og ville bare teste å dempe førsterefleksjonen fra vinduet. Høyre høyttaler står fritt uten sidevegg. Tror neppe jeg får godt resultat av systemet uten å ta tak i dette - og det hadde svært god effekt, gitt. Jeg får finne på noe lurt - ihvertfall lurere enn å ha madrasser stablet opp.
Ja, Japan er gamle helter som jeg skjener innom med jevne mellomrom.Japan Du har god musikk smak
Ja, har faktisk aldri brukt balanserte tilkoblinger før, så det går stadig fremover. Tenkte jeg skulle kjøpe noe mer seriøse signalkabler så da måtte jeg ta valget mellom balansert/ubalansert. Var jo en ekstra kostnad, men etter anbefalinger her inne, så kan det vel synes verdt det. Så er det å installere selv med kleptopølsene når den ankommer, men synes å være en grei sak.Litt balanserte koblinger er fint å få
Hmmm, jeg bodde i Petersborggaten 3 da jeg bodde i Tromsø. Kan vel ikke være så langt fra degOg sola har en av sine siste oppvisninger, så blir det kvelden noen måneder.....
Vis vedlegget 675338
Petersborggata 3 er vel rett på nedsiden av Alfheim svømmehall, som jeg ser fra meg (til venstre i bildet) så er vel en 10 minutters gange herfra.Hmmm, jeg bodde i Petersborggaten 3 da jeg bodde i Tromsø. Kan vel ikke være så langt fra deg
Du får ta en tur ut til meg for en demo hvis du skulle slumpe til å kjede deg neste gang du er i BergenTakk det samme! Har faktisk en datter som studerer i Bergen (hun bor ikke så langt fra Haukland) så der har har jeg vært på besøk og kommer vel dit flere ganger når ting roer seg. Fin by.
Prøvd et par ganger.. det spiller musikk, men det gjør god RCA ogsåJa, har faktisk aldri brukt balanserte tilkoblinger før, så det går stadig fremover. Tenkte jeg skulle kjøpe noe mer seriøse signalkabler så da måtte jeg ta valget mellom balansert/ubalansert. Var jo en ekstra kostnad, men etter anbefalinger her inne, så kan det vel synes verdt det. Så er det å installere selv med kleptopølsene når den ankommer, men synes å være en grei sak.
Vis vedlegget 675339