Sluket
Holistisk Hifi Helt
Tromsø er en herlig by, fine folk, gode reker å få på brygga og i solrike dager kan du se sporene etter han idioten som ikke kjøpte strandtomt til 150.000,. på Sommarøy en gang i tiden.... Sluket het han visst
Fru Lagga studerte et år i Tromsø (medisin grunnfag), og har (litt fjern) slekt på Lonkan. I tillegg kommer en god venninne av oss fra Senja,Ja, det er fine dager her nå. Og Senja? Som turist, eller har du forbindelser dit? Ikke det, Senja er verdt besøket uansett grunn.
Neppe noe problem, det dukker stadig opp gode kverner.Jeg får se…. Blir nå litt styr og er jo alltids platespillere å få kjøpt senere.
Bra du ikke har kjøpt RIAAen jeg har til overs. Da tror jeg ikke du hadde klart å holde damene unna, selv om du gjemte deg innendørsJa, litt kjipt å ikke kunne bruke «vil du være med hjem å se på stiftvekta mi?» når mulighetene er der. Men får vel bare lære meg å leve med det.
Flott, godt å få bekreftet «mistankene», da bruker jeg dem.Jeg beholder alltid de innerene der. Synes de er helt topp
Ja, kjøpte noen mer standard innercover og erfarer at det blir trangt om saligheten om man samtidig skal få plass til originalene. Hvor får man tak i disse japanske?Jeg kjøpte min vekt fra Dealextreme, kostet ca en hundrings og har fungert upåklagelig de fem årene jeg har hatt den.
Er enig i å støtte lokalt, men når prisforskjellen er typ 7 - 10 ganger dyrere for den samme vekta, med et hifimerke på - blir det litt for dumt.
Angående innercover, de du viser på bildet er helt fine, enig med Jørgen!
Jeg var med på et fellesinnkjøp av denne typen innercover her på HFS for en tid tilbake, men jeg har supplert med noe som er enda
smartere; "japanske innercover". Dette er bare foringen, og sparer plass i platehyllene med tanke på at de fleste nyutgivelser har innercover
i i tykt, stivt, papir med trykk på. De vil jeg ikke ha plater i, men når de fores med denne typen innercover, er det ingen problemer.
Vis vedlegget 751415
/Morten
Ja, er tøft å se. Har ikke gått en stor trommeslager tapt i meg, men synes det er interessant å se videoene hvor man fokuserer på slagverket. At man kan spille høyt, fort og teknisk er ikke så interessant, mer de som kan spille melodisk og bygge opp sangen med trommespillet. Carter Beauford er glimrende. Har sett Dave Matthews Band live flere ganger og Beauford er halve moroa.Tøft Hadde brukt trommestikker før han
mvh
En liten advarsel angående disse innersleevene. Jeg har også kjøpt disse på EBay og hos meg har de smitta over og lagt igjen et belegg på vinylen.Jeg kjøpte min vekt fra Dealextreme, kostet ca en hundrings og har fungert upåklagelig de fem årene jeg har hatt den.
Er enig i å støtte lokalt, men når prisforskjellen er typ 7 - 10 ganger dyrere for den samme vekta, med et hifimerke på - blir det litt for dumt.
Angående innercover, de du viser på bildet er helt fine, enig med Jørgen!
Jeg var med på et fellesinnkjøp av denne typen innercover her på HFS for en tid tilbake, men jeg har supplert med noe som er enda
smartere; "japanske innercover". Dette er bare foringen, og sparer plass i platehyllene, med tanke på at de fleste nyutgivelser har innercover
i i tykt stivt papir, med trykk på. De vil jeg ikke ha plater i, men når de fores med denne typen innercover, er det ingen problemer.
Vis vedlegget 751415
/Morten
Flott anlegg, @Einstein. Moon er velbygd og lekkert sammen med Clearaudio platespilleren.
Jeg tror du bare kan slappe av, og ta en øl så lenge. (før oppgraderingene som sprenger seg på. )
Det sier dere bare for å trøste. Skjønner jo det når rådene er å tylle innpå alkohol og drikke lyden bra. Nei, tuller bare, er jo -seriøst -fornøyd med det jeg har, men mer power hadde jo ikke skadet. Og i tillegg……Veldig pent oppsett kos deg med noe i glasset
God helg
mvh
Jeg bruker disse der jeg synes det som er levert med plata er for dårlig. Synes de er gode og har ikke sett at de etterlater noeHar kjøpt noen nye plater og noen kommer med mer forseggjorte innercover. Dere som har mer erfaring med dette; bør jeg bytte ut slike som disse med andre innercover? Virker jo som gode nok i utgangspunktet…..
Vis vedlegget 751346