Jeg har denne. De andre har jeg foreløpig ikke.Haavard skrev:Rolfozzy, har du sjekket ut Jay Farrars soloalbum?
Ikke værst de heller.
Håvard
Mener han har en liveplate som er verdet å sjekke også.rolfozzy skrev:Jeg har denne. De andre har jeg foreløpig ikke.Haavard skrev:Rolfozzy, har du sjekket ut Jay Farrars soloalbum?
Ikke værst de heller.
Håvard
![]()
Liker den godt. En meget bra sak.
Bifalles.rolfozzy skrev:![]()
Denne vil komme meget høyt på lista når årets plater skal kåres.
Son Volts beste så langt.
Ja.Haavard skrev:Noen som har hørt siste Wilco?
Håvard
Kan jeg bli mer enig? ;DHaavard skrev:Har hørt den en gang, og dette holder ikke spør du meg.
Skal gi den litt mer tid, men akkurat nå er den i hylla for uinteressant.
Da er nye Dylan bedre, den får jeg "fot" av.
Og så er den Americana så det hoder.
Håvard
Å, faen. Du er visst Dylanfan du har jeg skjønt. ;Drolfozzy skrev:Kan jeg bli mer enig? ;DHaavard skrev:Har hørt den en gang, og dette holder ikke spør du meg.
Skal gi den litt mer tid, men akkurat nå er den i hylla for uinteressant.
Da er nye Dylan bedre, den får jeg "fot" av.
Og så er den Americana så det hoder.
Håvard
Kom meg i forkjøpet du. Skrev akkurat at jeg ville ha litt mer aktivitet i tråden.rolfozzy skrev:Denne er verdt en lytt. Høres bra ut etter et par gangers spilling, og denne er jeg sikker på vil vokse ytterligere.
![]()
Magnolia Electric Co.
Liker du dette er nesten obligatorisk å kamme hjem resten; Songs:Ohia og solo skivene til Jason Molinarolfozzy skrev:Denne er verdt en lytt. Høres bra ut etter et par gangers spilling, og denne er jeg sikker på vil vokse ytterligere.
![]()
Magnolia Electric Co.
Joda den gjør det. Et stykke nedover. Men jeg liker nr.2 utgivelsen best.Roberten skrev:Yonder Is The Clock fortjener ikke plass på lista, rolfozzy ?
Jeg spør ikke for å kranglemen fordi jeg rett og slett ikke har fått hørt så mye på den. Valentino tredde Wagner nedover øra på meg og that's all she wrote.
Jeg syns igrunn "Mescalito" med R.Bingham er ei bedre skive enn Roadhouse Sun. Har den nyeste på LP, men det hjelper ikkerolfozzy skrev:Mye fin Americana i år. Fler av utgivelsene er på min "Årets beste liste"
F.eks.:
![]()
![]()
![]()
Disse er bankers på lista.
Og siste til Dylan kan også plasseres som americana.
Det er viktig det, og bli kompis med musikken.JH skrev:Egentlig ei litt merkelig plate det også, men etter noen runder i spilleren så faller den (forhåpentligvis) i smak. Jeg har ihvertfall blitt god kompis med den![]()
Jada, noen plater ender opp som bunkefyll, men greit å begrense den delen av samlinga....rolfozzy skrev:Det er viktig det, og bli kompis med musikken.JH skrev:Egentlig ei litt merkelig plate det også, men etter noen runder i spilleren så faller den (forhåpentligvis) i smak. Jeg har ihvertfall blitt god kompis med den![]()
Står noen uvenner i hyllene her også, men det er ikke mange.
Får bare stå der. Under L for lite spilt.
Anbefaler "Old No 1" og "Texas Cookin'"om.s skrev:Ett for meg, nytt og særdeles hyggelig bekjentskap innen Americana...
Guy Clark " Somedays the song writes you"...
![]()
mvh