Är der möjligt, den har gått mig hus förbi. Bodde ju alltid på First Hotel Marin tidigare, som ligger rätt över gatan utan att jag fått det med mig. Skammar mig, men nästa gång tar jag turen!Skal jeg komme og ete for deg også!Sløskalle!
Husker ikke gata, men er på hjørnet ovenfor gamle Biffrestauranten opp fra brygga.
Nama Sushi Bergen
Tusen tack Baluba, såg den linken litt sent, men den skal besökas nästa gång. En persisk restaurang i omedelbar närhet av Scandic Hotel Ørnen förs upp på listan.Lenke til den persiske restauranten som heter Zafran. Nama Sushi er en av de eldre i Norge og glimrende, men det er i andre enden av Bergen sentrum. Zafran kan du nesten trille ned til fra ditt hotell.
Du burde vel egentlig valgt surströmming. Bedre dynamikk med føtter av beholdere under trykkGarrarden har fått plats på sin hylla, vilandes på högst tillfälliga pappersinpackade tomatboxar.
Vis vedlegget 414971
Låter som en risksport med potentiellt katastrofala följder det där ptb! Nej, ingen surströmming i närheten av vinylavdelningen. Ingen surströmming i närheten av noe som helst om jag tänker mig om.Du burde vel egentlig valgt surströmming. Bedre dynamikk med føtter av beholdere under trykkGarrarden har fått plats på sin hylla, vilandes på högst tillfälliga pappersinpackade tomatboxar.
Vis vedlegget 414971.
Kanskje det også kan resultere i en eksplosiv vinylopplevelse.
DV-505, tror du fick mig till att bestämma mig med klar tale om upplevelse av värme, enorm ljudbild och god bas!Du glemte og skrive hvilken arm valget fallt på!![]()
Nja, upplever den kombinationen, hos mig i mitt rum, som neutral och korrekt. Är nog inte så mycket att jag saknar det i stor grad på nämnda kombination, men mer att jag önskar mer av det i Garrarden sammen med Koetsun. Mindre hifi-korrekt (grøss) och mer kött och kropp, om det ger någon som helst mening.Savner du litt varme og kropp på Raven/Kuzma?
Fløibanen har jag tagit tidigare, men solen skiner och allt jag ser är blå himmel från hotellfönstret så det är verkligen dagen idag om man vill upp fjellet.Fløibanen og Nama sushi er bankers aktiviteter, Fløibanen litt væravhengig selvsagt.
Samme start på dagen som jeg selv hadde, sist jeg var hjemme i Bergen. En god kopp kaffe og husets gulrotkake på Dromedar. Da er du kun to minutter på apostlenes hester unna Martin på DuetStartar byturen med ett besök på ett gammalt stamhak jag alltid gick för kaffe förr när jag var i Bergen på jobb. Dromedar kaffebar i Strandgata. Topp kaffe i omgivelser med själ.
Tack ivarlo, tar turen bort. Plateleting står också på listan.
Da har Martin på Duet fått ett besök och jag har fått kaffe och tid i soffan framför ett par stora golvstående Piega med Solution-förstärkare och Auralic samt Shiit sin nya DAC. Martin bytte fram och tillbaka mellan de två (Auralic/Shiit) och skillnaden de emellan var stor, större än jag hade trott. Bägge spelade enormt stort och luftigt med en klar fördel Shiit.Samme start på dagen som jeg selv hadde, sist jeg var hjemme i Bergen. En god kopp kaffe og husets gulrotkake på Dromedar. Da er du kun to minutter på apostlenes hester unna Martin på DuetStartar byturen med ett besök på ett gammalt stamhak jag alltid gick för kaffe förr när jag var i Bergen på jobb. Dromedar kaffebar i Strandgata. Topp kaffe i omgivelser med själ.
Tack ivarlo, tar turen bort. Plateleting står också på listan.![]()
Sålenge du ikke hadde sennep i ræva og blei taua så er det ikke så ille siden du kom fra en kulinarisk opplevelse av de sjeldne her til lands. Og de har mer enn bare ketchup og sennep til å ha på pølsene. Hva med reinsdyrpølse med tyttebærsaus? Og så får du et glass bringebærsaft fra gammeldags saftblander som står og roterer ved siden av disken som i gamle dager. Det er stas å gå på trekroneren!Kom for sent til et møte på grunn av den helsikes pølsekioskenKetsjup på jakka hadde jeg også! Men for et utvalg da, og fornuftige priser også.
Jepp, Slukster! Det ser ut som en av de virkelig gode ideene. Og ikke er det så langt fra noe som helst, så det kan handles plater på butikken Robot like rundt hjørnet i den hippe lille handlegaten som kalles Skomakerstredet. Rappskjeftethet kan jeg love, og et deilig kompakt sentrum gjør at man lett kan sveipe over mye gøy i løpet av få timer.Du og jeg skal en tur dit! Banna bein. Pølser smaker bedre i samvær med rappkjefta Torgallmenningsadmiraler!
Tips på kaffe och mat är väldigt uppskattat och tas tacksamt emot baluba! Är stadig runtomkring och på resande fot så små pärlor från lokal expertis är helt supert. Båda skal utforskas!Kaffe (eller en øl) og kjøp av vinyl kan jo kombineres ganske nær deg på Apollon, men hvorfor ikke kombinere med Dromedar? Det er en kaffebar med lang tradisjon etterhvert. Best i Bergen av kaffebarene er nok den bittelille som ligger opp trappene bak Fløybanestasjonen. Tro det eller ei, men jeg bodde faktisk med et par jenter i det lokalet som nå er kafé sommeren og høsten 1989.
Ellers så kan du nesten ikke dra til Bergen uten å spise pølse på trekroneren som ligger helt nede i Kong Oscars Gate, i Vågsbunnen. Det er uten tvil verdens beste pølsebod med det aller største utvalget, alt laget av pølsemakerne til Solheim Kjøtt.
Fy søren, baluba, da var vi så godt som naboer.........
opp trappene bak Fløybanestasjonen. Tro det eller ei, men jeg bodde faktisk med et par jenter i det lokalet som nå er kafé sommeren og høsten 1989.
.........
Här finns inget att beklaga ottone! Här är OT lov, bara kör på. Säkert flera som är nyfikna på flashbacks till de glade dager i BergenFy søren, baluba, da var vi så godt som naboer.........
opp trappene bak Fløybanestasjonen. Tro det eller ei, men jeg bodde faktisk med et par jenter i det lokalet som nå er kafé sommeren og høsten 1989.
.........
Beklager OT, crosswind, her ble det flashback til mine beste år.
Skal spare dere for mer detaljer, det blir for mye.
The tales of swinging Bergen in the groovy nineties.Här finns inget att beklaga ottone! Här är OT lov, bara kör på. Säkert flera som är nyfikna på flashbacks till de glade dager i BergenFy søren, baluba, da var vi så godt som naboer.........
.........
Beklager OT, crosswind, her ble det flashback til mine beste år.
Skal spare dere for mer detaljer, det blir for mye.![]()