ArneM
Dsp er et must !
Det skal prøves ut der er sikkert, men det er så kaldt i garagen at det å stå med fresen ikke er særlig fristende [emoji24] og vinger skal også prøves.
Ja har sett du spillte med H105,prøvde såvidt med 7k og det var respektabelt i mine ører,men synes D2 spiller veldig greit helt opp.. Fint luftighet og utklinging på cymbaler.Bra tråd - har ikke hengt med jeg.
Forøvrig lyttet en del på Coral ( som har kastet ut igjen) virket på meg som 9 k med 12 db (aktivt) var laveste deling med ok resultat.
Nettopp... Må finne litt kabelstyr og få koblet Macen til via analog inngangen og få målt litt....Rommet er ikke så forutsigbart for rew med skråvegger. Hvis du måler bassene i flere posisjoner, dvs lenger bak eller fremover kan du identifisere om du er plassert i en kansellasjon
Antall tidsvinduer i corr.prosedyre kan gi store hørbare utslag, også antall dB i max corr.boost.
Default i max boost tror jeg er 6 dB, jeg har forsøkt 8 dB med hell.
I mitt forrige rom måtte jeg sette den til 3 dB, og det låt hoggorm allerede ved 4dB boost.
Tja,må jo si jeg har veldig sans for D2 og prinsippet den er bygget på.Hva er det du pønsket på nå Arne.
Du får komme på besøk på nytt.
Ny pc og greier,spiller alle formater nå.