_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Sikkert derfor jeg oppfatter deg som en kverulant.totte skrev:Problemet er at alle konsentrerer seg om trådene de synes er interessante. Jeg kan gjerne hevde at jeg er mest opptatt av jazz og folkemusikk og systematisk oppbygging av HiFi-anlegg med en mekanistisk tilnærming, men all den tid jeg kverner mer her om hvem som er dummest så kommer jeg ikke bort fra at idiottråder som denne interesserer meg. Å påstå noe annet ville være snobberi.RoDa skrev:Alle innlegg er vel like mye verdt? Det er leseren som får vurdere hva han synes er mest interessant.
Kanskje det er sånn at hvis alle hadde konsentrert seg om de trådene de synes er interessante så kunne vi unngått at forumet drukner i dritt-tråder som denne?
Verdi kan være liten og stor. En liten diamant har liten verdi, en stor diamant har stor verdi (med forbehold om farge, renhet og slip). En bagatellmessig opplevelse har liten verdi, en stor opplevelse har stor verdi. Hvorfor har Vår Herre ordnet det slik at alle innlegg har samme verdi? Innleggsverdien er en konstant som et stykke tekst (eller en smiley) får når det postes?
totte skjønner ikke helt nå.
Kos deg videre i denne diamanten av en tråd. ;D ;D