Gratulerer så myeJøgga skrev:Jeg har vært positiv til AN lenge, men ekte vennskap innebærer vel eierskap
Liker de "gamle" dac'ene til AN veldig godt.
/jan
Gratulerer så myeJøgga skrev:Jeg har vært positiv til AN lenge, men ekte vennskap innebærer vel eierskap
eddie1 skrev:Da er jeg Audionote venn jeg også da en Oto Se er på vei i posten(i morgen) skal kjøres sammen med Klipsch la scala så håper det blir en grei match :-\
Gratulerereddie1 skrev:Da er jeg Audionote venn jeg også da en Oto Se er på vei i posten(i morgen) skal kjøres sammen med Klipsch la scala så håper det blir en grei match :-\
hehe ja får håpe det.Er spent på hvordan den blir med tanke på støy samtidig så er jeg litt skeptisk til at 10w skal få skikkelig driv i la scala heheJanR skrev:Gratulerereddie1 skrev:Da er jeg Audionote venn jeg også da en Oto Se er på vei i posten(i morgen) skal kjøres sammen med Klipsch la scala så håper det blir en grei match :-\
La oss håpe den blir i hus litt lengre enn forgjengerne
/jan
Hørt La Scala på 300B, hadde ikke pusteproblemer da vil jeg påstå.eddie1 skrev:hehe ja får håpe det.Er spent på hvordan den blir med tanke på støy samtidig så er jeg litt skeptisk til at 10w skal få skikkelig driv i la scala heheJanR skrev:Gratulerereddie1 skrev:Da er jeg Audionote venn jeg også da en Oto Se er på vei i posten(i morgen) skal kjøres sammen med Klipsch la scala så håper det blir en grei match :-\
La oss håpe den blir i hus litt lengre enn forgjengerne
/jan
Falle til ro med AN så,kan også leses som "må ha mere og bedre AN etterhvert"Rune S skrev:Håper du blir fornøyd Eddie!
Vi som driver med hifi faller aldri til ro,så den ideen kan du bare glemme først som sist ;D
SantRune S skrev:Hehe,jo,men det siste blir jo ikke så veldig rolig det vel ?
Urolige tider for lommeboka og bankkonto i tilfelle.
Men har jo hatt AN i kombo med Klipschorna dine/mine Jan,og det er ikke helt feil det
Tror kanskje jeg føler meg skyldig i den kategorienJanR skrev:Falle til ro med AN så,kan også leses som "må ha mere og bedre AN etterhvert"Rune S skrev:Håper du blir fornøyd Eddie!
Vi som driver med hifi faller aldri til ro,så den ideen kan du bare glemme først som sist ;D
/jan
Liker EL84shaunv skrev:Tror kanskje jeg føler meg skyldig i den kategorienJanR skrev:Falle til ro med AN så,kan også leses som "må ha mere og bedre AN etterhvert"Rune S skrev:Håper du blir fornøyd Eddie!
/jan
Levd med OTO på Scala i "lang" tid jeg. 8)
EDIT: Pentoder er tøft det også!
Hvis du kjeder deg kan du jo snoke litt på linjetrinnsrør, sånn om ikke det som står der skulle fungerer støyfritt nok for Scala.eddie1 skrev:Gleder meg,den er sendt fra ålesund kl 14 så den er nok her på fre-lør.synd jeg jobber flyver skift i helgen hehe
Takk for det håper den blir ståendeen stundshaunv skrev:Hvis du kjeder deg kan du jo snoke litt på linjetrinnsrør, sånn om ikke det som står der skulle fungerer støyfritt nok for Scala.eddie1 skrev:Gleder meg,den er sendt fra ålesund kl 14 så den er nok her på fre-lør.synd jeg jobber flyver skift i helgen hehe
Høres jo unektelig merkelig ut.eddie1 skrev:Forsterker er på plass og et merkelig problem melder seg!!! på forsterker så må kanal velger(hjul på venstre side) stå på aux uansett hvor kablene er koblet bak!!! i tilegg så må den stå på tape og ikke source??? uten dette så får jeg ikke lyd. :-\
Ja det spiller ikke noen rolle om jeg setter rca kablene på aux eller cd på baksiden! den må uansett stå på aux i front for at det skal komme lyd.I tilegg så må den stå på tape og ikke source! trodde tape var for ekstern pre etc jeg.Mindre sus enn på unison men bra med brum eller hva jeg skal kalle det.JanR skrev:Høres jo unektelig merkelig ut.eddie1 skrev:Forsterker er på plass og et merkelig problem melder seg!!! på forsterker så må kanal velger(hjul på venstre side) stå på aux uansett hvor kablene er koblet bak!!! i tilegg så må den stå på tape og ikke source??? uten dette så får jeg ikke lyd. :-\
Du har selvsagt sjekket og dobbelsjekket hvor kablene sitter og hvor de går ?
/jan
ja det er kun aux i front som det kommer lyd ifra uansett kilde bak.Prøvde nå og koble til min receiver på tape out men ingen lyd ???shaunv skrev:Det hørtes unektelig merkelig ut?
Har du testet de andre inngangene? Dvs tuner/aux og cd og byttet mellom dem? Og så prøvd å fri på tape bryteren til det kommer lyd når du har satt den på riktig hakk?
Jeg har jo hatt akkurat den du har, og ikke opplevd lignende! Har opplevd å bli forvirret da tape bryteren ikke stod på riktig plass riktignok.
Hei hvis det er ok for Rune så kan jeg fått tatt meg en tur,jobber natt og efta på søndag.JanR skrev:Høres jo riktig ut det Rune sier her, så vidt som jeg kan skjønne.
Ikke det at jeg tviler på at du hører det du hører eddie.
I værste fall hiv deg i bilen og sving oppom så kan vi se på't. Eller skulle du jobbe i helga ?
/jan
Den er grei,skal prøve og åpne den forsiktig.Er trist dette her men må jo få sjekket opp i detteRune S skrev:Vær forsiktig så du ikke får deg en karamell viss du roter inni eddie
Se om du kan se antydninger til skade på det kortet som de 2 velgerene ser ut til å vere fast i.
Er hjemme hele helga så ta det evt når det passer for deg. Dvs etter 2 på eftan.eddie1 skrev:Hei hvis det er ok for Rune så kan jeg fått tatt meg en tur,jobber natt og efta på søndag.JanR skrev:Høres jo riktig ut det Rune sier her, så vidt som jeg kan skjønne.
I værste fall hiv deg i bilen og sving oppom så kan vi se på't. Eller skulle du jobbe i helga ?
/jan
Høre bra utJanR skrev:Er hjemme hele helga så ta det evt når det passer for deg. Dvs etter 2 på eftan.eddie1 skrev:Hei hvis det er ok for Rune så kan jeg fått tatt meg en tur,jobber natt og efta på søndag.JanR skrev:Høres jo riktig ut det Rune sier her, så vidt som jeg kan skjønne.
/jan
/jan
Rettelse:eddie1 skrev:Høre bra utJanR skrev:Er hjemme hele helga så ta det evt når det passer for deg. Dvs etter 2 på eftan.eddie1 skrev:Hei hvis det er ok for Rune så kan jeg fått tatt meg en tur,jobber natt og efta på søndag.JanR skrev:Høres jo riktig ut det Rune sier her, så vidt som jeg kan skjønne.
/jan
/jan
Skal ikke klå, bare titteRune S skrev:Kjenn etter om du kan skyve knottene inn eller dra de litt ut eddie.
Ellers har jeg ingenting imot at andre ser på den
Åpnet igjen og alt sitter ihvertfall fast,strammet volum knotten da den var litt løs thats it!JanR skrev:Skal ikke klå, bare titteRune S skrev:Kjenn etter om du kan skyve knottene inn eller dra de litt ut eddie.
Ellers har jeg ingenting imot at andre ser på den
Men da er vi iaf 2 som har prøvd.
/jan
Ja jeg vrir med kl,altså mot høyre da står den på tape!shaunv skrev:Koble til enda en kilde samtidig og se om du får den inn ved å switche på inngangsvelgeren. Den skal i alle fall ikke så på tape! Men, disse an knottene kan mistolkes. Du skrur altså mot klokka for å sette på source.
ikke testet så mye men gud som lyden svever rundt i rommet,stemmer og instrumenter sprer rundt seg med godlyd.Da blir det og teste ut vincent settet på la scala så får vi se,må bruke kjeller anlegget kombinert med hjemmekinoJanR skrev:Godt du fant ut av det
Nå er det bare å kose seg og spille som en gal.
;D
/jan