Ja, koser meg jeg. Nå er det innspillings shitContinuo skrev:Kjempefint Ole, tenker du koser deg.
Gratulerer igjen!
TakkerRune S skrev:Det er ca 6,5 cm i diameter og rundt 8 der 2watt Tantalumene stikker ut.
Takk JanR, sier jo en del når det spiller ganske så ok alt nå, og med den greie 300b ampen, gleder meg masse til mono er i hus!! DA tenker jegJanR skrev:Flotte bilder,herlig hardware
Gratulerer så mye Borg.
Må ærlig innrømme at jeg blir nesten litt misunnelig her,bare litt.Kos deg med musikken
/jan
Tusen takk Rune!! Gratulerer til deg og, med Alnico saker din heldige gale mann!Rune S skrev:Gratulerer Ole!
Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)Pye skrev:Ole!
Nydelig!
Liker spesiellt at sauen har fått hedersplassen! ;D
//P
Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
Takk skal du ha HCS. Elementet er laget av industrihemp, AN og Seas har samarbeidet på dette elementet ettersom hva jeg har forstått.HCS skrev:Dette var skikkelig lekre saker Borgenvik...Gleder en gammel Snell mann å se videreutviklingen av E2 har blitt så bra... Er det AN's eget element de bruker ??
Må nok ha meg en AN dac før eller siden... ;D
For AN spiller musikk..samt at du kan oppgradere samme komponenten mange ganger...det synes jeg er en vakker tanke...istedet for å bytte frem og tilbake til en blir gul og blå av bæring osv...
Hehe, ja den demper kanskje litt ekko her hjemme!? ;DRune S skrev:Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
Den er vel først og fremst plassert der på grunn av lyden eller? Et nytt AN produkt? Hasj(hemp)-sau? ;D
Er usikker på de dempende egenskapene hos hasj, bortsett fra på sansene...Borgenvik skrev:Hehe, ja den demper kanskje litt ekko her hjemme!? ;DRune S skrev:Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
Den er vel først og fremst plassert der på grunn av lyden eller? Et nytt AN produkt? Hasj(hemp)-sau? ;D
Hasj sau? Nah, håper ikke Pye har laget en hasj sau, fin er den iallefall
Ikke for og bry meg, men AN BØR ikke dempes. : ;DPye skrev:Er usikker på de dempende egenskapene hos hasj, bortsett fra på sansene...Borgenvik skrev:Hehe, ja den demper kanskje litt ekko her hjemme!? ;DRune S skrev:Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
Jeg skal helt klart legge frem konseptet med dempasau for AN!
Godt poeng! ;DContinuo skrev:Ikke for og bry meg, men AN BØR ikke dempes. : ;DPye skrev:Er usikker på de dempende egenskapene hos hasj, bortsett fra på sansene...Borgenvik skrev:Hehe, ja den demper kanskje litt ekko her hjemme!? ;DRune S skrev:Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
Hehe, Acoustic wonder sheep, new tweak in store.Pye skrev:Er usikker på de dempende egenskapene hos hasj, bortsett fra på sansene...Borgenvik skrev:Hehe, ja den demper kanskje litt ekko her hjemme!? ;DRune S skrev:Den var fin!Borgenvik skrev:Takk Pye, sauen har fått hedersplass selvsagt, er så fordømt glad i den sauen!! Den heter Ane (oppkalt etter AN-E)
JanR skrev:Er de gamle er det nok kanskje Jensen.Ikke noe dårlig av den grunn.
Jensen kondisene (0.39) satt i Dac1 originalt.Det er nok alu.
De som sitter i 2A3 er noen tyske 0.47,må ha de ut for se hva slags type/merke.Eneste jeg vet sikkert er at det er 0.47 og merket med "made in germany".Neppe noe audio kondiser selv om de sikkert er bra nok til sitt bruk.
Fikk slengt inn noen 0.5mm sølv også i helgen.Kjører via vol pot intil videre.coolbiz var så hyggelig og tilbød seg å slenge over ett par metallfilm på 100k/0.6W så da skal pot bypass's helt.
Så langt virker det lille som er gjort som ett steg i riktig rettning hva lyd/musikk gjengivelse gjelder.
Hørte med LE på UA om det gikk å bruke de om hverandre,0.39 og 0.47,og fikk iofs ja på det.
Jensen låt ikke dårlig i Dac1 heller,litt mindre oppløst enn AN men "musikalske" syns jeg.
Skal som sagt ikke gjøre noe før til fredag-lørdag.
Men sier ikke neitakk til ett par kondiser merket med AN.
Kan ikke du slenge over en PM med hvor mye du skal ha så slenger jeg over noen kroner og adressen min ?
/jan
Jeg er litt....slengeterolfozzy skrev:Veldig som du slenger rundt deg. ;D
For ca. 1 år siden ble det en ny serie med kobberkondiser fra AN.rolfozzy skrev:JanR skrev:Er de gamle er det nok kanskje Jensen.Ikke noe dårlig av den grunn.
Jensen kondisene (0.39) satt i Dac1 originalt.Det er nok alu.
De som sitter i 2A3 er noen tyske 0.47,må ha de ut for se hva slags type/merke.Eneste jeg vet sikkert er at det er 0.47 og merket med "made in germany".Neppe noe audio kondiser selv om de sikkert er bra nok til sitt bruk.
Fikk slengt inn noen 0.5mm sølv også i helgen.Kjører via vol pot intil videre.coolbiz var så hyggelig og tilbød seg å slenge over ett par metallfilm på 100k/0.6W så da skal pot bypass's helt.
Så langt virker det lille som er gjort som ett steg i riktig rettning hva lyd/musikk gjengivelse gjelder.
Hørte med LE på UA om det gikk å bruke de om hverandre,0.39 og 0.47,og fikk iofs ja på det.
Jensen låt ikke dårlig i Dac1 heller,litt mindre oppløst enn AN men "musikalske" syns jeg.
Skal som sagt ikke gjøre noe før til fredag-lørdag.
Men sier ikke neitakk til ett par kondiser merket med AN.
Kan ikke du slenge over en PM med hvor mye du skal ha så slenger jeg over noen kroner og adressen min ?
/jan
Veldig som du slenger rundt deg. ;D
Upgrade Audio skrev:For ca. 1 år siden ble det en ny serie med kobberkondiser fra AN.
Disse har nå mylar i olje som dielektrikum, og ikke papir.
Papir havararte litt for ofte ved høye spenninger.
Sølv i olje bruker også mylar.
De nye kobberkondisene låter også litt strammere og
oppløst enn tidligere.
Så det så!
Vennlig hilsen
Upgrade Audio
LE
Selvsagt blir jeg nøydbambadoo skrev:Hei, skulle du ikke bli fornøyd eller noe i den dur så bare returner dem, og jeg putter inn pengene på din konto igjen. Selvsagt ikke noe problem.
Du vil snart finne ut at det du har liggende på lur, nesten aldri passer til det du holder på med.JanR skrev:Nå som man har fått litt dilla på å lodde så må man jo teste ut litt forskjellig og ikke minst ha litt liggende på lur.
/jan
Late som vi ikke hørte den derbambadoo skrev:Vi skulle hatt en liten database med forskjellig diy saker som de forskjellige sitter med. Så kan vi bytte med hverandre, kjøpe og selge.
Det er så mye der ute som noen kunne brukt.
Kondiser - el.lytter (black gates og slikt) - motstander - drosler - trafoer -opter etc - transistorer ... En masse faktisk.
Sa jeg transistorer .... Hmm, banning i kjerka dette her..
Tar i mot alle tips med åpne armerErland skrev:Du vil snart finne ut at det du har liggende på lur, nesten aldri passer til det du holder på med.
Derfor må du kjøpe mer, og en god diy'er kjøper alltid litt ekstra. Da får du mer liggende på lur til neste gang, men som heller ikke passer.....
Derfor har du startet på en kjempefin kolleksjon, som før du vet ordet av det, har passert hele anlegget ditt i verdi ;D
Neste gang du er på Biltema; kjøp plenty med slik små "saker-og-ting-boxer" som du kan putte og sortere alle de små duppedittene i.....
Da har du i alle fall en mulighet til å holde orden på dingsene
God ide..bambadoo skrev:Vi skulle hatt en liten database med forskjellig diy saker som de forskjellige sitter med. Så kan vi bytte med hverandre, kjøpe og selge.
Det er så mye der ute som noen kunne brukt.
Kondiser - el.lytter (black gates og slikt) - motstander - drosler - trafoer -opter etc - transistorer ... En masse faktisk.
Sa jeg transistorer .... Hmm, banning i kjerka dette her..