Audiokompaniet ble den her kjøpt hos,demo.Ser veldig bra ut!
Kan jeg spørre om hvem som forhandler slike, og hva de ligger på i pris?
K
Takk som spørHvordan går det med AN preen?
Som er kuriositet kan jeg nevne at Peter Q. og Andy Grove fra Audio Note UK er i Norge for tiden.
Har bl.a. besøkt SEAS i Moss.
Kunne godt tenkt meg å møtt de 2 fyrene der ja.Hvordan går det med AN preen?
Som er kuriositet kan jeg nevne at Peter Q. og Andy Grove fra Audio Note UK er i Norge for tiden.
Har bl.a. besøkt SEAS i Moss.
Kunne godt tenkt meg å møtt de 2 fyrene der ja.
Nå er de sikkert i Norge for å for å kjøpe opp det meste av sølvet i landet : ,eller er det for å overlevere forsterkerene dine ?
Fint bilde det der
Beklager dårlig bildekvalitet, men i påvirket tilstand med mobil som kamera......vel vel 8)
Ja, her prøver Herr Rognlien å få greie på hva sjefen sjøl mener om KT88 røret i audiosammenheng, og nei.....det er vel ikke akkurat hans favoritt.
To trivelige karer, Andy og Peter, som nå også har fått smaken på det mørke øl fra Drammen.....Aass bayer....om noen skulle være i tvil.
Takk til Berg for at han har gjort det enkelt å legge ut bilder på HFS .
Du finner full prisliste her:noen som kan gi meg en pris på audio note dac'ene? sendte en mail til amatørene på audiocompaniet, men slaskene svarer selvsagt ikke..
er vel 2.1 eller 3.1 som er innafor budsjettet regner jeg med.
Stor forskjell på signature og "vanlig" forresten?
Jepp.....kits.
Lønnsomt .... : igjen....det ER forskjell på produktene fra AN-UK og kits.Er kits det ja, men med en prisforskjell på 8100,- for 2.1 så virker det ikke mye lønnsomt å kjøpe ferdigvare.
Nå så....sikle, sikle....
har de innbruddsalarm i denne butikken?
Den er "litt" dyr da.... ;DTest av nye Audio Note Ongaku er ute
http://www.dagogo.com/AudioNoteONGAKU-Review.html
GratulererJa,Nå er AN M3 kommet i hus. De som ikke har hørt AN til nå burde absolutt sjekke dette merket. Jeg byttet AN M3 med Audio Research SP6. Det ble et gedigent løft, selv uinnspilt.
Bedre på alle punkter.Gleder meg virkelig til den blir innspilt. Takk til gutta på Upgrade Audio for god service.
Gunnar