Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Takk takk Espen, du er ein knupp! ;) Vi snakkes til uka.
    Idag spelar eg litt på Monitor Audio. Har ikkje høyrt desse bedre, hadde virkelig godt av rørvarmen sjølv om dei er tungdrevne!
    Vedlagt bilde er fra internettet.

     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Nei, kven er det eg prøve å lure. På med Klipsch igjen. Skifta til eit album med trommer.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Kan jeg slutte meg til ANs venner med denne ?



     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.136
    Antall liker
    737
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Ah, se her ja! Er det et stk 5687-rør jeg ser der? Har hørt litt om at det kan funke godt...
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Ludo skrev:
    Ah, se her ja! Er det et stk 5687-rør jeg ser der? Har hørt litt om at det kan funke godt...
    Et stk. 5687 RCA er det du ser. Fungerer absolutt tilfredsstillende. Noen timer med innspilling, så vil det nok bare bli enda bedre. L2 kom ny i hus på lørdag.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    bambadoo skrev:
    Hei, er det en BP krets den er bygget på?

    Ser fin ut.
    Det er et Birger Produkt, heretter kalt BP ja.

    Spiller veldig bra så vidt jeg kan avgjøre. Uinspillt.
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Griselekkert Rolfozzy! Gratulerer med meget velbygget Pre med helt sikkert fantastisk lyd!
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Har lagt ut bildene i tråden min, men legger de ut her og jeg, siden det er Audio Note tråd. :)









     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Borgenvik skrev:
    Griselekkert Rolfozzy! Gratulerer med meget velbygget Pre med helt sikkert fantastisk lyd!
    Takk. Ja er veldig fornøyd, og bedre vil det bli.
    Men all ære til Birger som har jobba med og få den sammen. Ikke noe som jeg hadde greid.
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Jeg hadde heller absolutt IKKE fått til noe slikt..
    Jeg blir utrolig imponert av folk som klarer å bygge med slik orden og struktur!
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Eg ser på stua til Borgenvik og nynner:

    "You know,
    I'm gonna be like him, yeah.
    You know I'm gonna be like him."

    ;)
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Brasse skrev:
    Eg ser på stua til Borgenvik og nynner:

    "You know,
    I'm gonna be like him, yeah.
    You know I'm gonna be like him."

    ;)
    Hehe, Ugly Kid Joe? Finn Kalvik har den også.. ;)
    Ser frem til bilder du legger ut Brasse!

    MVH
    Ole..
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Gratulerer med forsterker Brasse, har glemt å gratulere deg! Fortsatt fornøyd formoder jeg?

    MVH
    Ole.
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Takk takk. Fikk tid til ein lang lytteseanse i går (dog på lavere volum enn ønskelig). Er framleis ytters nøgd. Prøvde bl.a med eit svært så svulstig lydspor - temaet fra Armageddon. Og det var ein veldig positiv overraskelse.

    De 12 watta kjørte på med fantastisk dynamikk, samtidig som bassen gikk djupt (så djupt som det går på disse ht) uten å boome / overskygge resten av lydbildet. Det var eit problem på forrige forsterkersett, noko som gjorde at enkelte album var ubehagelige (Kaizers' Maskineri feks).Trommene på Dire Straits - Communique låter ivertfall HEIT fantastisk. Ei anna positiv overrasking er at lydbildet er mykje betre. Før var det veldig tydlig kva høgtaler som spilte kva lyd. Dette var ganske irriterande og langt meir framtredande på Klipsch enn Dali.. no smeltar det sammen. *tommelopp*

    Veit ikkje noko om røra i den, men rekner med de ikkje er nye akkurat, så eg ser fram til å få nye rør. Tar det når de som står i gir seg. Skal prøve å få tatt ordentlige bilder, kanskje lage ein anleggstråd etterkvart :)
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Utrolig heftig pre du har der Andy.. 2W tantalum hele veien eller?? AN stepped volumpot og greier. :)

    MVH
    Ole..
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Borgenvik skrev:
    Utrolig heftig pre du har der Andy.. 2W tantalum hele veien eller?? AN stepped volumpot og greier. :)

    MVH
    Ole..
    Ja, 2w Tantalum hele veien og med steppa AN pot så det er ikke noe tull! ;)

    Til helgen går dacen under kniven. Da skal den modes ferdig! ;D Den vil nok bli noe i liket av din Ole :)

    Mvh
    Andreas
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Utrolig morro for deg! Meget spennende å høre hva du synes! :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Når det gjelder det step potmeteret....er det mye økning i volum mellom hakkene(kommer sikkert an på gain også i effektrinnet)

    Er litt redd jeg ev kommer til å irritere meg om at det enten er for høyt eller lavt.....

    går det feks å bytte motstander , slik at det blir mindre økning i volumet på feks de lavere volum(opp til klokka 10 feks , og deretter mer økning mellom hver hakk....eller gir det lik økning i volumet slik at volum deles i i 24 "soner"

    vurdert dette pot et jeg også på min pre , men somsagt så venter jeg på at enkelte i audionotekonsernet enten skal sale og ri , eller få litt arbeidslyst og kundepolitikk , slik at jeg kanskje kan få det jeg har bestillt godt inn i fjoråret....

    vi får se , hvordan gain en blir...Mvh Espen
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.802
    Antall liker
    21.576
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ssm skrev:
    Når det gjelder det step potmeteret....er det mye økning i volum mellom hakkene(kommer sikkert an på gain også i effektrinnet)

    Er litt redd jeg ev kommer til å irritere meg om at det enten er for høyt eller lavt.....

    går det feks å bytte motstander , slik at det blir mindre økning i volumet på feks de lavere volum(opp til klokka 10 feks , og deretter mer økning mellom hver hakk....eller gir det lik økning i volumet slik at volum deles i i 24 "soner"

    vurdert dette pot et jeg også på min pre , men somsagt så venter jeg på at enkelte i audionotekonsernet enten skal sale og ri , eller få litt arbeidslyst og kundepolitikk , slik at jeg kanskje kan få det jeg har bestillt godt inn i fjoråret....

    vi får se , hvordan gain en blir...Mvh Espen

    leser i tråden til janr at qvortrup-fyren har kommet tilbake fra ferie og har begynt å svare på mails.
    dermed er det jo et håp om at han og kompisene i an klarer å skru sammen ampen din før julehandelen starter opp igjen utpå høstparten... ;D

    fra spøk til revolver:
    jævlig kjipt at du må vente så lenge på et produkt du har betalt for.
    blir nesten irritert når jeg hører om dette, akkurat som om det er jeg som sitter og venter. :-\
    en ting er at du må gå i lange prioder uten en skikkelig forsterker (og dermed vil gleden over å spille musikk minske betraktlig), men på toppen av det hele får du jo nesten ødelagt den sitrende gleden av å hanke inn en ny komponent.
    jeg var i en liknende situasjon for mange år siden. etter en måned hadde jeg liksom "gledet fra meg", drømt meg mett på hvor fett det vil spille, lest meg ihjel på tester, etc.
    da dingsen endelig ble levert på døra, så var det liksom "jøss, jaja...".

    ok, nok piss fra meg, måtte bare få det ut.
    lykke til, ssm!
    håper du får den ampen fortere enn svint nå.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ja , godt det er folk med meg her inne....Jeg kunne seff bare sagt Kjøss meg i ræ...

    Men , for det første har jeg handlet med Håkon(som har hevdet dette hele tiden at jeg ikke ville få fen fort....(han fikk rett igjen)

    For det andre har jeg jævlig løst på den synergieffekten denne kan gi med min preamp , rett og slett....

    Jeg hadde noen cary 300b blokker innom kort her...de spillte veldig ok....men ikke som an greier spiller.....Jeg har også en BP på hånda brukt , men det handler mer om at jeg vil ha denne for)=(/&%/(¤%#%(/)=?a forsterkern jeg går å venter på....

    Jeg har jo bestemmt meg , og sånn skulle det jo bli , 7 oktober bestillte jeg , og ikke fått noe enda , så jeg håper virkelig det skjer noe snart nå , før lufta går helt ut....som jeg har sagt før , jeg skal jo ha meg en ny an dac...egentlig kunne jeg tenke meg en original an 1.1xsign....men jeg gidder rett og slett ikke en sånn jævla runddans en gang til tett oppunder....Derfor blir det heller en UA dac....så får jeg mekke front selv i sliver...kort og godt...jeg kan sikkert feilbore 50 frontplater og enda bli raskere ferdig en quortrup og co.

    Som du sier Joaq. det med at jeg ikke får forsterkern går jo og ut på at ikke anlegget vil yte max...i mellomtiden har jo ny platespiller kommet inn , bla a...

    Jeg gleder meg skikkelig nå , har trua på denne forsterkern som ligger i level 3 segmentet til an...samme som min m3 phono.....den er og tilpasset til både horn og m3 så det bør bli bra...Jeg har litt andre jern i ilden også , og venter på ett nytt rack fra usa... ;D

    Jeg gidder ikke kjøpe mer vente-hifi nå før disse komponentene jeg har i bestilling har kommet i hus....kort og godt. ;)

    Takk for moralsk støtte! Espen
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Vet ikke om jeg våger meg innpå denne hardbarka AN-tråden ;D. Her kan man lese til øye er stort og vått.

    Jeg er ny AN mann med en dac som ikke er i drift pga røken trafo. Ny er på vei heldigvis.
    Så nå er det oppgraderinger. Først strømkortet tenkte jeg. Ny Mundorf kondiser. Blir nok Tubecap ++. Men jeg har et russisk ECL82 rør. Hva bruker og anbefaler dere? Og hvor stor gevinst får man med et skikkelig nosrør fra Mullard/Telefunken mm.?

    Atle
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    james skrev:
    Vet ikke om jeg våger meg innpå denne hardbarka AN-tråden ;D. Her kan man lese til øye er stort og vått.

    Jeg er ny AN mann med en dac som ikke er i drift pga røken trafo. Ny er på vei heldigvis.
    Så nå er det oppgraderinger. Først strømkortet tenkte jeg. Ny Mundorf kondiser. Blir nok Tubecap ++. Men jeg har et russisk ECL82 rør. Hva bruker og anbefaler dere? Og hvor stor gevinst får man med et skikkelig nosrør fra Mullard/Telefunken mm.?

    Atle
    Nosrør kan være verdt å prøve ut, "organisk klang" er et stikkord. ;)
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Continuo skrev:
    Nosrør kan være verdt å prøve ut, "organisk klang" er et stikkord. ;)
    Vel. Det er vel det jeg mangler. Pr. dato er den tynn i mellomtonen og mellombass. Det var her jeg håpet å oppnå noe med litt oppgraderinger.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    james skrev:
    Men jeg har et russisk ECL82 rør. Hva bruker og anbefaler dere? Og hvor stor gevinst får man med et skikkelig nosrør fra Mullard/Telefunken mm.?

    Atle
    Har brukt både Telefunken ( i min forrige M2) og Mullard ECL82, i kveld, og det er ikke så himla forskjell her hos meg på det russiske som sitter i originalt og Mullard'n. Bitte bitte små nyanser som best. Men det er her hos meg.
    Mellom oss, tror ikke det er verdt å kjøpe for eks Telefunken til nærmere tusenlappen. Meg om det.
    Legg heller litt penger i å oppgradere psu/intern kabling.

    Evt sleng over en mail til Demostenes og Motron og hør hva de har liggende av ECL82 og 6X5, til levelige priser.

    Har ett par andre ECL82 rør som skal testes ila uken. Slenger ut noen inntrykk i tråden her etterhvert.

    /jan
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    442
    Antall liker
    307
    Det å skifte og prøve rør til strømforsyningen spesielt regulatorrør, har minimalt forbedringspotensial. Bruk heller pengene på utgangsrørene, for der hører en større forskjell. Som sagt tidligere, så er regulatorrøret spesiellt tunet for den enkelte strømforsyning i hver komponent (kasse), og etter min oppfatning ikke bør gjøres så mye med. Da forandres jo mye annet også som er tunet og skal passe i lag i f.eks. en Dac. Men dette er bare min mening. Alle må få ordne på sin måte. Det er fint å ha noe å "fikle med" i ledige stunder.

    NB! Husk at om en bruker f.eks. ti tusen kroner på å kjøpe "bedre deler og rør", så tror de fleste det blir MYE bedre, HVER ENESTE GANG de skifter disse delene. Da hadde jo f.eks. en titusenkroners forsterker hørtes ut som en som var verd flere hundre tusen, og det gjør det bare ikke. Mye forbedring kan det bli, men egenlyden blir borte som konstruktøren har brukt år på å få frem pluss at mange ikke vet en gang hva de gjør . "En skal være bra flink for å f.eks. få en AN Kit One til å høres ut som en AN Ongaku". Jeg skal ikke ta gleden fra noen med mine utsagn, for jeg har en bror som holder på på samme viset og bygger og konstruerer i det vide og det brede, og en ting kan jeg si; Han, hører ikke mye på meg nei. ;D

    Mvh
    Palle
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Vise ord, Palle! Kresent oppsett du har/er i ferd med å få, forresten!


    Ongaku er forøvrig en fantastisk god forsterker. Et av de få komponentene jeg har hatt som jeg virkelig savner....
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Takk for innspill. Det var kjekt. Og jeg tror nok Palle har noen poenger ....dessverre.... :)

    Palle skrev:
    Det å skifte og prøve rør til strømforsyningen spesielt regulatorrør, har minimalt forbedringspotensial. Bruk heller pengene på utgangsrørene, for der hører en større forskjell. Som sagt tidligere, så er regulatorrøret spesiellt tunet for den enkelte strømforsyning i hver komponent (kasse), og etter min oppfatning ikke bør gjøres så mye med. Da forandres jo mye annet også som er tunet og skal passe i lag i f.eks. en Dac. Men dette er bare min mening. Alle må få ordne på sin måte. Det er fint å ha noe å "fikle med" i ledige stunder.

    NB! Husk at om en bruker f.eks. ti tusen kroner på å kjøpe "bedre deler og rør", så tror de fleste det blir MYE bedre, HVER ENESTE GANG de skifter disse delene. Da hadde jo f.eks. en titusenkroners forsterker hørtes ut som en som var verd flere hundre tusen, og det gjør det bare ikke. Mye forbedring kan det bli, men egenlyden blir borte som konstruktøren har brukt år på å få frem pluss at mange ikke vet en gang hva de gjør . "En skal være bra flink for å f.eks. få en AN Kit One til å høres ut som en AN Ongaku". Jeg skal ikke ta gleden fra noen med mine utsagn, for jeg har en bror som holder på på samme viset og bygger og konstruerer i det vide og det brede, og en ting kan jeg si; Han, hører ikke mye på meg nei. ;D

    Mvh
    Palle
    For å kommentere noe Palle. Vel, jeg tror du tar gleden fra mange ;D. Husk at "modding" er en stor del av hobbyen for mange. Men det er ikke sikkert at de dyreste og mest fancy deler gir mest valuta for pengene. Det har jeg i allefall sett med rør. Rørkombinasjoner med billigere rør har faktisk gitt best synergieffekt av og til.

    Når det gjelder konstruktørens lydfilosofi, så er nok den til en hvis grad styrt av økonomi når det gjeld deler. For at slike som meg skal ha mulighet til å skaffe meg en bra AN dac, så kan ikke den være utstyrt med de beste delene fra starten av. Da hadde jeg ikke hatt mulighet til å kjøpe i utgangspunktet. Men igjen. Ikke nødvendigvis det dyreste delene som gir mest endring av lyd. For endring blir det jo stortsett. Ikke nødvendigvis til det bedre. Det er en smakssak. Og ofte er det synergieffekten av de små endringene som drar et anlegg opp fra ordinært til storartet.

    Til slutt så tror jeg at alle produkter har et visst potensiale, og helt klart en begrensning. Som du sier, -man kan ikke lage en mercedes av en folkevogn. Jeg har en kompis som bare driver med billige kinaprodukter. Det være seg komponenter og deler. Og han er oppe i disse komponentene støtt og stadig med loddebolten. Og han har fått bra lyd synes jeg. Ikke referanselyd. Men han er veldig fornøyd og gliser når han spiller musikk. Målet er derved nådd for hans del.
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    442
    Antall liker
    307
    Er enig i det meste du sier, men en bør jo ha en plan med det en gjør, og det har ikke 100 prosent av de som sitter med loddebolten rundt om kring. De kjøper og lodder f.eks. kondensatorer og motstandere i "hytt og vær" uten å vite hva som skjer med lyden og hvor de vil. De spiller ikke en gang inn produktet før de begynner og fikse og trikse ??? De vet jo ikke engang hva konstruktøren vil. Det at det står f.eks. Black Gate på en kondensator sier meg ingen ting, selv om de er noe med det beste på markedet. Den må også yte best mulig. Se på f.eks Shindo Lab og Lamm. De bruker ikke mye dyre deler, men for en lyd. Som sagt tidligere; "Det er ikke hva du gjør, men hvordan du gjør det" (akkurat som med sex ;D). Men det er flott at vi har "Sentralen" der tips og råd kan utveksles. Penger spart er også penger tjent.
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Bare å bifalle. Og det med erfaringsutvekling er vel en av de viktigeste tingene med sentralen.

    Palle og andre. Produkter trenger litt ulik innspillingstid. Den gamle cd-spilleren min -Lectoren, trengte utrolige 6 mnd. før den låt optimalt. Det som falt på plass var vel stramhet og oppløsning ble bedre og bedre. I tillegg forsvant harskheten mer og mer. Men klangkarateren endret seg ikke så mye. Jeg mener. Den endret seg ikke fra å være tynn til å få kropp f.eks.

    I dacen min har oppløsningen vært på plass fra dag 1. Den er ikke sibilant. Men tynn og bassfattig i mellombassen samtidig som den likevel har bra dypbass. Tviler på at det kommer på plass ved innspilling. Mulig jeg tar feil :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , ja er enig med Palle....klart det er gøy å tweake seg frem , men man bør gi tingene tid , slik at man vet hvordan det låter innspillt etc....

    Selv har jeg fått mer og mer teft på synergieffekt mht komponenter som passer sammen , dette gir uttellig så det holder...det kan være seg likt merke på pre/power , eller komboer som er velprøvd , ett eksempel er graaf effekt/hovland pre.....suveren kombo.....

    Nå skal jeg steget videre med pre/power fra an.....bare han derre peter q får pakka bort nissepynten sin å får igang mølla...... ;D

    Er det noen som har hørt om sigen i sirupen ? i det siste har jeg begynt å lure på om den ble oppfunnet ett sted i sussex i England , på spiserommet på en kjent audiofabrikk.... ;)

    Espen
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.802
    Antall liker
    21.576
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ebay-advarsel!

    kjære audio note venner, hvis dere ser et par conquest silver sig. m/ western electric rør dukke opp på ebay i nærmeste fremtid - STYR UNNA!

    jeg ramlet tilfeldigvis over auksjonen heromdagen. har ikke noen seriøse planer om å bytte ut audion-blokkene mine, så jeg la inn et skambud for moro skyld da budene var latterlig lave. selvfølgelig (og gudskjelov) vant jeg ikke, men ble i ettertid kontaktet med et genuine-looking "second chance offer" - sendt via ebay-systemet og oppført på my ebay, og greier. selgeren hadde over 30 transaksjoner på rullebladet, og 100% positiv score.

    $4.400 skulle han ha for hele dritten inkludert sending, med 4 stk. we 300b. ;D
    vel, når noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det.
    derfor sa jeg nei takk og rapporterte fyren umiddelbart til ebay, som etter kort etterforskning fjernet både fyren og annonsen fra ebay.

    de sendte meg samtidig en mail og advarte om at selgeren kan ta nye identiteter og dukke opp igjen.
    måten disse skurkene pleier å gjøre det på, er å shoppe masse billig dritt (sokker, golfballer, binders, etc.) en periode for å bygge opp score'n sin, før de setter igang med svindel og faenskap.

    sorry for ot, folkens.
    men da er dere i alle fall advart!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    DEtte er jo kjempefint at du deler i denne tråde joaquin......

    Tusen takk for årvåkenhet og tips ,Mvh Espen
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    Har noen hørt alternativet: 2.1x dac kit sign + moddet m2?

    (Altså oppgraderte greier, men ingen kosatbare utgangstrafoer)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ØivindJ skrev:
    Har noen hørt alternativet: 2.1x dac kit sign + moddet m2?

    (Altså oppgraderte greier, men ingen kosatbare utgangstrafoer)
    Ikke hørt akkurat den comboen men hørt endel AN dac's.
    Mulig BHO har hørt nevnte combo.

    Du kan, om det er til noen hjelp, få høre en moddet M2 i nær fremtid ;)

    /jan
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.136
    Antall liker
    737
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    YESS! Endelig har remotekitet kommet, dette gleder jeg meg stort til! Skal hente det imorra og kommer nok til å sitte med loddebolten resten av helgen! Skal bli artig det her, bilder og info kommer etterhvert!

    @Continuo: Nå blir'e steppa attenuator på deg ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn