Ludo
Hi-Fi freak
Uh, er så fornøyd med den nye dac'n min - AudioNote M2-power i den samt AudioNote digitalkort... Spiller musikk altså ;D
Hvor ligger den på stigen, 2.1x/3.1x ?Ludo skrev:Uh, er så fornøyd med den nye dac'n min - AudioNote M2-power i den samt AudioNote digitalkort... Spiller musikk altså ;D
AN Dac 2.5 maoLudo skrev:Aner ikke, sånn 2-3-isch... ;D
Bruker et utgangstrinn som Gary / BorderPatrol står for, der kan jeg velge om jeg vil bruke 5687-rør eller E182CC. Nå spiller jeg med GE 5-Star 5687 på den og det låter helt toppers!
None takenJanR skrev:AN Dac 2.5 maoLudo skrev:Aner ikke, sånn 2-3-isch... ;D
Bruker et utgangstrinn som Gary / BorderPatrol står for, der kan jeg velge om jeg vil bruke 5687-rør eller E182CC. Nå spiller jeg med GE 5-Star 5687 på den og det låter helt toppers!
Hørt det det trinnet i ett par amper tidligere, funker det.
Vurderte faktisk, i ett svakt øyeblikk, å bygge ett til M2. Ikke vondt ment, det låter meget bra hos både BHO og RolfOzzy men jeg liker det ennå mere rørete.
/jan
Javel? Tror du ikke disse gutta muligens har tenkt på det? Dette er vel en videreutvikling av Voyds tremotorsmodell, regnet som noe av det aller ypperste som kunne skaffes i sin tid. Nå synes du sikkert jeg pirker Espen, men det er vel ikke strikk?? Skal vi enes om å kalle det rem, eller?ssm skrev:Nei , sikekrt svinaktig bra....men eg tror ikke motoroppsettet er best,.....fordi det er lite strikkflate mot tallerkenen , med tre åpninger til motoraksel....
det er lov å være kritisk når man kjøper en platesnurre til en kvart mill.
Mvh ES
Høres ut som om han kanskje utsatte deg for noe popmusikk fra femtenhundretallet.... ;DBrasse skrev:Da har jeg snakket med stativkonstruktøren (var jo farsdag i går :)
Det blir 5 mm plate i toppen, MASSIVT i bunnen og fire søyler (MASSIVE de også). Så dødt og tungt som mulig.
Tenker på borrelås mellom topplate og høyttaler. I designet blir de like de orginale AN-E stativene, muligens runde søyler.
Besøket hos 65finger satte sine spor, og jeg håper at jeg med AN-E vil få noe litt mer altetende enn med Heresy.
*tommelopp*
Hahaha, no way. Jeg styrte musikken.impulse skrev:Brasse skrev:Da har jeg snakket med stativkonstruktøren (var jo farsdag i går :)
Det blir 5 mm plate i toppen, MASSIVT i bunnen og fire søyler (MASSIVE de også). Så dødt og tungt som mulig.
Tenker på borrelås mellom topplate og høyttaler. I designet blir de like de orginale AN-E stativene, muligens runde søyler.
Besøket hos 65finger satte sine spor, og jeg håper at jeg med AN-E vil få noe litt mer altetende enn med Heresy.
*tommelopp*
Høres ut som om han kanskje utsatte deg for noe popmusikk fra femtenhundretallet.... ;D
Jeg tenkte å prøve flatsølv biwire i alle fall. Selv om det kommer lyd med wirewizard også..Brasse skrev:Noen som har tips til bi-wire høyttalerkabler til AN-E?
Evt. vanlige + jumpers.
Er Audio Note AN-B et alternativ? F.eks. et 15 ft par til $260.00?
Tenkte å bestille fra K.A Rasmussen. Er vel rundt 100kr metern. Altså fire meter per meter birewire. Du finner mailadresse på netsiden.Brasse skrev:Har du en pris / link på flatsølvkablisser?
har du vurdert biwiring?ssm skrev:Funker på an hølyttalere også
bestill 0,4x4mm , det er det "alle bruker"
jeg har somsagt lite igjen,,,,,hisk at sølvprisene svinger fra dag til dag , er det svinaktig dyrt , hør igjen om noen dager , jeg sparte flere hundre kroner på det når jeg kjøpte for ett pår siden....
Espen
Skal ikke biwire på AN-E være veldig bra da? Akkurat hvilken dimensjon som trengs kan jegikke uttale meg om.Vil tro at det kan lønne seg med større dim på bass enn diskant. Rent intuitivt.ssm skrev:Nei egentlig ikke....men vet det biwires med denne dim en,.....
når jeg tar en titt på peter Q s tykkelse på hans kabler , tror jeg neppe det er kritisk med å biwire med slikt flatsølv....
på an/e vel og merke , med bruk at små rørforsterkere,,,
Espen
Melde deg ut av klipsch venner ??? :Brasse skrev:AN-E betalt og sendt.
Hva nå? ;D
Vi vet jo hva som skjer nå......det er nå klangens kapittel begynner.....det hører du nok snart....Brasse skrev:AN-E betalt og sendt.
Hva nå? ;D
Har jo et par kassær stående enda.JanR skrev:Melde deg ut av klipsch venner ??? :Brasse skrev:AN-E betalt og sendt.
Hva nå? ;D
/jan
Håper også på et forord av bass.ssm skrev:Vi vet jo hva som skjer nå......det er nå klangens kapittel begynner.....det hører du nok snart....Brasse skrev:AN-E betalt og sendt.
Hva nå? ;D
Mvh Espen
Passer vel fint som stativer til E , om du ikke fikk med det når du kjøpte dine..... ;DBrasse skrev:Har jo et par kassær stående enda.JanR skrev:Melde deg ut av klipsch venner ??? :Brasse skrev:AN-E betalt og sendt.
Hva nå? ;D
/jan
TDK er jo ikke dårlig. Evt Noble.freddie77 skrev:Begynte å lure litt på AudioNote sitt DAC 2.0 kit her nå.
Hvilket potmeter er i såfall eventuelt egnet? Ser det ligger litt forskjellige her: http://www.upgradeaudio.com/index.php?visKategori=61