30+ SET watt på Klipschhorn hadde også sikkert vert tøfft! Det er noe med desse 805 røra som jeg liker godt ....
Nesten gratis au.
Hvilket minner meg på.....levere lotto lappen.
/jan
Hehe,ja det hadde sikkert vert stas!Vis vedlegget 15846730+ SET watt på Klipschhorn hadde også sikkert vert tøfft! Det er noe med desse 805 røra som jeg liker godt ....
Disse blokkene skulle vel vært morsom å prøvd på klipschorn
Audio Note Gaku-On monoblock | Audio Note
Analytisk...audio note..... hæ? Og drømmen min som var den beste audio note uk elektronikken og klipschorn.... Kansje det blir annerledes om mann bruke andre rør enn telefunken og philips, det er vel de nos-rørene som kommer med? Jeg hadde for morro skyld satt i tungsram der det kunne blitt satt inn i et slikt anlegg, jeg har falt pladask for disse rørene i min audio note elektronikk Jeg opplevde her med telefunken rør at lyden mye mer analytisk enn med tungsram.Hehe,ja det hadde sikkert vert stas!Vis vedlegget 15846730+ SET watt på Klipschhorn hadde også sikkert vert tøfft! Det er noe med desse 805 røra som jeg liker godt ....
Disse blokkene skulle vel vært morsom å prøvd på klipschorn
Audio Note Gaku-On monoblock | Audio Note
Men det man bør vite om topp AN produkt er at de er så utrolig nøye voicet opp mot AN E høytalere,slik at de kan etter min erfaring fremstå litt analytiske på andre høytalere med litt særpreg.For eksempel når jeg hadde M8 forforsterker og kjørte den på et Lowther oppsett,så foretrakk jeg andre forforsterkere som hadde en tydeligere "farge" .
Men på AN E kit 04 låt M8en himmelsk! Alt låt mye mer naturlig og musikalsk engasjerende,fra superplater til de råtneste opptak jeg har.
Sære greier de her AN greieneAh asus xonar stx har kommet nå endelig fått koblet til pcen til anlegget, meget god match må jeg si, knuser i hvertfall m2tech hiface two, selv med dedikert usb strømforsyning, hiface two funket rett og slett veldig dårlig med audio note dacen min her.
M2tech fungerer fantastisk herAh asus xonar stx har kommet nå endelig fått koblet til pcen til anlegget, meget god match må jeg si, knuser i hvertfall m2tech hiface two, selv med dedikert usb strømforsyning, hiface two funket rett og slett veldig dårlig med audio note dacen min her.
Hvilken M2tech dings har du? De som synes hiface two låter bra med AN dac, burde oppsøke ørelege spør du meg, for meg var denne komboen ulevelig, brukte heller coaxial ut fra integrert lydkort på hovedkort på en gammel maskin jeg har her.M2tech fungerer fantastisk herAh asus xonar stx har kommet nå endelig fått koblet til pcen til anlegget, meget god match må jeg si, knuser i hvertfall m2tech hiface two, selv med dedikert usb strømforsyning, hiface two funket rett og slett veldig dårlig med audio note dacen min her.
Ud af en lenovo over i AN Dac One (heavy moddet med reg.psu og lundahl 1660IT)
Det er hiface (den første) som gør jobbet her...Hvilken M2tech dings har du? De som synes hiface two låter bra med AN dac, burde oppsøke ørelege spør du meg, for meg var denne komboen ulevelig, brukte heller coaxial ut fra integrert lydkort på hovedkort på en gammel maskin jeg har her.M2tech fungerer fantastisk herAh asus xonar stx har kommet nå endelig fått koblet til pcen til anlegget, meget god match må jeg si, knuser i hvertfall m2tech hiface two, selv med dedikert usb strømforsyning, hiface two funket rett og slett veldig dårlig med audio note dacen min her.
Ud af en lenovo over i AN Dac One (heavy moddet med reg.psu og lundahl 1660IT)
Det gjør min Somic Frontiers Power 1 også.Når min AN L1 står på tomgang uten lyd, så knepper det tydelig i høyttalerne kanskje hvert 10 minutt. Hva kan det være?
Ring Audiocompaniet nå. Olav er sjelden på plass før sent ettermiddag. Audionote.se betaler samme pris som du hosLurer på å skaffe meg en Audio Note dac. Ønsker en som ikke "upsampler"(gir 16/44,1). Vet det er flere modeller. Norsk impotør har ikke priser på sin nettside. Har mailet og ringt, men ikke svar. Noen som vet priser ?