Jepp, men hva er det da. Til en form for bias - spenning? Neppe B+ på under 60v, og slike rørregulatorer dropper jo en god del spenning også.LMC skrev:hvorfor skulle de bruke 63 volt til glød? bg har jo n 1000F 25 volt som hadde holdt i lange baner
mvh
Jøss! Dette kunne eg tenke meg å oppleve ;DEt eksempel på naturlighet i gjengivelsen var da jeg igår trodde jeg hørte noen som stod utenfor huset og snakket,så jeg gjekk ut på verandaen for å se hvem det var,men der var ingen.På den platen har jeg ikke lagt merke til de stemmene før heller
Det er bare på den platen jeg har hatt den opplevelsen her så langt,så det er ikke slik at alle innspillinger låter realistisk,men alle ser ut til å ha tatt et skritt i riktig retningBrasse skrev:Jøss! Dette kunne eg tenke meg å oppleve ;DEt eksempel på naturlighet i gjengivelsen var da jeg igår trodde jeg hørte noen som stod utenfor huset og snakket,så jeg gjekk ut på verandaen for å se hvem det var,men der var ingen.På den platen har jeg ikke lagt merke til de stemmene før heller
Eg på mi side har det nesten tilsvarande no som eg har gått fra kina-dac til Apogee lydkort for PC-avspilling. Lydbildet er ein og ein halvt rom breiare og på enkelte plater, som for eksempel Pink Floyd - Pulse, syntes eg jammen lyden kom fra sida eller tilogmed bakfra. På eit tidspunkt i anlegget mitt (Doxa + NAD + DALI kom lyden fra høgtalarene. Fra venstre høgtaler. Og fra høgre høgtaler.
Ja det er noen heftige prislapper på dette utstyret.samlanes skrev:Jeg vet hvertfall,om eg hadde pengene til AN-E-sec-signature,skulle jeg spillt musikk uten å fortelle andre prisen,feks sagt at den kostet 40000kr (glemte visst en null i reknestykket.)
Sikkert en formidabel musikkformidler,med fantastisk pris og finish.
Mon tru om det er solgt noen eksemplar i norge?
Har du Rune spilt på VR4,ene på M8 preamp.Om du har nok effekt da,evnt consonance?
Jeg vet at når det skal skiftes ut noe i anl,blir AN langt oppå ønskelista det er sikkert.
Helsing Arild.
Flotte driverk det dershaunv skrev:Sånn! Da har drivverket endelig fått noe ordentlig å stå på! Hva kan jeg si, ikke at jeg har spilt så mye at jeg kan si det gjorde noe for lyden. MEN, jeg satte på et spor som "hoppet" sist jeg spilte høyt. Denne gangen spilte jeg enda høyere! 8) Jeg er happy. Men jeg tror ikke ørene mine er like glade.
Shaunv
Før man gir seg heltBrasse skrev:.. pakker sammen kofferten og stikker fra både fut og fogd?
Verdt å by på den dershaunv skrev:Jeg vil også ha!![]()
Skal man legge inn et bud montro? :![]()
Nei, for den skal stå på mitt soverom!ssm skrev:tarn jeg... ;D grei til soveromsbruk.....varmer gjør den og....selv med sviskerørene 300b 8)
Espen
Prisen er igrunn ingenting å sei på, eg er berre skeptisk til eBay selgere uten feedback (sjølv om ein gang må være den første). Og er ivertfall skeptisk til at han vil ta handelen utenom eBay. Eg pleie vanligvis å fyre av paypal-kontoen og hive meg i skyttergrava - og det har gått fint kvar gang men denne tek eg ikkje sjangsen på.Good day,
This is a very reliable amplifier and as i mentioned in the auction it's in excelent condition-as brand new.The amplifier was purchased one year ago and i am the original owner.This the phono stage fitted model.This .. is not being sold under the happiest circumstances(i am in the middle of a divorce and moving to a new house).Anyway there's absolutely nothing wrong with this amp.I provide a seven day return privilege if you disagree with my description. So don't let any concerns hold you back, you are taken care of!
The price i'm asking is £1050 including all the shipping taxes and insurance through UPS Air Express.Also the amplifier is available for local pick up.To be honest i would rather take cash upon collection.But as i said i'm also willing to deliver.So if you need to know something else don't hesitate to reply me.
Thanks in advance for your time and consideration.