JanOlav
Hi-Fi freak
Fin denne også!
Har kjøpt meg en slik selv! ;D
Vedlegg
-
212.9 KB Visninger: 561
Takker og bukker! ;DJanR skrev:Her går det unna ;D
Grats J.O.
/jan
Tror hønna har godt av litt "juling"JanOlav skrev:Takker og bukker! ;DJanR skrev:Her går det unna ;D
Grats J.O.
/jan
Kult, grattis! Blir nok moro ja!JanR skrev:Tror hønna har godt av litt "juling"JanOlav skrev:Takker og bukker! ;DJanR skrev:Her går det unna ;D
Grats J.O.
/jan
Gleder meg til noen lytteinntrykk fra den karen.
Venter inn en AI S500 (EL34 basert) her også, har en mistanke om at det kan bli jævlig morro ;D
/jan
Du er i shoppingmodus ser jeg.JanOlav skrev:Fin denne også!
Må shoppe litt nå, er jo snart jul! ;Drolfozzy skrev:Du er i shoppingmodus ser jeg.JanOlav skrev:Fin denne også!
Gratulerer JanOlav. Bra den vil jeg tro.
Tror nok det kan bli riktig fart og trøkk med en sånn amp.JanOlav skrev:Må shoppe litt nå, er jo snart jul! ;Drolfozzy skrev:Du er i shoppingmodus ser jeg.JanOlav skrev:Fin denne også!
Takk skal du ha, tror det kan bli moro på horna!
Takk skal du ha finger'n! Gleder meg til den står i racket!65finger skrev:Gratulerer med superkul forsterker JanOlav
Nei, er ingen bygger jeg, men vår venn i Asker er flink!! ;Drolfozzy skrev:Tror nok det kan bli riktig fart og trøkk med en sånn amp.JanOlav skrev:Må shoppe litt nå, er jo snart jul! ;Drolfozzy skrev:Du er i shoppingmodus ser jeg.JanOlav skrev:Fin denne også!
Skal du bygge den sjøl?
Da kommer den i trygge hender.JanOlav skrev:Nei, er ingen bygger jeg, men vår venn i Asker er flink!! ;Drolfozzy skrev:Tror nok det kan bli riktig fart og trøkk med en sånn amp.JanOlav skrev:Må shoppe litt nå, er jo snart jul! ;Drolfozzy skrev:Du er i shoppingmodus ser jeg.JanOlav skrev:Fin denne også!
Skal du bygge den sjøl?
Ja.Jøgga skrev:-har jeg blitt smittet og vil slite med AN-virus i lang tid framover?
Det ante meg at jeg kunne vente meg trøstende ordJanR skrev:Ja.Jøgga skrev:-har jeg blitt smittet og vil slite med AN-virus i lang tid framover?
/jan
Har en 1.1x på lån, hatt en Dac1 som jeg savner.Jøgga skrev:Det ante meg at jeg kunne vente meg trøstende ordJanR skrev:Ja.Jøgga skrev:-har jeg blitt smittet og vil slite med AN-virus i lang tid framover?
/jan
Hvor langt unna er lydkarakteren i f.eks. DAC1.1 og 2.1 ?
jeg kunne jo være så heldig en dag.....
Ja si det du ;DHay skrev:Får melde meg inn i AN klubben ettersom jeg har anskaffet meg Dac 2.1 Level B Signature+. En klar oppgradering til en SCD 777 ES. Hvorfor har jeg ikke anskaffet meg denne før? Dacen er kommet for å bli.
Det er vel så godt som originalt. Litt ekstra er det jo! 8)shaunv skrev:Jeg kan skrive under på at IQ puckupene til AN spiller bra på klipsch! 8)
Kjøpt deg kit du også? standard?
Flere bilder takk!shaunv skrev:Det er alt for få bilder her inne.
Høres ut som du småkoser deg nå. ;DJanOlav skrev:Et smekk i den som de aller fleste vil elske!
YES! ;DBHO skrev:Høres ut som du småkoser deg nå. ;DJanOlav skrev:Et smekk i den som de aller fleste vil elske!