Du kan bruke RME sin fjernkontroll. I JRiver kan du justere direkte på pc med mus, via en app eller kjøpe en fjernkontroll: https://wiki.jriver.com/index.php/Media_Center_RemoteJusterer man volum på RME eller er det der jriver kommer inn i bildet ?
Tror vi må få screen shot av oppsettet i totalmix også.
Litt trege vi som du vet
kan rapportere at AL 6 spiller som en drøm her nå. (takk for hjelpen)
Skal se over targetkurver og slikt, få litt mer bass, og se på det venstre elementet.
Men det funger fint nå.
Hfx? Mener du Ucx ?Flott stegvis oppskrift Arne M. Men fortsatt ikke lyd. Har Windows versjon 1809. Dialogboksen i fireface USB vinduet ser litt annerledes ut for hfx. Mulig jeg knoter her. Men som Habict sier er det ikke noe routing i totalmix mixeren?
På 1903 ettellerannet forsvant muligheten hos meg.... Gikk som sagt tilbake til 1809 den fungerer.Nå har det kommet diverse oppdateringer på win10 og jeg har oppdatert drivere på RME UFX. Får fortsatt ikke digitalsignal til å kjøre gjennom j-river convolveren, er det noen som får digitalinngangen til å fungere med nyeste windows/RME UFX/J-river?
Ja, 10 kanaler. Kan kanskje bruke DSP-modulen i Jriver, og kopiere kanaler manuelt? Går det å bruke "stereo i 7.1 kontainer" og bare f eks kopiere kanal 7 til 9 og 8 til 10? Kan selvsagt prøve litt selv, men jeg antar at en del allerede har gjort dette10 kanaler ?
Du kom meg i forkjøpet, så jeg slettet innlegget mitt..Hopp over Jriver 's convolver....
Last ned og installer Audiolense convolveren,velg Audiolense convolver i filtype ved filtertype.
I Jriver,Ta vekk avhuking for convolveren og sett utgang til 2 kanaler samt at du velger Audiolense som lydkort.
Lag ny korreksjonsfil i Audiolense med 10 kanaler.... Veg denne i Audiolense convolveren og du er oppe å kjører...
Jeg har AL versjon 5.5. Jeg trenger kanskje ny versjon for å kjøre AL Convolver?Tommelopp!