B
buster
Gjest
Jepp!! Er allerede igang . Må roe litt ned fram til sommeren, men jeg må si at detter er en av de beste investeringene jeg har gjort i anlegget.
Bjørn
Bjørn
Kan nok ikke være annet enn enig her, helt subjektivt selvsagt ;D ;D....Jepp!! Er allerede igang . Må roe litt ned fram til sommeren, men jeg må si at detter er en av de beste investeringene jeg har gjort i anlegget.
Bjørn
Men, tviler ikke at det funker med annet også. Kan vi få et bilde av SAM v2 en din Berg?
Er det hva man tror det er?, hyggelig med nytt uansett! .....Til uka blir det forøvrig noen bilder fra meg her.. Får noe nytt, så da skal bilder tas!
PK
Nå skal ikke jeg ødelegge noe med å si noe, men det er desverre ikke det/den du tenker på, som skal inn denne gang. Men det lover jeg at kommer inn i Juni, for jeg betalte for mye skatt i fjor! Men fram til da, måtte jeg ha noe anne enn ................ tja.. hva er bytta? Kabler? pre? spiller? amp? ht? hmmmm....Er det hva man tror det er?, hyggelig med nytt uansett! .....
mvh
Dette ser man frem til.....Nå skal ikke jeg ødelegge noe med å si noe, men det er desverre ikke det/den du tenker på, som skal inn denne gang. Men det lover jeg at kommer inn i Juni, for jeg betalte for mye skatt i fjor! Men fram til da, måtte jeg ha noe anne enn ................ tja.. hva er bytta? Kabler? pre? spiller? amp? ht? hmmmm....
Ble forøvrig sendt idag...
PK
Det vet jeg ikke enda. Kjøpte uhørt denne gangenEnnå mer musikalitet til de brede bygder? pks, hva er det du tar med neste gang du kommer på besøk?
Vi venter i spenning..... Du får underrette oss når postvesenet har vært på ferde.Det vet jeg ikke enda. Kjøpte uhørt denne gangen
Men tror det skal bli bra. min kvinnelige intuisjon sier meg hvertfall det. ;D
Ikke fyr dere opp for mye nå, da!
Pk
Det skal jeg vettu, men etter erfaring kan jo dette ta sin tid. Mimrer tilbake til den tiden (i Jula, rundt 15 des) Berg sendte meg en liten konvolutt... dette tok over ei uke. Ja det var rundt jul, men ærlig talt.. huff.Vi venter i spenning..... Du får underrette oss når postvesenet har vært på ferde.
Noe nytt fra Nord fronten? ;D ...Jaja, for den som ser på bruktbørsen har den praktiske delen av oppgraderingen min gått ad dundas. Men den største oppgraderinga er på vei i posten, og ser ut tel å ankomme onsdag eller torsdag... med Hastigheten de har hatt hittil blir det torsdag, men jeg er da forventningsfull/optimistisk for det.
Faens øyemål!
PK
Sensur.. moro..
Det er jo PRE 1 G2 eller SAM V2 som jeg venter på, da :Gratulerer med ny pre pks. Du sier vente kjøp ja, er det noe spesielt du venter på?
Vi venter uansett i spenning på lytteinntrykkene fra Classé.
Men kvelden er her jo ;D ;D ....Det er jo PRE 1 G2 eller SAM V2 som jeg venter på, da :
Men det blir til sommeren.
Begynner på CD-bunken snart, dere får vente til i kveld,så kommer en rapport!
Mvh
PK
Takk fosse. Synes det er vanskelig å beskrive lyd, egentlig.. Hører med en gang bedre/værre men så er det: hva har skjedd? dette er vanskelig, så tilbakemeldinger er hyggelig ;DNøkternt og fint beskrevet pks. Slikt liker man. Godt å høre at du er fornøyd. Blir det salg av Cyber?
Takker! ;DGratulerer med feil preamp! ;D
Du er flink til å beskrive lyd synes nå jeg da, pks. Liker du gamle rack som ikke koster 5k forresten?
Desertør!!! hehe.. nei da. Ser bra ut. Classe er vel ikke så ille høres det ut til . Pene å se på er de også.Takker! ;D
Hva som helst som passer komponentene mine, ser greit ut, og ikke koster for mye, passer perfekt!
(har gitt litt opp)
PK