Audionet.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Ett tips som Berg var inne på, la den stå på hele tiden, det gir best og kjappest gode resultater, ikke drar den  mye strøm heller, er litt usikker her, kanskje Berg kan fylle ut for meg, men det er sjelden det blir noe varme fra Audionet´s forsterkere, selv med godt pådrag så er det sjelden påtagelig varmt...

mvh
    Føler det spiller optimalt etter 2-3 timer fra standby eller av. Virker som RIAA'en trenger litt mere tid. Jeg skrur kun av/ std.by om jeg drar bort. Eller vet jeg ikke blir å bruke anlegget på noen dager. Min utvikler endel varme men ikke spesielt mye, kanskje 40 grader der kjøleribben sitter om jeg skulle gi et anslag. Jeg spiller skjelden høyt så jeg vet ikke hvor varmt det blir med full spiker.

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Fint med tilbakemeldinger her ;) Jeg må slå av (st-by) når jeg slår på Cyber 50, men det går vel bra.. Den vil jeg slå av med tanke på levetid...

Takketakk. Og min AMP III er snart på gardemoen ;)

PK

R

Rojoh

Gjest
    Doxaen er også glad i være varm, så jeg slår av preampen mens jeg lar Doxaen stå på. Når jeg skal slå preen på igjen, så slår jeg av Doxaen til rørene i preen har stabilisert seg, for deretter å slå effekttrinnet på. Litt bakvendt kanskje, men ikke noe stor sak heller når man tenker etter.

Mvh. Johan

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Fint å høre flere må slite med slikt ;)

Det skal nok gå bra.

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Nam!

Synes TNT gjør en kjapp og bra jobb ;D

PK

O

om.s

Gjest
    Nam!

Synes TNT gjør en kjapp og bra jobb ;D

PK
    Da har du den i hus imorgen? som vi har vært inne på, la den få noen xtra timer til å bli god og varm før du begynner å lytte (kritisk), en riktig gjennom varm amp er godt det  ;) ;D .....

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Ser det ut som jeg greier å vente??
    Nope! Har gitt den 2 timer i romtempratur, og det får holde! Den kom alt idag! Det er veldig bra og kjapp levering! under 1 dag i sending! Bedriver ikke kritisk lytting, men litt pink floyd, er ikke å forrakte! Det første jeg kan si er bassfundament og stort lydbilde!
    Men jeg kan ikke sitte her å skrive.. kommer tilbake med flere lytteinntrykk i kveld ;D

Takk for en hyggelig å sikker handel til nifr, enskikkelig hyggelig fyr!

PK

Nifr

Medlem
    Ble medlem
    03.08.2004
    Antall liker
    0
    Tack själv PKS för en snabb och smidig affär .

Hoppas Du fortsätter och fyller på med Audionetgrejor i riggen.

Hör av dig med lyssningsintryck -vi väntar   ;)

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Her blir det bare Audionet framover hvertfall! Men kan jo ikke avskrive et anlegg nr 2 med horn og rør (om ca 10-20 år ;D )

Over til intrykkene! AMP'en har stått i i hvertafall 2 timer, og det har skjedd litt med lyden, men synes det ikke er noen kjempeforskjell, men litt er det så absolutt!

Min sammenligning blir mot AW60, som jeg har klart meg uten i to dager ;) Sammenligningen er litt urettferdig siden AMP III både er nyere dyrere og kraftigere, så ha det i bakhodet (selvfølgelig).

Lyden er beskrevet med mine ord, og vis noe jeg sier høres dumt ut, er det fordi jeg er dårlig til å forklare hva jeg hører. Jeg pleier å beskrive bass, mellomtone og diskant i min eminente enkelthet ;D..

For det første skjønner jeg gått hva folk har ment med pløsete, treg volumiøs bass, EC har ikke sjangs til å nå opp men tanke på rytmisk, fyldig å stram bass, her er det kontroll. I tilegg holder kontrollen seg til et høyere nivå. Føler at EC bare koste seg på et visst volum, over ble det for lite kontroll, under ble det for lite av alt (lite lydbilde). AMP III leverer god lyd fra veldig lavt til veldig høyt! Høyere enn jeg ønsker å skru opp (er ikke voldsomt høyt, har aldri vært fan av det! under kl 12 på potmeteret.) ;)

Så mellomtonen, det første jeg la merke til på AW60, var at mark knofler fikk en litt dypere klang, mer tilstedeværende, også gitar, piano hørtes "riktig" ut. Nå har jeg alt dette, pluss enda litt mer naturlighet, tror dette er pga overtoner (altså diskant kansje). Føler at lyden blir bedre plassert i rommet, noe jeg vil kalle bedre stereoperspektiv i mellomtoneområdet, merker dette spesielt på en innspilling med Eric Clapton som er live.. Vet omtrent hvordan han beveger seg på scena (meget godt forklart......) Men altså her ogsp slår AMP3 EC i støvlene! Meget bra!

Så diskanten, denne har enten roet seg ned betraktlig, noe jeg ønsket, fordi spesielt hi-hat kunne bli slitsom på høyt nivå. Ingen "høyfrekvente utskeielser"! ... Den er meget mer oppløst, det merker jeg best på crash slag, og veldig akustisk gitar (gode innspillinger) Dette låter meget godt imo.

Og så til det estetiske.. Nå er jo alt i aluminiumsfront (børstet) og det gir jo et helhetlig mye bedre inntrykk. Jeg trodde EC sitt utseende var det fineste, liker nemlig akrylen veldig godt, men enkelheten og stilrenheten gjør dette til den nest peneste i racket! (ART V2 er finere). Kan hende jeg er uitsatt for plasébo også da, pga at lyden er så bra, hehe. Det eneste er at jeg ønsker meg en blå diode, så utstyret matsher, men det er slettes inget must... AMP'en skal opp en gang, for å ta bilder, og da skal jeg se an hvor vanskelig det er å bytte dioden. Nifr anbefalte meg å ikke gjøre det pga at den blå lyser mye mer, men dette fikser jeg i så fall med en motstand!

En meget fornøyd hilsen fra Audionet-paraliserte

PKS

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Og bilder blir lagt ut i helga sikkert!

PK

O

om.s

Gjest
    Ser det ut som jeg greier å vente??
    Nope! Har gitt den 2 timer i romtempratur, og det får holde! Den kom alt idag! Det er veldig bra og kjapp levering! under 1 dag i sending! Bedriver ikke kritisk lytting, men litt pink floyd, er ikke å forrakte! Det første jeg kan si er bassfundament og stort lydbilde!
    Men jeg kan ikke sitte her å skrive.. kommer tilbake med flere lytteinntrykk i kveld ;D

Takk for en hyggelig å sikker handel til nifr, enskikkelig hyggelig fyr!

PK
    Da er det jo bare å si GRATTIS med en ny amp, jeg tror og håper du vil være fornøyd, en stund iaf :D ;D ;D .....

mvh

O

om.s

Gjest
    Her blir det bare Audionet framover hvertfall! Men kan jo ikke avskrive et anlegg nr 2 med horn og rør (om ca 10-20 år ;D )

Over til intrykkene! AMP'en har stått i i hvertafall 2 timer, og det har skjedd litt med lyden, men synes det ikke er noen kjempeforskjell, men litt er det så absolutt!

Min sammenligning blir mot AW60, som jeg har klart meg uten i to dager ;) Sammenligningen er litt urettferdig siden AMP III både er nyere dyrere og kraftigere, så ha det i bakhodet (selvfølgelig).

Lyden er beskrevet med mine ord, og vis noe jeg sier høres dumt ut, er det fordi jeg er dårlig til å forklare hva jeg hører. Jeg pleier å beskrive bass, mellomtone og diskant i min eminente enkelthet ;D..

For det første skjønner jeg gått hva folk har ment med pløsete, treg volumiøs bass, EC har ikke sjangs til å nå opp men tanke på rytmisk, fyldig å stram bass, her er det kontroll. I tilegg holder kontrollen seg til et høyere nivå. Føler at EC bare koste seg på et visst volum, over ble det for lite kontroll, under ble det for lite av alt (lite lydbilde). AMP III leverer god lyd fra veldig lavt til veldig høyt! Høyere enn jeg ønsker å skru opp (er ikke voldsomt høyt, har aldri vært fan av det! under kl 12 på potmeteret.) ;)

Så mellomtonen, det første jeg la merke til på AW60, var at mark knofler fikk en litt dypere klang, mer tilstedeværende, også gitar, piano hørtes "riktig" ut. Nå har jeg alt dette, pluss enda litt mer naturlighet, tror dette er pga overtoner (altså diskant kansje). Føler at lyden blir bedre plassert i rommet, noe jeg vil kalle bedre stereoperspektiv i mellomtoneområdet, merker dette spesielt på en innspilling med Eric Clapton som er live.. Vet omtrent hvordan han beveger seg på scena (meget godt forklart......) Men altså her ogsp slår AMP3 EC i støvlene! Meget bra!

Så diskanten, denne har enten roet seg ned betraktlig, noe jeg ønsket, fordi spesielt hi-hat kunne bli slitsom på høyt nivå. Ingen "høyfrekvente utskeielser"! ... Den er meget mer oppløst, det merker jeg best på crash slag, og veldig akustisk gitar (gode innspillinger) Dette låter meget godt imo.

Og så til det estetiske.. Nå er jo alt i aluminiumsfront (børstet) og det gir jo et helhetlig mye bedre inntrykk. Jeg trodde EC sitt utseende var det fineste, liker nemlig akrylen veldig godt, men enkelheten og stilrenheten gjør dette til den nest peneste i racket! (ART V2 er finere). Kan hende jeg er uitsatt for plasébo også da, pga at lyden er så bra, hehe. Det eneste er at jeg ønsker meg en blå diode, så utstyret matsher, men det er slettes inget must... AMP'en skal opp en gang, for å ta bilder, og da skal jeg se an hvor vanskelig det er å bytte dioden. Nifr anbefalte meg å ikke gjøre det pga at den blå lyser mye mer, men dette fikser jeg i så fall med en motstand!

En meget fornøyd hilsen fra Audionet-paraliserte

PKS
    Interresant redegjørelse, gi en liten kommentar imorgen på denne tiden og, skal bli spennende å høre om du mener det har skjedd mer ;) :D ....

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Interresant redegjørelse
    Hadde det vøri opp til mitt vanlige vokabular, så ville jeg bare sagt "bedre", men jeg la godvilja til!

Skal si mer i morra også, den som venter på no godt venter ikke forgjeves har jeg hørt ;D

PK

O

om.s

Gjest
    Hadde det vøri opp til mitt vanlige vokabular, så ville jeg bare sagt "bedre", men jeg la godvilja til!

Skal si mer i morra også, den som venter på no godt venter ikke forgjeves har jeg hørt ;D

PK
    Interresant i betydelsen noe bedre/anderledes, skal som sagt bli spennende å høre om du opplever noen forskjell imorgen, husk å la den bli varm og god ;) :D ;D ;D ...

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Hei igjen.

Ja da har anlegget stått på ei stund (ca 24 timer).

AMP III er god å varm, og storkoser seg! Det som jeg har lagt merke til fra i går kveld, er at nå forsvinner høytalerene (vil det si at jeg har et større lydbilde eller bedre stereoperspektiv, eller har ting generelt endret seg til det bedre?). La merke til det med en gang, veldig spesielt. Skikkelig moro hvertfall, og i morra kjæm lønninga (greide kjøpet uten januarlønning (stolt av det, ja)), så da skal jeg sjå på litt musikk evt kabler.. De kablene jeg har en viss tro på i et oppsett er signalkabler, her ønsker jeg et par som er estetisk kule, men som evt gir meg bedre lyd? Har nå sett på:
    Kimber Tonik 1m RCA

Nordost Black Knight 1m RCA
    fra bruktmarkedet, noen anbefalinger her? ect begge disse? Tviler på at jeg noen gang kommer til å bruke mer enn 1000 på et sett signalkabler, for at jeg skal gjøre det, må en eller annen komme å utføre en blindtest på meg, og det er jeg åpen for..

Menmen.. Her er hvertfall lyden go!

Mvh

PK

O

om.s

Gjest
    Hei igjen.

Ja da har anlegget stått på ei stund (ca 24 timer).

AMP III er god å varm, og storkoser seg! Det som jeg har lagt merke til fra i går kveld, er at nå forsvinner høytalerene (vil det si at jeg har et større lydbilde eller bedre stereoperspektiv, eller har ting generelt endret seg til det bedre?). La merke til det med en gang, veldig spesielt. Skikkelig moro hvertfall, og i morra kjæm lønninga (greide kjøpet uten januarlønning (stolt av det, ja)), så da skal jeg sjå på litt musikk evt kabler.. De kablene jeg har en viss tro på i et oppsett er signalkabler, her ønsker jeg et par som er estetisk kule, men som evt gir meg bedre lyd? Har nå sett på:
    Kimber Tonik 1m RCA

Nordost Black Knight 1m RCA
    fra bruktmarkedet, noen anbefalinger her? ect begge disse? Tviler på at jeg noen gang kommer til å bruke mer enn 1000 på et sett signalkabler, for at jeg skal gjøre det, må en eller annen komme å utføre en blindtest på meg, og det er jeg åpen for..

Menmen.. Her er hvertfall lyden go!

Mvh

PK
    Om jeg kjenner Audionet rett så har du både fått bedre stereoperspektiv, større lydbilde og alt har endret seg til det bedre  ;D ;D

Du har pm forresten...

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Bra svar ;D
    Er meget bra hvertfall ;D Og den skal få stå på så lenge jeg er hjemme (ikke på ferie) hvertfall!

Skadelig med så god lyd.. Har så lyst på PRE 1 G2 med EPS... ::)
    Typisk meg...

PK

O

om.s

Gjest
    Bra svar ;D
    Er meget bra hvertfall ;D Og den skal få stå på så lenge jeg er hjemme (ikke på ferie) hvertfall!

Skadelig med så god lyd.. Har så lyst på PRE 1 G2 med EPS... ::)
    Typisk meg...

PK
    Du har jo handlet rett friskt her nå, ta deg heller god til å bli kjent med det du har, og eksprimenter heller med noen fornuftige kabler, HiFi Guiden er en fornuftig mann å spørre om råd i den sammenhengen....

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Skal se litt på kabler nå, kansje dra innom arild (hifiguiden) og låne noen i morgen den dag.. Regner med han har noen gode synspunkter.

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Jaja, jeg bestilte Kimberkabelen for å teste litt.. Bilen driv å streiker så det blir ingen tur på hifiguiden.. Men jeg har tid til å vente på kablene gitt. ;D

PK

O

om.s

Gjest
    Jaja, jeg bestilte Kimberkabelen for å teste litt.. Bilen driv å streiker så det blir ingen tur på hifiguiden.. Men jeg har tid til å vente på kablene gitt. ;D

PK
    Høres i mine ører som ett klokt trekk for å komme seg videre riktig vei ;) .....

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Hallo igjen.

Leste gjennom manualen til AMP III, og der stodet anbefallinger ift det vi diskuterte ang SAM vs PRE. Det aller første som sto i manualen, var at det i SAM og AMP III satt helt like effektforsterkere, og at å bruke disse to sammen i et bi-amp-oppsett var en god løsning. Men PRE 1 var ettersom jeg forsto en bedre løsning, da med to stk AMP III osv.

Så konklusjonen blir jo det samme som vi kom fram til.. Men synes da det er greit å få bekreftet ting ;)

Men så til dagens spm ;) :
    Jeg stusser på det at det står i manualene at Audionet SKAL jordes, har ikke jording på rommet, og det fungerte greit. Men har pga anbefalingene satt inn en skilletrafo. Merket ikke forskjell på lyden, men lurte på om noen har noen mening om hvorfor? Etter trafoene er det jo jording uansett... så.. ?

PK

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Hallo igjen.

Leste gjennom manualen til AMP III, og der stodet anbefallinger ift det vi diskuterte ang SAM vs PRE. Det aller første som sto i manualen, var at det i SAM og AMP III satt helt like effektforsterkere, og at å bruke disse to sammen i et bi-amp-oppsett var en god løsning. Men PRE 1 var ettersom jeg forsto en bedre løsning, da med to stk AMP III osv.

Så konklusjonen blir jo det samme som vi kom fram til.. Men synes da det er greit å få bekreftet ting ;)

Men så til dagens spm ;) :
    Jeg stusser på det at det står i manualene at Audionet SKAL jordes, har ikke jording på rommet, og det fungerte greit. Men har pga anbefalingene satt inn en skilletrafo. Merket ikke forskjell på lyden, men lurte på om noen har noen mening om hvorfor? Etter trafoene er det jo jording uansett... så.. ?

PK
    Dette bekrefter mine antagelser basert på spesifikasjonene til de to. Har flørtet litt med tanken på biamping med en amp3 men med 2 veis høyttalere ser jeg egentlig ikke behovet..

Når det gjelder audionet og jording fikk jeg en forklaring på dette hos Andreas Sehlhorst på telefon engang, men jeg husker ikke hva det var ;D jeg drev å prøvde noen koblinger samtidig som jeg snakket med han. Send de en mail så får du svar skal du se ;)

O

om.s

Gjest
    Se der ja, der var den nye preampen kommet offesielt. Den der nye ampen så rett og slett slem ut. Tipper det sikles litt i Gøteborg i dette øyeblikk ;)

Den ampén er jo veldig lik AMP II G2 (en mulig erstatter?) og preén får jeg muligens en mulighet å teste utover våren, men jeg liker ikke at de har gått for bare knapper i front.

Egentlig er det vel bare en PRE G2 som får igang siklet, men det hadde jo vært mer enn bare kul å få testet dette nye da :D ;D ......

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    OIOI! Det var godsaker!
    Ser meget bra ut! Utseendet på den nye preen, synes jeg ble litt opplagt, så litt på MAP 1, og da ble det litt opplagt, men en meget pen liten sak..
    Den AMP'en, den så skikkelig kraftig ut, men her skulle jeg likt å hørt spesefikasjoner.. Looks good!

NAM!

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Jeg har sammenligna litt, og vis man tar utgangspunkt i at hver bokstav i displayet er like stort i AMP og AMP II max, så er AMP betydelig større ;D ;D

Fikk foresten mine Kimberkabler i dag.. Greier ikke å høre forskjell, men har ikke AB testet. Bare slo av Alt utstyret koblet om, og satt på igjen.. Mulig det er Plasébo.. Men jeg må nok blindtestes ;)

PK

J

Jurassic

Gjest
    Kimber har nydelige signalkabler. Er litt på utkikk etter kimber.

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Ja, det ser da bra ut ;D
    Morosamt med nyheter fra yndlingsprodusenten sin! Ser fram til specs. Men et spørsmål til deg om.s, har du testa EPS på VIP'n? eller er ikke det mulig før på G2 versjonen?
    Det burde jo være skikkelig rått! Vis forskjellen med å uten EPS på annet Audionet utstyr er så stor som jeg har fått hørt...? Noen erfaringer her?

PK

O

om.s

Gjest
    Ja, det ser da bra ut ;D
    Morosamt med nyheter fra yndlingsprodusenten sin! Ser fram til specs. Men et spørsmål til deg om.s, har du testa EPS på VIP'n? eller er ikke det mulig før på G2 versjonen?
    Det burde jo være skikkelig rått! Vis forskjellen med å uten EPS på annet Audionet utstyr er så stor som jeg har fått hørt...? Noen erfaringer her?

PK
    Du her rett i det, det går ikke å kjøre verken ART el VIP før man er på G2 nivå, skulle gjerne testet disse, siden jeg har den på PAM og merket forskjellen før og etter EPS, nesten ett must om man vil maxe dette...

mvh

O

om.s

Gjest
    Jeg har sammenligna litt, og vis man tar utgangspunkt i at hver bokstav i displayet er like stort i AMP og AMP II max, så er AMP betydelig større ;D ;D

Fikk foresten mine Kimberkabler i dag.. Greier ikke å høre forskjell, men har ikke AB testet. Bare slo av Alt utstyret koblet om, og satt på igjen.. Mulig det er Plasébo.. Men jeg må nok blindtestes ;)

PK

Etter/før du blindtester, så la de stå i ett par dager og spill musikk, bytt så siden uten å slå av utstyret, sjekk så om det er noen forskjeller....

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Etter/før du blindtester, så la de stå i ett par dager og spill musikk, bytt så siden uten å slå av utstyret, sjekk så om det er noen forskjeller....

mvh
    Ok, det kan jeg gjøre.
    Kan teste dom opp mot to 5 meters Qed kabler, og da bør det jo være en viss forskjell... Det kan jeg komme tilbake til.
    Takk for svar ang EPS, begynner å få grei oversikt over hvordan oppsettet mitt blir om 20-30 år nå ;D

Pk

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Til spurv:
    Det første vi har sagt har blitt borte, har jeg sett, men har du noen lytteinntrykk til oss? Og masse bilder?

PK

spurv

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Antall liker
    1
    Lite bilder.. men litt har jeg. Lyden ble utrolig mye bedre, så si 0 støy. Og syns matchen med Icepower er meget bra, men har hørt bedre kombinasjoner(som koster masse mer). Iforhold til EC 4.7 og Parasound P3 så er dette highender av rang! Den rocker når det blir bedt om det, og er silkemyk over hele linja. Det er mer en EC 4.7mk2 med chip og sportsunderstell.

Lyden er mye mindre stresset, og S'ene og T'ene jeg før har irritert meg litt over, har tydeligvis ligget i EC'en. Sier ikke at den var dårlig, men denne ble alt mye bedre. Lyden er varm og ikke så polert som EC'en var. Audionet er kommet for å bli!

Men med en nypris på 25000kr så skulle det bare mangle. Er ikke sikker, men tror jaggu denne har platespiller forsterker innstallert også :). Jeg ga 12000kr for denne, og den har gjort mer med mitt system enn noen cdspiller og effektforsterkere.

Artister som har vært gjennom forforsterkern:
    Metallica, Kate Bush, PinkFloyd/Roger Waters og Ray Lampontagne.

http://home.no.net/spurv/pictures/IMG_1527.jpg
    http://home.no.net/spurv/pictures/IMG_1530.jpg
    http://home.no.net/spurv/pictures/IMG_1534.jpg
    http://home.no.net/spurv/pictures/IMG_1535.jpg

FORNØYD!!

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Ahh, pent det der! Bra du ble fornøyd, og gratulerer med en kjempebra forfrosterker! En slik har jeg siklet på lenge...

PK

spurv

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Antall liker
    1
    Skal se om jeg popper opp panseret på den en gang.. og sjekker ut om phono modulen er på plass. Da skal jeg lage litt hifi porno også, hvor vi ser kretser o.l. Om det er tillatt med litt "nudity" her på forumet da :).

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Selvsagt er det lov. Går med en drøm om å skru opp å se på art og amp, men foreløpig må jeg fikse mine høytalere... Kondis tok kvelden :( Hva er forresten resten av utstyret ditt spurv?

PK

O

om.s

Gjest
    Audionet er kommet for å bli!

Men med en nypris på 25000kr så skulle det bare mangle. Er ikke sikker, men tror jaggu denne har platespiller forsterker innstallert også :). Jeg ga 12000kr for denne, og den har gjort mer med mitt system enn noen cdspiller og effektforsterkere.

FORNØYD!!
    Herlig når man blir så fornøyd som du her gir uttrykk for, har du fått med deg den innebygde riaaén har du fått den for en god pris, det er vel PRE 1 G2?
    Det burde du sjekke opp, kan man spørre om du har kjøpt den privat el via en forhandler (selges for kunde)?

Som en ren kuriositet kan jeg fortelle at jeg hørte ART V2 drive de største Usher høyttalerene BE 20 (Nypris 165K) tidligere i uken en helt ny og uinnspillt forsterker men den lille tassen (i denne sammenhengen) gjorde godt fra seg, imo.

mvh

spurv

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Antall liker
    1
    Herlig når man blir så fornøyd som du her gir uttrykk for, har du fått med deg den innebygde riaaén har du fått den for en god pris, det er vel PRE 1 G2?
    Det burde du sjekke opp, kan man spørre om du har kjøpt den privat el via en forhandler (selges for kunde)?

Som en ren kuriositet kan jeg fortelle at jeg hørte ART V2 drive de største Usher høyttalerene BE 20 (Nypris 165K) tidligere i uken en helt ny og uinnspillt forsterker men den lille tassen (i denne sammenhengen) gjorde godt fra seg, imo.

mvh

Kjøpt brukt"privat" av Emtech.no (solgt for kunde tror jeg):

http://www.emtech.no/hifi/produkter.asp?m1=BRUKT&m2=FORSTERKER&m3=&produktet=1766

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn