Audiophile-Arve
Æresmedlem
Betre enn å kaste mynt og krone, men i prisippet mykje likt.
Det kjem til å verte mindre lykkjeskrift i framtida. For krevjande å lære seg, og norskfaget er for fullt av anna som må lærast. Sjølv har eg større sans for touch-metoden, og digital tekstskriving. Estetikk og funksjonalitet kan vere i konflikt, er eg redd. Men når tekstane er produserte digitalt, kan ein heldigvis få ting slik ein vil. Vi har mange omsyn å ta, til dømes til dyslektikarar. Fleire fontar er tunge å lese om du har dysleksi, og då er det greit å ta vekk iallfall ei hindring. Eg kjenner fleire lærarar som legg mykje vekt på det estetiske. Men når kvelden kjem, er det produksjonen av lesbar tekst som er avgjerande.Skjønnskrift er best, penest og klart raskest å bruke om man skal notere raskt. Bruker fortsatt skjønnskrift ved spesielle høve som gavekort, hilsner og andre spesielle anledninger, og som nevnt raske notater.
Men i mitt livslange tekniske virke har ren teknisk formskrift blitt normalen ved formidling av det meste av denne typen håndverk for komabilitetens skyld.
Her har du garantert både mer kunnskap og ikke minst forståelse enn de fleste av oss.Det kjem til å verte mindre lykkjeskrift i framtida. For krevjande å lære seg, og norskfaget er for fullt av anna som må lærast. Sjølv har eg større sans for touch-metoden, og digital tekstskriving. Estetikk og funksjonalitet kan vere i konflikt, er eg redd. Men når tekstane er produserte digitalt, kan ein heldigvis få ting slik ein vil. Vi har mange omsyn å ta, til dømes til dyslektikarar. Fleire fontar er tunge å lese om du har dysleksi, og då er det greit å ta vekk iallfall ei hindring. Eg kjenner fleire lærarar som legg mykje vekt på det estetiske. Men når kvelden kjem, er det produksjonen av lesbar tekst som er avgjerande.
Eg sleit fælt då eg gjekk i barneskulen. Eg var under regimet til ein skuleinspektør av den gamle sorten, som ville binde venstrehanda mi. Slik ville eg lære å bruke "rette" handa til skriving. Mor mi protesterte. Har såleis fokusert litt på dette gjennom lærarjobben opp gjennom åra. Det er teknikkar som kan vere til hjelp for venstehendte, men det er tungt å få det inn. Når det gjeld gitarspel, lærer eg venstrehendte å spele "normalt". Livet vert enklare då (spelte i band med ein venstrehendt gitarist som måtte ta ein Jimi, og som diskvalifiserte han i å låne andre sine gitarar)
Elles meiner eg lesing, særleg opplevingslesing er urovekkjande svekka til fordel for leitelesing. Dette er viktigare å fokusere på, spesielt på småskule- og mellomsteget. Det skjer noko med fantasien no, når elevane sin evne til å lage "eigen film i hovudet" svekkjest i takt med auka skjermbruk.
Norsklæraren har ikkje fri skjønnar eg. Skriv om spelaren du.Ikkje berre om armlåsen, vel?
Då har du ein føremon når du skal skriva om ljomutstyr på arabisk....Tastaturet er min favoritt, sidan eg er venstrehendt.
Måtte slå opp "fisle" i nynorskordboka. Send meg en PM hvis du er interessert.Det går akkurat.....same som Accuphase AC 1.
Då fislar eg litt.....?
Du skal sjå Audiophile-Arve gjer deg til eit kulturmenneskje... No kan det henda du var det frå før og, for alt eg veit.Måtte slå opp "fisle" i nynorskordboka. Send meg en PM hvis du er interessert.
mvh
https://www.ukaudiomart.com/details...king-audiotechnica-atml150-mm-cartridge-body/Frå 90-talet har eg ein MM, AT ML170, men her har det ikkje lukkast å få tak i ny stift til, eg jobbar med saken...
Det kommer vel an på øyet som ser.....Du skal sjå Audiophile-Arve gjer deg til eit kulturmenneskje... No kan det henda du var det frå før og, for alt eg veit.
Då tek eg til å nærme meg nokre konklusjonar over ein Fidelity Research MC44. Ganske annleis enn den Ikeda-designa FR 201, som er ein av mine favorittar, når ein berre har riaa med nok gain. MC44 høyrest ganske moderne ut. FR 201 var ganske unik på perspektivfeltet, og det er vel på dette feltet MC44 syner slektskap, trass alt. Det gjekk flott med klassisk musikk av alle slag, og spesielt symfoniar og denslags. Eg har også gjort direkte samanlikningar mellom to spelarar, min referansespelar med Kiseki Blå påmontert, og ein Pioneer PL L1000 med MC44 i tangentialarmen. Kisekien stikk nok av med fyrsteplassen, men du verda, kor moro det også kan vere med ein 40 år gammal tangentiaramspelar når berre pickupen er skikkeleg...Synes du burde teste ut noen 40 år gamle pickuper når du først er i gang. Du vil kanskje bli overrasket hvor gode de kan være.
Mvh