ErikMe skrev:
ganilsen skrev:
Da står 25-eskene i stuen og venter. Trenger jeg å si jeg er spent på hva morgendagen vil bringe.
Passet nesten dårlig at de kom nå da oppsett nr 2 virkelig har begynnt å svinge, men har bare rom og elektronikk til ett oppsett på denne siden av sommeren.
Geir Arne
Spent på å høre om dette er en Avantera "light"
Hørte Avantera igjen i forrige uke på OHC, og de låt ikke bra. Når er ikke jeg spesielt imponert over "glassburet" til OHC, men jeg har hørt Burmester B25 spille mye bedre i dette rommet. Og det til halve prisen.
Scorpio II spiller bedre, vesentlig bedre faktisk, hjemme hos meg enn Avantera gjør hos OHC. Så for meg blir dette definitivt en light versjon av nevnte Avantera jeg får med Scorpio 25. Det beste hadde vært å sammenlignet Scorpio 25 og Avantera hos OHC. Det er ikke mange rom der jeg er imponert over og det er egentlig veldig synd at de ikke tar akkustikken mer på alvor. Jeg vil tro de har midler til det. Tipper også de fleste som kjøper Avantera vet hva de skal ha, og ikke bare ha noe som kan spille i stuen, og da ser jeg ikke behovet for å sette de til utstilling. Få de ned i et av rommene i kjelleren, og få fikset rommene. Det er min klare mening.
Geir Arne