blindlemon skrev:
ErikMe skrev:
Mon tro hva slags AP kreasjon OHC selger på messa i september. "Audio Physic Virgo 5 Puls 2011 Limited edition" Noen som har hint på hva dette er i forhold til vanlig Virgo 5/25 ?
Puls 2011 varianten har nyeste diskant, oppradert delefilter og terminaler, kabinettet er som Virgo5.
Hentet mine svarte nå i ettermiddag, spiller superflott på mine små Hypexblokker
Nå har jeg skaffet meg dem jeg også! De låter helt nydelig!! Jeg kjøpte de som midlertidig løsning for å oppgradere fra B&W 802 til 800, men det spørs om ikke jeg har blitt AP frelst. Diskanten er den samme som sitter i Cardeas(toppmodellen), og terminalene innvending.Jeg synes AP fungerer bedre i mindre rom kanskje, men det var et eller annet magisk som skjedde da jeg satt på musikk! Lenge siden jeg har hatt den opplevelsen med hifi! Synes Virgo 5 Pulse 2011 er en høyttaler en får latterlig mye for pengene!
Jeg venter på Classè CP800 og CAM600 monoblokker, så blir moro å høre hva de virkelig er god for! Sitter på en kjip forsterker akkurat nå,likevel låt det bra!
Denne avdelingen har fått et nytt medlem! ;D