Puter?ArtDeco skrev:Jeg bruker Soundcare til Virgoene mine og er rimelig fornøyd. Dog, jeg har blitt anbefalt å bytte. Tror jeg skal prøve puter istedet.
Først syns jeg det var meget hyggelig å høre at du ble så fornøyd med dine AP.Kimba skrev:Puter?ArtDeco skrev:Jeg bruker Soundcare til Virgoene mine og er rimelig fornøyd. Dog, jeg har blitt anbefalt å bytte. Tror jeg skal prøve puter istedet.
Blir lav da? Med tanke på bassport under.
Her:Kimba skrev:;D
Hvor får man kjøpt BDR cones?
Gratulerer med høyttalereKimba skrev:Hmmm..... Denna tråden var jo rimelig død
Men men, nå er Scorpio`ene mine 1uke gamle i mitt hus.
Har aldri vært så fornøyd.
Å høre på musikk har fått en helt ny mening. ;D
Nå gjenstår det bare å løse mitt spikes problem.
Orginal spikes var noe rakkel uten underlag.
Noen som kan tipse om noen spikes som passer disse bra?
Ikke noe annet enn den ser griselekker ut og selvfølgelig en ønskedrøm ;DTorek skrev:Noen som vet noe om den nye Cardeas høyttaleren som ligger på Audio Physics sider?
Hei PetterPetterH skrev:Hei Gismo, takk for sist !
I dag skal fruen ut og da er det bare å benke seg ned ned foran oppsettet og NYTE
Med Audionet drivverket jeg kjøpte av deg begynner det virkelig å smake fugl !
Ha en fin dag !
PetterH
Skjønner angsten dinKimba skrev:Mener jeg klarer å få di helt på. Men, hvem vet?
Jeg kan desverre ikke henge deksla på veggen til pynt enda.
Har ståpels hver gang lillemor jogger over gulvet her :-\
Hehe, men blir ikke alltid som dettegismo skrev:Skjønner angsten din
Heldig som er for gammel til å ha småbarn og attpå til har jeg egen "hule" ;D
Snakkes Kim Rune.
Det ser sånn ut av brosjyren. 4 forskjellige Audio Physic modeller. Der er også Cardeas avbildet.Roysen skrev:Noen som vet om OHFC skal vise noen AP nyheter (hint Cardeas) på Puls messen til helgen?
Mvh
Roysen
Det ser ut som Cardeas vil havne på rundt 170.000,- så jeg tviler på at de er bedre en Kronos.Roysen skrev:Det ryktes at Cardeas er bedre enn Caldera og Kronos.
Mvh
Roysen
Gratulerer. Hvilken modell har du anskaffet?-morten- skrev:hei,
melder meg inn med et par avanti.
mvh
-morten-
Ja gratulerer med flotte HT-morten- skrev:hei,
melder meg inn med et par avanti.
mvh
-morten-
Prisen på tilbudet til OHC er det ikke noe å si på.CNK skrev:Da melder jeg meg inn! Ble et par scorpio 2 på salgs hos oslo hificenter til uslåelig pris!
Må pakke ut herlighetene, så gjenstår bare jakten på en bra forsterker.
Gratulerer med flotte HT, ja den prisen var super god!CNK skrev:Da melder jeg meg inn! Ble et par scorpio 2 på salg hos oslo hificenter til uslåelig pris!
Tok en tur innom i går kveld (fredag). Veldig lite folk men ca 25 selgere. Det var ingen pågang for å lytte til noen av oppsettene så jeg lyttet en times tid på Cardeas. De var veldig behagelige å lytte på, og jeg har lite å sette fingeren på Kanskje litt dårlig gjengivelse av piano er det eneste jeg stusset litt ved :Roysen skrev:Jeg var innom OHFC en tur idag og ble vist inn på et rom hvor det stod et par nyutpakkede Cardeas og ble innspilt.
Mvh
Roysen
Hei,limvingen skrev:Tok en tur innom i går kveld (fredag). Veldig lite folk men ca 25 selgere. Det var ingen pågang for å lytte til noen av oppsettene så jeg lyttet en times tid på Cardeas. De var veldig behagelige å lytte på, og jeg har lite å sette fingeren på Kanskje litt dårlig gjengivelse av piano er det eneste jeg stusset litt ved :Roysen skrev:Jeg var innom OHFC en tur idag og ble vist inn på et rom hvor det stod et par nyutpakkede Cardeas og ble innspilt.
Mvh
Roysen
Det forundrer meg at disse vil spille bedre enn overnevnte, med såvidt mye lavere pris, særlig kronos!Roysen skrev:Det ryktes at Cardeas er bedre enn Caldera og Kronos.
Mvh
Roysen