Snickers-is
Bransjeaktør
Ja, håpet er jo å selge så mange som mulig.Erland skrev:Spm;
Vil Gaia bli markedsført med tanke på lage noen par av disse?
(spør kun av ren nysjerrighet)
Ja, håpet er jo å selge så mange som mulig.Erland skrev:Spm;
Vil Gaia bli markedsført med tanke på lage noen par av disse?
(spør kun av ren nysjerrighet)
Lyd i et par høyttalere, er faktisk ikke så vanskelig å få til............................. ;DSnickers-is skrev:Ja, da er det lyd i Gaia
Snickers kan dessverre ikke svare. Han er utestengt.DAChild skrev:Lyd i et par høyttalere, er faktisk ikke så vanskelig å få til............................. ;DSnickers-is skrev:Ja, da er det lyd i Gaia
Har du no mer spesifikt?
Er ikke alt levert og finjustert ennå? Dette tar sinnsykt med tid. Jeg vil ikke kastet meg i gang med et slikt usikkert(tidsmessig) prosjektKarma skrev:Snickers kan dessverre ikke svare. Han er utestengt.DAChild skrev:Lyd i et par høyttalere, er faktisk ikke så vanskelig å få til............................. ;DSnickers-is skrev:Ja, da er det lyd i Gaia
Har du no mer spesifikt?
Jeg har gitt noen beskrivelser i min egen tråd. Systemet spiller svært lovende og overbevisende. Og det er før det er montert bakdiskant og endelig fintuning.
Det har vært et komplisert prosjekt med meget høye krav. Dette har ført til stadige justeringer. Det meste av de siste biter faller faktisk på plass i morgen.Viking skrev:Er ikke alt levert og finjustert ennå? Dette tar sinnsykt med tid. Jeg vil ikke kastet meg i gang med et slikt usikkert(tidsmessig) prosjektKarma skrev:Snickers kan dessverre ikke svare. Han er utestengt.DAChild skrev:Lyd i et par høyttalere, er faktisk ikke så vanskelig å få til............................. ;DSnickers-is skrev:Ja, da er det lyd i Gaia
Har du no mer spesifikt?
Jeg har gitt noen beskrivelser i min egen tråd. Systemet spiller svært lovende og overbevisende. Og det er før det er montert bakdiskant og endelig fintuning.
Kanskje kona ble sjalu? 8)Sniff skrev:Hvorfor nytt nick?
Mvh
Sniff
Kanskje det gamle nicket gav uventet og uønsket høy respons fra sniffere? ;DSniff skrev:Hvorfor nytt nick?
Mvh
Sniff
Du er nok inne på noe der..ron-hi skrev:Kanskje det gamle nicket gav uventet og uønsket høy respons fra sniffere? ;DSniff skrev:Hvorfor nytt nick?
Mvh
Sniff
Ikke greit med nicks som kan misforståes av de som absolutt vil..
Ser du er mer opptatt av homofili, enn av musikk og anlegg.. Vel, for å lære deg litt musikkhistorie fra 1973 (du var jo ikke en gang påtenkt da..):Jurassic skrev:Tenkte jeg skulle sjekke ut bandet Back Door siden du hevder det er et band og skrev inn bandnavnet for å se hjemmesiden. Hvis dette er musikk for deg så begynner jeg å lure: http://www.backdoor.com/
Det har du helt rett i :bjornh skrev:Navnet skjemmer ingen.
bjornh, moderator
Da kan du jo få høre dem her hos meg. Det er ikke lenger min absolutte favorittmusikk, men vekker gode minner fra syttitallet. Musikken er en blanding av jazz og blues, med et spesielt fokus på bassgitar som soloinstrument. Jeg hadde alle platene på vinyl, men var dum nok til å selge alt av vinyl for ca 20 år siden.. :'(rolfozzy skrev:Gruppa Back Door er ukjent for meg. Men jeg er godt kjent med låten "Back Door Man" komponert av Willie Dixon og utgitt av Howling Wolf. 1961 sånn omtrent tror jeg. Skikkelig blues den låta der.
jasså. du solgte alle plater for 20 år siden, det var dumtKarma skrev:Da kan du jo få høre dem her hos meg. Det er ikke lenger min absolutte favorittmusikk, men vekker gode minner fra syttitallet. Musikken er en blanding av jazz og blues, med et spesielt fokus på bassgitar som soloinstrument. Jeg hadde alle platene på vinyl, men var dum nok til å selge alt av vinyl for ca 20 år siden.. :'(rolfozzy skrev:Gruppa Back Door er ukjent for meg. Men jeg er godt kjent med låten "Back Door Man" komponert av Willie Dixon og utgitt av Howling Wolf. 1961 sånn omtrent tror jeg. Skikkelig blues den låta der.
Fankern. Musikk er jo helt uinterressant.Karma skrev:Nå spiller dette anlegget MUSIKK [...]
nb. dette var en link til cd, ikke lp. ;DKarma skrev:Hei swans!
Det blir ikke aktuelt med vinyl igjen. Her er det harddisk som gjelder! Kjøper dog det meste av musikken som cd, for deretter å rippe til hd. Har i senere tid fått tak i en del av den beste musikken fra min vinylperiode. Har en lang vei å gå, da jeg hadde en skikkelig tørkeperiode i mange år m.h.t musikk-kjøp.
Nå spiller dette anlegget MUSIKK, så det er bare å stille i kø! ;D
Det står en Yamaha CD-spiller i oppsettet også. Jeg har bedt spesielt om det for å kunne raskt sette på plater jeg selv kjenner.Valentino skrev:Fankern. Musikk er jo helt uinterressant.Karma skrev:Nå spiller dette anlegget MUSIKK [...]
Mer seriøst: Har du noe sølvplatedrev koplet til preampen, eller er det kun skvisboksen? Er greia at alt gjester har med seg må rippes før nytelse (din luring)?
Jepp! ...men ikke om det kommer en featureartikkel ett eller annet sted.Snickers-is skrev:Når alt dette er sagt så vil jeg si at anlegget har gått over fra utviklingsmodus til bruksmodus om det besvarer spørsmålet ditt Greven?
Viser til svaret fra Snickers.Valentino skrev:Fankern. Musikk er jo helt uinterressant.Karma skrev:Nå spiller dette anlegget MUSIKK [...]
Mer seriøst: Har du noe sølvplatedrev koplet til preampen, eller er det kun skvisboksen? Er greia at alt gjester har med seg må rippes før nytelse (din luring)?
Dette høres bra ut, hilsen co ;DSnickers-is skrev:Det står en Yamaha CD-spiller i oppsettet også. Jeg har bedt spesielt om det for å kunne raskt sette på plater jeg selv kjenner.Valentino skrev:Fankern. Musikk er jo helt uinterressant.Karma skrev:Nå spiller dette anlegget MUSIKK [...]
Noe "100% ferdig" eksisterer knapt i et oppsett som dette.
For det første har jeg (som stiller inn galskapen) ikke ennå fått gått gjennom reportoaret så fullstendig som jeg føler er nødvendig.
For det andre har jeg ikke fått distansert meg for så å komme tilbake og høre om inntrykkene fortsatt "sitter". Det er selvsagt også viktig, eller snarere, viktigst, at all justeringen er i tråd med Karma sine preferanser og ønsker over tid, og det tar selvsagt litt tid for ham også å tilpasse seg endringer i klangsignaturen og avgjøre om enkeltendringer er til det bedre eller ikke. Vi tar nok en liten "session" til før Stig og co skal lytte til helgen.
For det tredje, som jeg også nevnte for Karma, det bor ytterligere potensiale i et slikt system om man etter hvert kan skreddersy softwaren til de tekniske løsningene enda mer enn hva som er gjort i systemer som finnes i dag (for eksempel DEQX), men det ligger et godt stykke frem i tid. Jeg mener ikke med dette at systemet er halvveis, jeg mener mer at spesielt hybrid dipolløsningen åpner for videre utviklingspotensial, samtidig som jeg har en del tanker om romkorreksjon som jeg blant annet har luftet for Bx.
Når alt dette er sagt så vil jeg si at anlegget har gått over fra utviklingsmodus til bruksmodus om det besvarer spørsmålet ditt Greven?
Hepp...Karma skrev:Viser til svaret fra Snickers.Valentino skrev:Fankern. Musikk er jo helt uinterressant.Karma skrev:Nå spiller dette anlegget MUSIKK [...]
Cd-spilleren er koblet digitalt opp mot deqx, og fungerer utmerket som et rent drivverk.
Etter å ha tenkt meg litt om, ser jeg du har et poeng. Kanskje jeg bør fjerne cd-spilleren igjen ?