baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Hakket hardere, men ikke like "exotic"... Liker Sepultura, altså.
Ja, tenk på det du!Hva hvis Gud gikk på LSD?
Rockarolla døgnet rundt er bare sunt, vil også noen hevde. Selv føler jeg meg heldigvis nær sengen, det albumet av Les Baxter er ikke noe særlig langt. Og godt er det, for kunsten å begrense seg er det ikke alle som har. En artig bandleder, både exotica og space age på menyen.Hehe, sove kan vi gjøre i grava (var det en gang en sliten speedfrik fortalte meg).
Kan ikke alltid gjøre det enkelt for dere.^ Måtte ty til Google for å finne ut hva det var gitt
Rene barnerumpen...Baluba: Såvidt jeg kan beregne, er jeg foresten yngre enn deg...
Jeg kjøpte også en pose av den, tenkte å spre meg litt utover i den kommende perioden. Er litt redd for at den kan ha litt høy syre til bruk i svart kaffe, men teste skal jeg om ikke så lenge. Kjøpte den fordi jeg gjerne vil ha noe ekstra kraftig til melkebaserte kaffedrikker, jeg liker å lage slike også selv om det ikke forekommer hver dag. En ting vi også må ta hensyn til er hvordan kaffen tilberedes. Noen kaffetyper gjør seg bedre i en type brygging, mens andre gjør seg bedre i en annen type brygging. Tipper Crescendo egner seg godt som usukret espresso i dertil passende porsjoner. For meg blir det en liten Bialetti-kanne når jeg er alene, altså to espressokopper. Gleder meg til den testen. Espressomaskin har jeg ikke, det er for mye penger å investere i kaffeutstyr når det er så mye annet jeg kunne ønsket meg. Og slikt kjøper jeg ikke brukt, det er et sjansespill.Crescendo er en av mine favoritter. Liker litt tykk kaffe