Den merkelappen var jo ren reklame. Fungerte som rene magneten på oss kids.Vis vedlegget 446941... er vel bare advarsel om... øøhhh... udannet lyrikk?E for explicit...
Episk når Dee Snyder møter Al-og Tipper Gore i høring om såkalte perverse tekster. Gikk ikke akkurat i Gore-klanens favør..Tipper Gores hjertebarn fra dengang da
EDIT: PMRC - Parents Music Recource Center eller noe sånt
PMRC brukte vel Aerosmiths Walk This Way som eksempel på en såkalt sømmelig tekst?Episk når Dee Snyder møter Al-og Tipper Gore i høring om såkalte perverse tekster. Gikk ikke akkurat i Gore-klanens favør..Tipper Gores hjertebarn fra dengang da
Ligger vel på youtube en plass
Det stemmer. Populært kalt Washington Wifes i sin tid for enkelthets skyld.Tipper Gores hjertebarn fra dengang da
Jeg har sett innslaget med fru Gore, det er stort! Men det gikk ikke bedre med herr og fru Gore enn at de ble skilt til slutt, utrolig nok med alt snakket om familieverdier... Kanskje fru Gore i hemmelighet begynte å like musikken hun i utgangspunktet mislikte..?Det stemmer. Populært kalt Washington Wifes i sin tid for enkelthets skyld.Tipper Gores hjertebarn fra dengang da
Tror kanskje ektemennene gremmet seg litt, selv om de sa noe annet offentlig.
AlGoreRythme - den hadde dere ikke regnet med!!!Eller kanskje det var Al som hele tiden likte den musikken?
Vis vedlegget 446960
Nå må jeg forlate krypten og tråden en stund. Min bror har vært på Bokn for å møte en selger, og har kommet hjem med Rega Ela MkII som blir de nye hovedhøyttalerne i hulen hans. Tror det går veldig bra med Quad II rørforsterkere og disse kompakte, gulvstående høyttalerne fra Roy & Co.
Ha ha, heller usannsynlig. Det ligger en Treshold Stasis 300 lokalt som jeg sikkert kunne prutet heftig på for gamle dagers skyld, men det blir likevel for mye penger. Er jo sabla fornøyd om dagen, synes det låter krem i krypten. ;DNå er vel uansett ikke sannsynligheten overveldende hverken for at noe sånt dukker opp i nærmiljøet eller for en billig penge?
Jepp. Har nettopp pakket opp Nakamichi CassetteDeck 2, så jeg har bittelitt drive for tiden.Ingenting er bedre enn det.
....vel, kanskje å få opp platespilleren, da.
Takker! Jeg synes det er viktig å minne folk på litt glemte artister innimellom. Her inne er jo de fleste så kunnskapsrike at de vet om det meste, men det er alltid noe som går litt i glemmeboken opp gjennom årene. Og noen ganger finner vi ut at det er fine ting som har druknet litt i informasjonstrømmen opp gjennom årene.Mye fin musikk du legger inn her, kjempebra
Mary Coughlan gav ut noen bra album mot slutten av 80-tallet.I dag har jeg mimret tilbake til åttitallet. Min kompis (og bassist i mitt andre band) Gaute kom hjem med en LP av irske Mary Coughlan i sommerferien under sine studier i Skottland.
Får bli vinyl det, da. ;DMary Coughlan gav ut noen bra album mot slutten av 80-tallet.I dag har jeg mimret tilbake til åttitallet. Min kompis (og bassist i mitt andre band) Gaute kom hjem med en LP av irske Mary Coughlan i sommerferien under sine studier i Skottland.
Har både Tired & Emotional, Uncertain Pleasure og Under The Influence på vinyl. Relativt enkelt å få tak i bra brukte ex til fine priser.
Tviler jeg ikke på. Gir det en lytt når jeg kommer hjem, eller når jeg er på besøk hos min bror om en liten stund.Jeg har en mistanke om at du liker albumet Understated av Edwyn Collins.
Creed
Husker de mest for deres eneste skikkelige hit, Rip It Up fra 1983. Den er vel ikke helt representativ for resten av katalogen, men den er velkjent blant studiofolk. Det var nemlig der massene fikk møte den legendariske bass-synthen Roland TB-303, så på en måte var en låten med på å forandre lyden av populærmusikken. Det var også det året jeg begynte å spille ute som dj.Edwyn Collins fra det lysende post-punk bandet Orange Juice