Du har litt arbeid i vente ja men det går ganske greit egentlig til tross for min beskrivelse av samme jobben i tråden, var svett nok men ble bra
Det går ikke med 15" montert bak på baffel. Husker jeg rett målt fra elementets front/anleggskant skal 15" være 30mm foran 12"
noe som betyr at du må felle det inn flush foran og evt felle inn 12" fra baksiden så mye som skal til, vet ikke hvor tykk baffelen din er, 46mm?
Siden du ikke skal bruke diskanthornet/waveguiden på denne baffelen skal halsen være 1" rett strekk fra kompresjonsdriver og rundes fint og jevnt derfra mot front. Fres 45 inn fra front og stopp litt før 1" (kanskje1,5" er passe) og jobb derfra slik at du får en jevn krumming fra 1" og like til front.
45 graderen rundt 12" kan du velge større eller mindre 'flare' på etter hvor langt rett stykke som velges umiddelbart etter elementet, likt Atlas. Minimum 10mm, max 20mm
Baffels ser ut som å bli stiv nok hvertfall. Spindelsvev er jo ikke et dumt valg i uttrykkets betydning. Tøft
Edit:Jeg ser du venter på fres til diskanthornet, da er det jo greit men går fint å gjøre det for hånd også