Hehe, jeg er kanskje myk, men ikke så myk at teknoen er mer enn en håndsrekning unnaPuh.... trodde for et øyeblikk at du hadde "gone soft on me"
Hehe, ja det hadde blitt dårlig med sosialisering på meg her inne om man skulle la seg begrense av felles musikksmak.Vi står vel ganske så langt fra hverandre på hva vi liker av musikk, noe som forsovet også gjelder oppsettene våres (ikke relatert til liker)……noe som ikke ekskluderer at jeg synes det er eye-candy hver gang du legger ut et bilde av anlegget ditt
De er godkjentHvis jeg sier Suiyoubi No Campanella, hva sier du da?
ja, Yasutaka Nakata er en dyktig kar, og har selvfølgelig noen perfume plater liggende i samlingenHar sett at du har lagt ut Capsule, så er jeg tydeligvis ikke den eneste her som liker Yasutaka Nakata. Har veldig sansen for elektropopen han produserer for Perfume.
2-1 til deg daja, Yasutaka Nakata er en dyktig kar, og har selvfølgelig noen perfume plater liggende i samlingen
Vis vedlegget 926886
Personlig synes jeg de tidlige arbeidene hans fra 2000 tallet var det beste - før han hadde noen år med heller middelmådige plateutgivelser, men siste fra capsule tyder heldigvis på at han har funnet igjen magien.
(låt fra den tidlige shibuya kei perioden)
(fra siste platen)
Veldig små hjul, då?Seneste prosjekt er overhaling og tuning av en gammel Austin 1098 motor som kan monteres i minien til våren
Hehe, ja det står jo som regel på tiltakslysten når det kommer til det meste her i livet.Seriøst: veldig, veldig triveleg tråd dette her. Og flott verkstad - einaste irritasjonsmoment er at når eg ser den kan eg ikkje skulda på lite plass sjølv. Då står eg att med dårleg tidsplanlegging og generell tiltaksløyse.
Toppen fikk jeg tilfeldigvis tak i ferdig-modifisert til en billig penge på facebook før motoren dukket opp!Dette er kjekk lesning Bjarne, motor på gamle måten!
Må gjerne fortsette å dele!
Blir det litt lett filing av porter også kanskje?
Den skal vel ut en dag også?Hehe, ja det står jo som regel på tiltakslysten når det kommer til det meste her i livet.
Og det krever jo over gjennomsnittet overmot å sette i gang med motorbygging i en liten leilighet på løkka - skal love deg at jeg og de hjelpsomme naboene slet over gjennomsnittet med å få motoren opp trappene til leiligheten og inn på "verkstedet" uten å ødelegge både gulv og vegger.
Den var dekket i 60 år gammel olje og søle og veide over 150kg til tross for heller beskjeden størrelse
jeg ser det for meg!Herlig!! Blir rent nostalgisk her... Overhalte en Opel rekkesekser 2,5 l. på gulvet i gutterommet (i en treroms blokkleilighet), inkl. vask, avfetting og x antall strøk med Ferrarirød Bengalac! Foreldrene mine var mildt sagt forståelsesfulle både hva motorer og gigantisk stereo gjaldt. Aldri nei eller vanskelige
joda, men da uten girkasse, så da blir det litt lettere å flytte på - girkassen som står i bilen nå er relativt nyoverhalt (2007!) så derfor er planen å bygge sammen den nye motoren nå i vinter mens bilen står på vinterlager og så dra ut den gamle til våren når biltilsynet endelig har funnet fram motorbytte-søknaden min fra bunnen av bunken.Den skal vel ut en dag også?
Jeg og min bror skrev faktisk på noe sånt for noen år siden, men naturligvis ikke om oss selvDu burde lage en animasjonsserie basert på ditt eget liv siktet på seere mellom 10-18 år. En slags anime-James may på dialekt med forankring i dine ekte prosjekter.
Tipper naboene gleder seg til prøvestart, det morsomste etter større motorprosjekter
Liker å lese om bilprosjekteter i tillegg til hifi