Hade mina 3 dagar efter beställning med FedEx på dörren, oslagbart!US-siden og FedEx, ja. Helt gull.
Slik var det her også, 3 dager og kablene lå på dørstokken. Alt betalt og ordnet på forhånd, inkludert frakt og mva. Nesten utrolig effektivt og enkelt.Hade mina 3 dagar efter beställning med FedEx på dörren, oslagbart!US-siden og FedEx, ja. Helt gull.
Enig och det verkar som att FedEx är oslagbara på leveranstid och enkelhet för kunden då eventuell tull, moms och avgifter redan är betalt i utgångspunktet. När du får varan på dörren efter tre dagar är det bara att signera och så slipper man tänka mer på det. Det är i alla fall min erfarenhet av diverse transportfirmor.Det får en til å lure på hvorfor andre ikke har skjønt hva god service er. Men det har nok også litt å gjøre med hva slags post-avtaler og tilrettelegginger som som finnes.
Ikke på de sveisede kablene, naturlig nok. Du kan løsne på "kappen" (den grå delen) men bare for å inspisere kabelen/sveisingen.Noen som vet om man kan skru kabel fra kontakten på HTkabel fra bjc, ser sånn ut men er ikke sikker
Den såkalte sveisinga er "mekanisk" altså pressing med meget stort trykk, ikke noen form for varme blir brukt, derav ingen spor av loddetinn eller annet fra den "prosessen"Plutselig var den en kabelen løs, prøvde å få den på plass men den er nok sveiset på en eller annen måte. Ingen spor av loddetinn.
Det kommer an på om du vil ha kablene i meter eller fot.Er det uk eller com siden som lønner seg om dagen?
Det kommer an på om du vil ha kablene i meter eller fot.Er det uk eller com siden som lønner seg om dagen?
Så lenge det ikke er kilder med 4K så trenger du ingen spesiell kabel. TV'ene oppskalerer selv. Når det kommer avspillere og dekodere med 4K kan det hende du trenger noe mer avansert.Tenkte å kjøpe hdmi kabler fra bjc men det var mange typer å velge mellom. Ka må man ha om man kjøper tv med 4K.
Jeg har ingen erfaring med deres HDMI-kabler, men ut fra det jeg kan lese så bør du kjøpe en av "deres" egne kabler, enten FE eller Series-1Kjenner du til bjc sine kabler, og eventuelt en anbefaling derfra
Jeg har bestillt et par ganger i USA og krysset av for FedEx som er anbefalt av Blue Jeans. Har betalt et engangsbeløp for transport og kabler. De kom på under en uke begge forsendelsene levert på døra. Utrolig.Vurderer å bestille fra Blue Jeans sin side i UK.
Ser det kommer et beløp med forklaring "Sales tax (or VAT &/or Duty)
Betyr det at fortolling og betaling av norsk moms er inkludert i totalbeløpet man betaler til dem?
Håper noen kan gi meg et svar på dette, for jeg har tidligere kun kjøpt uterminert høyttalerkabel direkte fra USA, og da mener jeg at det ble gjort i Norge.
Takk for svar Jeg regnet med det var slik, men ville forhøre meg før evt bestillingJeg har bestillt et par ganger i USA og krysset av for FedEx som er anbefalt av Blue Jeans. Har betalt et engangsbeløp for transport og kabler. De kom på under en uke begge forsendelsene levert på døra. Utrolig.Vurderer å bestille fra Blue Jeans sin side i UK.
Ser det kommer et beløp med forklaring "Sales tax (or VAT &/or Duty)
Betyr det at fortolling og betaling av norsk moms er inkludert i totalbeløpet man betaler til dem?
Håper noen kan gi meg et svar på dette, for jeg har tidligere kun kjøpt uterminert høyttalerkabel direkte fra USA, og da mener jeg at det ble gjort i Norge.
Nå er det alltid farlig å si noe om lyden på kabler, men opplever at mine White TEN eller hva de nå heter er utrolig bra. De gjør i hvert fall ikke noe galt.Skal si det går fort hos Blue Jeans. Tok 50 timer fra jeg bestilte til FedEx var på døra mi hjemme. Da har de rukket å motta ordre, produsere 5 kabler av varierende lengde og sende det fra Seattle til Oslo
Nå gjenstår det å se at de er så bra som jeg tror når jeg får koblet dem opp i løpet av helgen.
Komma og punktum er en fin oppfinnelse.blue jeans er kvalitet kjøper bare det nå før så prøvde og byttet kjøpte nye og det var alt av kabler i alle prisklasser helt opp til god vei til et nytt hus
For egen del kjøpte jeg inn "full pakke", digital, interconnect og ht-kabler, sitter i dag igjen med kun ht-kablene i hovedanlegget.Komma og punktum er en fin oppfinnelse.blue jeans er kvalitet kjøper bare det nå før så prøvde og byttet kjøpte nye og det var alt av kabler i alle prisklasser helt opp til god vei til et nytt hus
Jeg vurderer å kjøpe meg tre sett med signalkabler og et sett høyttalerkabler.
Er folk enda like glad i signalkablene?
Beklager....signalkablene er av veldig god kvalitet og gjør ingen ting galtKomma og punktum er en fin oppfinnelse.blue jeans er kvalitet kjøper bare det nå før så prøvde og byttet kjøpte nye og det var alt av kabler i alle prisklasser helt opp til god vei til et nytt hus
Jeg vurderer å kjøpe meg tre sett med signalkabler og et sett høyttalerkabler.
Er folk enda like glad i signalkablene?