bluesbreaker
Hundeeier
Nesten tvert imot vil jeg si.Ikke hørt Penn før, men synes likheten med Van The Man var slående - dog kanskje ikke fullt så souly.
Skulle nesten ikke tro at Penn er hvit!
Nesten tvert imot vil jeg si.Ikke hørt Penn før, men synes likheten med Van The Man var slående - dog kanskje ikke fullt så souly.
Dan Penn har en bra stemme ja. Og glem heller ikke at dette er originallåter (selv om andre tidligere har laget gode versjoner av sangene hans). Dette er altså mannen som bla. har skrevet (med litt hjelp) monsterlåta The Dark End Of The StreetNesten tvert imot vil jeg si.
Skulle nesten ikke tro at Penn er hvit!
Det er riktig som du sier @united.Dan Penn har en bra stemme ja. Og glem heller ikke at dette er originallåter (selv om andre tidligere har laget gode versjoner av sangene hans). Dette er altså mannen som bla. har skrevet (med litt hjelp) monsterlåta The Dark End Of The Street
Takk for gode ord.Takk for et par særdeles hyggelige dager i Blåskogen og rundt omkring på Hamar!!! Kjempetrivelig, og med en vert i Rolls Royce klassen. Du har jo summert opp mange av inntrykkene, så får jeg heller fylle på med litt etter hvert. By the way, det låter så til de grader bra i Blåskogen at det er ingen grunn til å pause anlegget, selv etter imponerende øremassasje hos RBN Fortsatt god sommer!
Det har jo ikke så veldig mange andre heller. Hun nøyde seg jo med The Tour Of Life i 1979 (24 konserter) + 22 shows i London i 2014 - Before The Dawn. Skummet gjennom den på YT. En noe spesiell oppsetning.Jeg har dessverre aldri sett henne i konsert.
Ja, som jeg sa, så er det ikke med " Before The Dawn", man bør begynne med Bush.Det har jo ikke så veldig mange andre heller. Hun nøyde seg jo med The Tour Of Life i 1979 (24 konserter) + 22 shows i London i 2014 - Before The Dawn. Skummet gjennom den på YT. En noe spesiell oppsetning.
Artist in residence - Moldejazz 2021 ;
Ellen Andrea Wang, kunstner: Arne Nøst.
Vis vedlegget 736821
Hun har stor suksess som leder av sitt kontrabassorkester, tellende 14 stk musikere, alle på kontrabass.
Håper det går an å få høre dette en gang.