Bluesound - Ny musikkstreamer på trappene

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Da er oppgradering til ny software igang... :)
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Det gikk fint, men kan vel ikke si det var noen forskjell...
     

    MortenAB

    Medlem
    Ble medlem
    25.10.2012
    Innlegg
    47
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Mulig vi må vente på oppdatert app som skulle komme neste uke.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har testet avspilling av flac via NAS? Hos meg fungerer det bare noe sekunder og så kommer det støy. Etterhvert kommer musikken tilbake igjen. Har ganske bra wlan så det burde ikke være der det skorter. Avspilling av flac på PC via NAS fungerer fint...
     

    trussel

    Fersking
    Ble medlem
    31.05.2011
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Sted
    Bærum
    Jeg kjører fra en Western Digital My Book® Live 3TB NAS som koster under 1000,- på nettet. Dette er koblet med kabel via en router med gigabit switch og kablet til en Bluesound Node. Spiller helt perfekt, selv med 24/192 filer. Har en flac katalog på ca. 1TB.
     
    Sist redigert:

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    La opp nettverkskabel til Bluesound'en idag og nå funker alt lynraskt. Ikkenoe delay eller skurr ved avspilling fra NAS. :)
    Noen som har testet avspilling av flac via NAS? Hos meg fungerer det bare noe sekunder og så kommer det støy. Etterhvert kommer musikken tilbake igjen. Har ganske bra wlan så det burde ikke være der det skorter. Avspilling av flac på PC via NAS fungerer fint...
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har klart å finne ut om man kan "browse" fil-mapper? Med mye og blandet musikk kan dette ofte være letter enn å gå via artist eller album.
     

    tarjeik

    Medlem
    Ble medlem
    03.09.2012
    Innlegg
    22
    Antall liker
    2
    Sted
    Trondheim
    La opp nettverkskabel til Bluesound'en idag og nå funker alt lynraskt. Ikkenoe delay eller skurr ved avspilling fra NAS. :)
    Noen som har testet avspilling av flac via NAS? Hos meg fungerer det bare noe sekunder og så kommer det støy. Etterhvert kommer musikken tilbake igjen. Har ganske bra wlan så det burde ikke være der det skorter. Avspilling av flac på PC via NAS fungerer fint...
    Jeg har hatt lignende problemer med annet WLAN utstyr, og årsaken synes å være WLAN i kombinasjon med analoge signalveier. WLAN antenner må holdes langt unna XLR/RCA/HT kabler. Hvis du helst vil bruke WLAN så prøv igjen, men med Bluesound boksen lokalisert litt unna øvrige komponenter i anlegget. Hvis du bruker RCA ut fra Bluesound er det ikke sikkert du får bukt med problemet, men uansett verdt et forsøk.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Selvsagt bruker jeg dedikert dac... :)
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    IKKE KJØP et Bluesound-produkt uten å være klar over at dette produktet har begrenset funksjonalitet og at den begrensede funksjonaliteten er ustabil og dårlig utformet.


    Kan legge til at jeg misliker Bluesound Powernode ganske friskt etter en drøy time med dette simple beta-produktet.

    Fikk etter avtale en enhet som hadde vært ute før. Finfin service hos Hifiklubben Fredrikstad, de kan anbefales. Det var enkelt og smidig å få Bluesound Powernode på nettet mitt. Også enkelt å få i gang den simple iOS Bluesound klienten på min iPhone. Etter en langdryg oppdateringsprosess hvor enheten ikke lengre gav noen fremdriftsindikasjon så kunne jeg starte. Enheten fant tydeligvis Wimp påloggingsdata fra min Wimp-applikasjon på iPhone, så det var bare å spille.

    Men nå er det slutt på positive opplevelser..

    1) Finner ikke spillelistene mine i Wimp eller favoritter. Som nevnt av andre ovenfor. Hvorfor ikke fikset når det er hundrevis av timer siden dette problemet ble belyst? Dette er en evighet av tid i denne bransjen og vitner om en slett holdning til support. Slikt pleier sjelden og bli særlig bedre (en påstand som kanskje er drøy men det er min erfaring)

    2) Tidligere bruker hadde ikke slettet sine linker og bibliotek. Når jeg prøver de forskjellige reset mulighetene og prøver å indeksere biblioteket igjen, så får jeg ingen respons og ingen tilbakemeldinger. Det er så utrolig slett designarbeid!!! Selvfølgelig må bruker få en indikasjon på at den input man gjør blir oppfattet og prosessert. Re-indeksering er noe man ofte har bruk for når man vedlikeholder et musikkbibliotek.

    3) Etter endel fikling er nå de fleste av referansene i musikkbiblioteket til Bluesoundklienten på iPhone borte. Med unntak av alle artister fra som starter på "A".

    4) Til slutt crashet Bluesound-appen på iPhone og jeg måtte restarte.

    Etter en restart av iPhone virker klienten igjen. RESTART! Det har jeg ikke vært nødt til å gjøre på en telefon siden.... Nokia, for 5 år siden.

    5) Nå er status "loading" når man sjekker biblioteket under "artist", "album", "song" mens under "playlist" er det bare tomt. "Loading" som status gir ihvertfall meg følelsen av at jeg skal vente - ikke at biblioteket er tomt.

    Får en "Nokia" følelse: "la tidlig-adoptørene fungere som beta-testere og hvis det ikke blir for mye klaging så retter vi ikke feilene i det hele tatt" av Bluesound produktet. Det er kanskje det minst flatterende jeg kan si om en elektronikkboks/programvare-system.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Forstår din frustrasjon og jeg sitter med mye av det samme inntrykket. Jeg håper bare de lar seg inspirere av hvordan Squeezebox Touch appen fungerer. Da er mye gjort. Savner: Folder browsing, favorittene i Wimp, egne favoritter i Bluesound, spillelister i Wimp, landscape mode for Andoid og sikkert mer. Det mest klønete er at man hele tide må browse rundt og legge til sanger i "play now". Etterhvert blir denne listen lang og enten sletter man den og må starte på nytt eller så må man lagre "play now" lister. Begge delene er klønete. Da liker jeg godt favoritt-funksjonaliteten i SBT der man både har Wimp, SPotify, sanger og album i en salig mix. Funker veldig bra. Bluesound er foreløpig for tungvinn, jeg bruker mest SBT enda. På den annen side er lydkvaliteten på Bluesound bedre, er sikkert bedre hardware som gjør at man ikke får klikkelyder og annen digital støy.(jeg bruker kun SBT og Bluesound som medium digitalt inn i separat DAC)
     

    MortenAB

    Medlem
    Ble medlem
    25.10.2012
    Innlegg
    47
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Kan ikke si jeg kjenner meg veldig godt igjen i det dere sier. Min Bluesound Node har fungert smertefritt med FLAC fra min filserver, og låter fra Wimp. Skal være med i Wimp FLAC betatest straks jeg får tak i firmware 1.0.49.

    De har jevnlig sluppet oppdateringer. Jeg hadde versjon 1.0.0 av appen i desember, og de har rettet mye allerede.
    Husk at dette er et nytt selskap og produkt. Sonos hardware har vært lik i 4+ år, og man kan ikke forvente at Bluesound skal være like polert etter et par mnd.

    Guttungen på 16 mnd styrer musikk fra Bluesound appen som bare det:)
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Er versjon 1.0.49 ute?
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Kan ikke si jeg kjenner meg veldig godt igjen i det dere sier. Min Bluesound Node har fungert smertefritt med FLAC fra min filserver, og låter fra Wimp. Skal være med i Wimp FLAC betatest straks jeg får tak i firmware 1.0.49.

    De har jevnlig sluppet oppdateringer. Jeg hadde versjon 1.0.0 av appen i desember, og de har rettet mye allerede.
    Husk at dette er et nytt selskap og produkt. Sonos hardware har vært lik i 4+ år, og man kan ikke forvente at Bluesound skal være like polert etter et par mnd.

    Guttungen på 16 mnd styrer musikk fra Bluesound appen som bare det:)
    Bruker du IOS-appen? I såfall er det sikkert derfor du synes det funker bra. :) Den så bedre ut hos HFK enn Android-appen jeg bruker.
     

    MortenAB

    Medlem
    Ble medlem
    25.10.2012
    Innlegg
    47
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Nei, 1.0.49 er ikke offisielt ute. Har forespurt Bluesound om å få teste denne. Wimp sier man må ha den for å være med i FLAC betatest. Og ja, jeg bruker appen på iPhone/iPad og iPad mini. Har ikke prøvd Androidversjonen.
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Kan ikke si jeg kjenner meg veldig godt igjen i det dere sier. Min Bluesound Node har fungert smertefritt med FLAC fra min filserver, og låter fra Wimp. Skal være med i Wimp FLAC betatest straks jeg får tak i firmware 1.0.49.

    De har jevnlig sluppet oppdateringer. Jeg hadde versjon 1.0.0 av appen i desember, og de har rettet mye allerede.
    Husk at dette er et nytt selskap og produkt. Sonos hardware har vært lik i 4+ år, og man kan ikke forvente at Bluesound skal være like polert etter et par mnd.

    Guttungen på 16 mnd styrer musikk fra Bluesound appen som bare det:)
    Bare for å vite hvem som skriver hva - er du med på beta-testing av Bluesound? Betalte du full utsalgspris for din Bluesound enhet? Har du noen som helst tilknytning til Hifiklubben utover å være vanlig, fullt betalende kunde?

    Grunnen til at jeg spør er at når noen fronter brukererfaringer med Bluesound som er så radikalt forskjellige fra mine så prøver jeg å forstå hvorfor. Du skriver også at "Husk at dette er et nytt selskap og produkt" og "man kan ikke forvente at Bluesound skal være like polert etter et par mnd". Det har gått et kvart år siden lansering og Bluesound sitt brukergrensesnitt mot Wimp er veldig begrenset. Jeg kan ikke skjønne at noen som har betalt full pris for dette produktet har en slik tålmodighet (kanskje det er jeg som er kravstor og utålmodig..).

    Og ja, guttungen på 13 klarer fint å bruke de begrensede og ustabile funksjonene på min Bluesound. Han spør også hvorfor Wimp er ubrukelig på Bluesound klienten. Da kan jeg ikke svare han. For dette kan ha med manglende kunnskaper/evne til å utvikle fullverdige grensesnitt, manglende ressurser eller dårlige prioriteringer å gjøre.

    Det er over 100 dager siden lansering og Bluesound kan ikke/lar deg ikke: (OBS: jeg er veldig fornøyd med Wimp sin egen iPad og iPhone applikasjon - suveren nå!)

    - Markere favorittalbum for lett å finne dem igjen (spesielt problematisk for en som spiller hele album og som hele tiden er på utkikk etter ny musikk)
    - Finne favorittalbum som man tidligere har markert i Wimp sin utmerkede app
    (spesielt problematisk for en som spiller hele album og som hele tiden er på utkikk etter ny musikk)
    - Markere favorittartister eller finne favorittartister fra Wimp.
    - Velge "Play Now" på et album, du må enten tømme spillelista først eller så blir låtene lagt nederst i spillelista. OK til festbruk - utrolig kjedelig for øyeblikkelig avspilling. (spesielt problematisk for en som spiller hele album og som hele tiden er på utkikk etter ny musikk)
    - Playlista er ustabil, når jeg scroller så spretter den ofte opp til første låt av seg selv.
    - Bluesound appen på min iPad 2 og iPhone 4 har crashet/frosset flere ganger. Flest ganger på iPhone hvor avspilling av spilleliste har stoppet midt i med pause på kanskje et halvt minutt. Så enten spiller den videre eller app og maskin crasher.

    Det eneste Bluesound har fungert tilfredstillende til er å spille av spillelister laget i Wimp sin egen app.

    Til MortenAB: er du fornøyd med Bluesound sin app til å søke blandt din egen musikk på din egen server? Til å lage spillelister på en smidig måte? Eller bruker du den mest til å spille av ferdig definerte spillelister? Det siste tror jeg gjerne at Bluesound appen klarer, men da snakker vi om svært enkel bruk, på linje med SD-kort spillere til 10$ på eBay.
    Har du opplevd problemer med avspilling noen gang?

    Mvh Øystein

     
    Sist redigert:

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Nei, 1.0.49 er ikke offisielt ute. Har forespurt Bluesound om å få teste denne. Wimp sier man må ha den for å være med i FLAC betatest. Og ja, jeg bruker appen på iPhone/iPad og iPad mini. Har ikke prøvd Androidversjonen.
    Fikk du tak i denne versjonen?
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Forsøk dette søket på Google:
    "bluesound node" -site:.no

    Da får man opp alt som eksakt likt bluesound node, men ikke på norske domener. 100 treff....

    Er ikke Bluesound lansert i resten av verden? Er Norge det eneste landet dette produktet skal ut i? Eller er vi prøvekaniner her på berget.
    Dersom Bluesound hadde vært lansert WW for noen måneder siden ville det vært 1000-vis av treff...

    Bare en teori fra meg. :)
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Fikk i dag invitasjon til infomøte om Bluesound på HiFiklubben. Har i dag Wimp via Sonos Connect og Bridge gjennom en god DAC før forsterker. Er det noe å vinne lydmessig på å vurdere Bluesound i stedet for Sonos, eller er fordelen først og fremst at man slipper en separat dac av god kvalitet ved bruk av Bluesound for å få like god lyd som ved bruk av separat dac?
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    15.342
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Var akkurat å kikket på Vault utgaven nå og den virker lovende! Spent på å få testet en etterhvert!

    OU812
     

    Eviledorf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    1.381
    Antall liker
    1.044
    Sted
    Bergen
    Fikk i dag invitasjon til infomøte om Bluesound på HiFiklubben. Har i dag Wimp via Sonos Connect og Bridge gjennom en god DAC før forsterker. Er det noe å vinne lydmessig på å vurdere Bluesound i stedet for Sonos, eller er fordelen først og fremst at man slipper en separat dac av god kvalitet ved bruk av Bluesound for å få like god lyd som ved bruk av separat dac?
    Hovedforskjellen er vel at Bluesound støtter 24 bit filer, noe Sonos ikke gjør pr. i dag. Så lenge Wimp ikke streamer med 24 bit vil ikke dette utgjøre noen forskjell. Da blir det vel heller et spørsmål om den innebygde DACen i Bluesound er bedre enn den eksterne du bruker i dag til Sonos. Men du kan vel også bruke den DACen du har i dag til Bluesound og da bør det jo bli likt.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Altså ingen vits før Wimp streamer i 24 bit. Takk for info?
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Man kan jo spille høyoppløst flac fra USB eller NAS da...
     

    mags73

    Medlem
    Ble medlem
    09.06.2012
    Innlegg
    41
    Antall liker
    87
    Torget vurderinger
    4
    Jeg var hos Hifiklubben i februar med det formål å kjøpe Bluesound, hovedsaklig p.g.a. evne til å kjøre direkte mot TimeCapsule over eksisterende, trådløst hjemmenettverk (har brukt Squeezebox i tre-fire års tid, er kjempefornøyd med brukervennlighet men vil kunne kjøre løsning fra enkel og billig NAS med en produktserie som ikke er avviklet). Droppet alle kjøpsplaner etter en halvtime med Bluesound-appen på iPad. GUI er elendig, funksjonaliteten er fullstendig fraværende sammenliknet med konkurrerende produkter (ref. Naturlyds innlegg) og det hele ga en flau smak i munnen. Ser dessverre ut som det kun er Sonos som gjenstår som et reelt alternativ.
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.703
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Sonos er helt konge. Den dagen de støtter hi-rez og et større bibliotek (max antall sanger) , klarer ikke jeg å se for meg et annet masseprodusert multiromssystem som er i nærheten engang.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.825
    Antall liker
    720
    Torget vurderinger
    4
    Sonos er helt konge. Den dagen de støtter hi-rez og et større bibliotek (max antall sanger) , klarer ikke jeg å se for meg et annet masseprodusert multiromssystem som er i nærheten engang.
    Blir bare trist av å tenke på at det systemet jeg bruker idag, som produsenten dessverre har lagt dødt, har alt dette som Sonos og Bluesound mangler :(
    Skulle ønsket at Slimdevices ikke hadde solgt til Logitech i sin tid.
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Leverte tilbake Bluesound Powernode i dag og fikk pengene tilbake. Svært misfornøyd med brukeropplevelsen. Super kundeservice hos Hifiklubben.

    Til de som vurderer Bluesound: La gå at man gir de månedsvis med "slakk" slik at de kan få laget et brukbart og stabilt brukergrensesnitt. Kanskje det blir bedre. Mest sansynlig vil det bli bedre. Men hva med oppfølging? Fiksing av bugs som dukker opp? Firmaet bak Bluesound virker ikke å prioritere ressursene sine på en måte som inngir tillit.

    Med den innstillingen de har nå, i den ekstremt viktige lanseringsfasen (eller betatestingen i Norge, lurt nok siden vi er verdensledende på konsum av forbrukerelektronikk) som mal så er jeg veldig tvilende til at de klarer å opprettholde et godt servicenivå på produktet i fremtiden. De vil ikke få mindre å gjøre med en større base av installasjoner, nye formater, utvikling på streamersiden, nye tilbyder mm. De klarer ikke en gang å implementere Wimp.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Hva sa de på HFK om dette? Det er jo åpenbart ikke et ferdig produkt.
     

    berxter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Innlegg
    5.714
    Antall liker
    3.854
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Sonos er helt konge. Den dagen de støtter hi-rez og et større bibliotek (max antall sanger) , klarer ikke jeg å se for meg et annet masseprodusert multiromssystem som er i nærheten engang.
    Blir bare trist av å tenke på at det systemet jeg bruker idag, som produsenten dessverre har lagt dødt, har alt dette som Sonos og Bluesound mangler :(
    Skulle ønsket at Slimdevices ikke hadde solgt til Logitech i sin tid.
    Huff ja, men jeg vet ikke hvor lenge Sean Adams kunne ha holdt det gående. Jeg har giftet meg med SB, og en evt skilsmisse ville bli smertefull.

    B
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Hva sa de på HFK om dette? Det er jo åpenbart ikke et ferdig produkt.
    Hifiklubben var vennligheten selv. Betjeningen var diplomatisk og forklarte at de ikke var overrasket.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Hva sa de på HFK om dette? Det er jo åpenbart ikke et ferdig produkt.
    Hifiklubben var vennligheten selv. Betjeningen var diplomatisk og forklarte at de ikke var overrasket.
    Hvilken HFK var dette? Funderer litt på å gjøre det samme med min Node. Orker ikke bruke den så ofte når jeg istedet kan bruke Squeezebox Touch og styre den fra Android tablet. 1000 ganger mer funksjonelt.
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Hva sa de på HFK om dette? Det er jo åpenbart ikke et ferdig produkt.
    Hifiklubben var vennligheten selv. Betjeningen var diplomatisk og forklarte at de ikke var overrasket.
    Hvilken HFK var dette? Funderer litt på å gjøre det samme med min Node. Orker ikke bruke den så ofte når jeg istedet kan bruke Squeezebox Touch og styre den fra Android tablet. 1000 ganger mer funksjonelt.
    Det var innenfor Klubbens returrett, så de måtte ta den tilbake uansett. Da er det selvfølgelig god kundebehandling å gjøre det med et smil. Men jeg tror ikke du får mye "motstand" om du henvender deg der du kjøpte den og påberoper reklamasjon pga alvorlige feil og mangler.
     

    MortenAB

    Medlem
    Ble medlem
    25.10.2012
    Innlegg
    47
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Jeg jobber ikke i HFK, nei. Jeg kjøpte min Node rett før jul, en av de første som kom til landet for fullpris 3498.
    Jeg har tidligere en Squeezebox Duet som jeg har styrt med iPeng.

    Tror sannsynligvis grunnen til at jeg er fornøyd er at jeg har en mye mer basic bruk av Wimp enn det du selv har pdd.
    Har for det meste brukt PC klienten av WiMP til bruk på jobben, og nylig tegnet abb gjennom CD til 49 kr mnd for å benytte på Bluesound.
    Hadde Bluesound vært mye dyrere enn Sonos så hadde jeg sagt meg enig kritikken. Men jeg tar dette med knusende ro mtp at Bluesound er et nytt produkt med et solid selskap bak. Sonos har vært mer eller mindre likt i 4-5 år, og var mye dyrere enn Squeezebox når det fortsatt levde.

    Vi får gjøre opp status om 6 mnd. Det er noe småplukk som burde fikses, men det at de har fikset ca 50% av småplukket jeg har oppdaget allerede, gjør at jeg tror dette blir bra i lengden :)
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.703
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Nah, er bare en upsamplingschip. Den vil fortsatt ikke støtte 24bits FLAC-filer f.eks.
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Må si jeg er skuffet over Bluesound. SKjer lite der både på firmware-fronten og Android-versjon. Inntil videre går det i SB Touch her i huset... :(
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Denne tråden er like daff som utrullingen til Bluesound av oppdatert firmware og apps... Er ikke lenge til at jeg angrer på at jeg kjøpte den. :mad:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn