Kan være enig i at kjedelige biler er trist. Er veldig uenig med deg i at det kun er de tre nevnte biler som ikke er kjedelige. Nå er jo preferansene noe forskjellige fra person til person, slik at det er vanskelig å sammenligne sånn "rett over bordet", men det finnes så mye facinerende på 4 hjul at det burde være mulig for alle å finne en bil som passer ens egen definisjon av "morsom" bil.Tony Soprano skrev:Livet er for altfor kort til kjedelige biler !
Jeg er av den klare oppfatning att det finnes kun tre premiumbiler med skikkelig byggekvalitet/kjøreglede og ikke minst materialkvalitet og opplevelse av denne og der er : Audi Porsche og BMW og ikke nødvendigvis i den rekkefølgen...
Det blir litt som med damer, noen av kompisene har kjerringer jeg ikke med min beste vilje forstår hvorfor de gidder å holde på, mens andre har "godsaker" man gjerne skulle ha "prøvekjørt". ( Mind you,- en MANN ligger laaangt unna damene til kompisene ! Bare så det er sagt !! ) Sikkert noen som rister på hodet over at jeg har den fruen jeg nå engang har, og den bilen jeg faktisk er kjempefornøyd med. Viser bare at man har ulike behov og preferanser.
Min erfaring med BMW er et kort forhold til en 732i sånn midt på 80 tallet. Fantastisk bil. Amerikaner plassmessig, men med kjøreegenskaper som en moderne sportsbil. Hadde jeg hatt den lenger en jeg gjorde ville den ha drept førerkortet mitt. Den ledet meg stadig vekk "ut i fristelse" hva gjelder "inspirert" kjørestil. De senere utgavene av arten har utseendemessig vært nedturer synes jeg. 7 serien har est ut på feil plasser. Den aller siste er dog meget bedre på dette området, - men så lenge forhandlerne tror at de er høyt hevet over "vanlige" mennesker og som en slags yppersteprester skal tildele "verdige motakere" disse bilene kan BMW få ha bilene sine for min del. Etter møtet med selger hos BMW i Trondheim fant jeg ingen grunn til å ta med fruen for at hun skulle få se på den nye 7 serien.