Bryston

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    På tide og vekke denne igjen :)

    Har spillt på Bryston i 3-4 uker nå , og regner med at det er ferdig innspillt .
    Lyden er fantastisk , veldig nøyaktig , krefter i massevis og vidåpent stort lydbilde .
    Føler alikevel at det blir litt for mye in your face , litt for direkte og usminket , med vekt på "litt" . Kunne levd lykkelig slik det er nå , men søker det som er "perfekt" for meg . Jeg ønsker og myke opp lyden litt , få litt mer fylde uten og miste for mye av energien ,dynamikken og livet slik det er nå .
    Går derfor med tanker om og bytte ut front enden i feks Cary slp98 eller 05 , og Cary cd eller feks Emc 1up .
    Har fått med meg at Tor på Lyric bruker Cary cd og Slp98 på Bryston 14B SST2 når han demoer D38R som jeg har , samt den nye referansen til ProAc, Carbon pro8 .

    Noen som har sammenlignet Bp26 med andre forforsterkere på Bryston?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    Må bare legge til ,.
    Livet er for kort for kjedelig hifi ;D
     

    nacka

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    E.I.A. skrev:
    På tide og vekke denne igjen :)

    Har spillt på Bryston i 3-4 uker nå , og regner med at det er ferdig innspillt .
    Lyden er fantastisk , veldig nøyaktig , krefter i massevis og vidåpent stort lydbilde .
    Føler alikevel at det blir litt for mye in your face , litt for direkte og usminket , med vekt på "litt" . Kunne levd lykkelig slik det er nå , men søker det som er "perfekt" for meg . Jeg ønsker og myke opp lyden litt , få litt mer fylde uten og miste for mye av energien ,dynamikken og livet slik det er nå .
    Går derfor med tanker om og bytte ut front enden i feks Cary slp98 eller 05 , og Cary cd eller feks Emc 1up .
    Har fått med meg at Tor på Lyric bruker Cary cd og Slp98 på Bryston 14B SST2 når han demoer D38R som jeg har , samt den nye referansen til ProAc, Carbon pro8 .

    Noen som har sammenlignet Bp26 med andre forforsterkere på Bryston?
    Hei, har testet mange forsterkere, høytalere og cd, men etter mye har jeg slått meg til ro med BP-26 og 4Bsst. Hva jeg liker med Bryston er dynamikken og den rå lyden, hører mest på jazz og klassisk men også noe rock (stones). Høytalerne er imidlertid viktig, her forsøkte jeg lenge med Monitor audio men det ble for hardt. Gikk så over til Sonus faber og det ble bra. Disse har jeg nå hatt et par år og hverken forsterkere eller høytalere vil byttes nærmeste årene. Har supplert med Linn nettverksspiller og da ble det bra.
    Tror en Cary kan bli litt voldsomt. Hva med Bryston nettverkspiller (som jeg har hørt rykter om) samt deres DAC - tror det vil kunne funke. Videre kabling - kjører Tor sine wireworld (balansert) og da ble ting betydelig bedre enn f.eks dyr Audioquest..
    Så jeg anbefaler deg vel, med basis i egen erfaring, å beholde forsterkerne og heller vurdere endringer i kilde/kabel og evt. høytalere.
    Nacka
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.704
    Sted
    Phobos
    Jeg har selv en Audio Valve Eclipse. Den fungerer veldig bra med min 4B SST² lydmessig!
    Definitivt noe for den som ønsker noe "varmende" som fremdeles er tight og oppløst.

    Den skal ut på brukten nå bare noen mnd gammel. Rør var overhodet ikke noe for meg.
    Jeg følte at det å fikle med rør var omtrent like tilfredsstillende som å putte en fettete plastplate i DVD-spilleren med dertil tilhørende leseproblemer og annen elendighet.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    marsboer skrev:
    Jeg har selv en Audio Valve Eclipse. Den fungerer veldig bra med min 4B SST² lydmessig!
    Definitivt noe for den som ønsker noe "varmende" som fremdeles er tight og oppløst.

    Den skal ut på brukten nå bare noen mnd gammel. Rør var overhodet ikke noe for meg.
    Jeg følte at det å fikle med rør var omtrent like tilfredsstillende som å putte en fettete plastplate i DVD-spilleren med dertil tilhørende leseproblemer og annen elendighet.
    Ble litt mettet på rør selv .
    Sitter nå med en Mc275 og en masse rør , sikkert nok til og vare livet ut ;D

    Alikevel må jeg innrømme at det frister med en Cary Slp05 :)

    Når det er sagt er det lenge siden jeg har spillt så mye musikk som det jeg gjør nå , etter at Bryston settet kom i hus , det må bety noe ....
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    Hadde problemer med at Bp26 blåste sikringer når jeg slo den på.
    I følge Tor kunne jeg bytte til kraftigere sikring , gikk fra 1A til 1,25 , men denne røk også .

    Sendte en mail til Bryston , der nevnte jeg også at enkelte hadde trafo during fra Mps2 , fikk dette svaret i dag .

    "We do recommend that all products in Norway be configured as 240V, and we've found that this does reduce the instance of nuisance fuse blowing and mechanical transformer noise. Tor should be able to convert your unit to 240 very quickly and easily, with no parts required."

    Så det var jo gode nyheter :)
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    E.I.A. skrev:
    Hadde problemer med at Bp26 blåste sikringer når jeg slo den på.
    I følge Tor kunne jeg bytte til kraftigere sikring , gikk fra 1A til 1,25 , men denne røk også .

    Sendte en mail til Bryston , der nevnte jeg også at enkelte hadde trafo during fra Mps2 , fikk dette svaret i dag .

    "We do recommend that all products in Norway be configured as 240V, and we've found that this does reduce the instance of nuisance fuse blowing and mechanical transformer noise. Tor should be able to convert your unit to 240 very quickly and easily, with no parts required."

    Så det var jo gode nyheter :)
    Jeg har fått samme informasjon fra Bryston for snart en måned siden og tatt dette opp med Lyric. Spørsmålet er bare hvorvidt de har tid til å hjelpe kundene med disse problemene.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    Hm . skal ta en prat med Tor , det er klart at dette må greies ut .
    Spesiellt hvis det er så enkelt at vi nesten kan gjøre det selv ;)

    Fra hummer til kanari ;D
    Jeg tok med Bda1 ned på pådderommet (vestlansk for furterom) , det ble ikke mye pådding for og si det sånn .
    Har normalt Denon 3910 koblet rett i Mc275'en og synes det spiller ganske så bra .
    Ved og koble Denon digitalt med WW Gold 6 , til Bda1 og så direkte til Mc275 ble det high end .
    Bda1 er en fantastisk dac ingen tvil om det :)
     

    Vedlegg

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    Med Bp26 og ballanserte kabler ble det enda morsommere .
    Nei jeg tar ikke ned forsterkeren..... ;D
     

    Vedlegg

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    2
    Tips, ProAc'ene skal vanligvis plasseres med diskantene nærmest midten men du har kanskje plassert dem slik med hensikt?

    E.I.A. skrev:
    Hm . skal ta en prat med Tor , det er klart at dette må greies ut .
    Spesiellt hvis det er så enkelt at vi nesten kan gjøre det selv ;)

    Fra hummer til kanari ;D
    Jeg tok med Bda1 ned på pådderommet (vestlansk for furterom) , det ble ikke mye pådding for og si det sånn .
    Har normalt Denon 3910 koblet rett i Mc275'en og synes det spiller ganske så bra .
    Ved og koble Denon digitalt med WW Gold 6 , til Bda1 og så direkte til Mc275 ble det high end .
    Bda1 er en fantastisk dac ingen tvil om det :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.548
    Torget vurderinger
    49
    Har prøvd begge ja , syns det låt best utover.
    Ble litt smalt lydbilde med diskanten innover antageligvis pga smalt rom :)

    Men vi får ta den diskusjonen på ProAc tråden , selv om jeg tror den er debatert før.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    nacka skrev:
    E.I.A. skrev:
    På tide og vekke denne igjen :)

    Har spillt på Bryston i 3-4 uker nå , og regner med at det er ferdig innspillt .
    Lyden er fantastisk , veldig nøyaktig , krefter i massevis og vidåpent stort lydbilde .
    Føler alikevel at det blir litt for mye in your face , litt for direkte og usminket , med vekt på "litt" . Kunne levd lykkelig slik det er nå , men søker det som er "perfekt" for meg . Jeg ønsker og myke opp lyden litt , få litt mer fylde uten og miste for mye av energien ,dynamikken og livet slik det er nå .
    Går derfor med tanker om og bytte ut front enden i feks Cary slp98 eller 05 , og Cary cd eller feks Emc 1up .
    Har fått med meg at Tor på Lyric bruker Cary cd og Slp98 på Bryston 14B SST2 når han demoer D38R som jeg har , samt den nye referansen til ProAc, Carbon pro8 .

    Noen som har sammenlignet Bp26 med andre forforsterkere på Bryston?
    Hei, har testet mange forsterkere, høytalere og cd, men etter mye har jeg slått meg til ro med BP-26 og 4Bsst. Hva jeg liker med Bryston er dynamikken og den rå lyden, hører mest på jazz og klassisk men også noe rock (stones). Høytalerne er imidlertid viktig, her forsøkte jeg lenge med Monitor audio men det ble for hardt. Gikk så over til Sonus faber og det ble bra. Disse har jeg nå hatt et par år og hverken forsterkere eller høytalere vil byttes nærmeste årene. Har supplert med Linn nettverksspiller og da ble det bra.
    Tror en Cary kan bli litt voldsomt. Hva med Bryston nettverkspiller (som jeg har hørt rykter om) samt deres DAC - tror det vil kunne funke. Videre kabling - kjører Tor sine wireworld (balansert) og da ble ting betydelig bedre enn f.eks dyr Audioquest..
    Så jeg anbefaler deg vel, med basis i egen erfaring, å beholde forsterkerne og heller vurdere endringer i kilde/kabel og evt. høytalere.
    Nacka
    Siden flere har valgt rør-pre til sine Bryston forsterkere og anbefaler dette har også jeg lenge hatt lyst til å prøve. For ikke lenge siden fikk jeg muligheten med en Consonance rør-pre. Husker ikke lenger betegnelsen, men det var snakk om en ganske kostbar sak. Førsteinntrykket var at dette var et fremskritt i forhold til BP26. Når jeg så koblet tilbake til BP26 igjen ble jeg imidlertid usikker. Nå syntes jeg plutselig at den var minst like god. Etter litt prøving fram og tilbake valgte jeg å beholde BP26, som også passer bedre sammen med 4BSST, designmessig. Bør ikke undervurderes, er mitt budskap.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.399
    Antall liker
    735
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Noen som kan definere Bryston intergrerte forsterkere angående lybilde versus
    power/pre ?

    Er i tenkeboksen for en intergrert da det bugner over av bokser her nå :)
     

    wivel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    12.04.2006
    Innlegg
    50
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Da er BCD-1 på plass. Ser ut til å være en knall kombinasjon med resten av anlegget!

    /Tor
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    wivel skrev:
    Da er BCD-1 på plass. Ser ut til å være en knall kombinasjon med resten av anlegget!

    /Tor
    Spennende...Kunne tenkt meg å prøve en slik selv, siden den passer flott sammen med resten av Bryston-boksene. Er likevel usikker på om det er så lurt, siden min Eximus CD10 kanskje er enda bedre lydmessig.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.907
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Petterone skrev:
    Noen som kan definere Bryston intergrerte forsterkere angående lybilde versus
    power/pre ?

    Er i tenkeboksen for en intergrert da det bugner over av bokser her nå :)
    Av Brystons integrerte har jeg hørt B100 SST - og den er typisk Bryston: behagelig glatt, veldig nøytral - legger ikke til noe eller trekker fra noe - og den virker kraftigere enn de 100 wattene den figurerer med i spesifikasjonene. Men selv med 100 Bryston-Watt, når den rimeligvis ikke opp til f.eks. mine 300 Bryston-Watt i min 4B SST. Men som en integrert 100 Watt'er slår den godt fra seg. Tuningen får man gjøre ved å velge kilde og/eller høyttaler etter smak og behag. Dette er en forsterker som må være veldig interessant å kjøpe brukt. 20 års "transferable" garanti - det burde slå godt an for dem med dårlige bruktkjøpsnerver.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Finnes det noen der ute som er eier av Bryston 28B SST2 og som kan gi en vurdering av forskjellene
    mellom den opprinnelige SST-utgaven av denne forst. fra 2006/2007 og den aller siste SST2 oppgraderingen
    fra april/ 2009 ?? Hadde vært veldig interessant med info om både tekn. og lydmessige forskjeller mellom disse -
    jeg vurderer innbytte av min 28B SST fra jan 2008. Men det finnes kanskje ikke så menge eiere av 28B.
    Vet at Tor hos Lyric har solgt flere av dem, faktisk.
    Mvh
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    4.023
    Antall liker
    1.357
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Ulf-B skrev:
    Petterone skrev:
    Noen som kan definere Bryston intergrerte forsterkere angående lybilde versus
    power/pre ?

    Er i tenkeboksen for en intergrert da det bugner over av bokser her nå :)
    Av Brystons integrerte har jeg hørt B100 SST - og den er typisk Bryston: behagelig glatt, veldig nøytral - legger ikke til noe eller trekker fra noe - og den virker kraftigere enn de 100 wattene den figurerer med i spesifikasjonene. Men selv med 100 Bryston-Watt, når den rimeligvis ikke opp til f.eks. mine 300 Bryston-Watt i min 4B SST. Men som en integrert 100 Watt'er slår den godt fra seg. Tuningen får man gjøre ved å velge kilde og/eller høyttaler etter smak og behag. Dette er en forsterker som må være veldig interessant å kjøpe brukt. 20 års "transferable" garanti - det burde slå godt an for dem med dårlige bruktkjøpsnerver.

    Bare en kommentar, Bryston er konservative mad watt oppgivelser, B100 har 125 watt. Ikke at det betyr alverden men dog. 200 i 4 ohm da.
    Men les testen fra Stereophile: http://bryston.com/pdfs/07/34628_eprint.pdf
    Bryston sin signatur er i alle Bryston sine produkter og du velger gjerne effektforsterker etter hvor stort rom du har, og hvor høyt du vil spille, men selvfølgelig, har man råd går det jo fint å bruke 2 stk 28B på en hybel.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Er det enda ingen eiere av 28B SST / 28B SST2 som kan kan gi info ang. endringene
    som er foretatt fra SST til SST2 og hvilke lydmessige forbedringer man har oppnådd ??
    Har hatt kontakt med James Tanner hos Bryston, men han var visst svært opptatt med
    audio show i Denver.
    Mvh
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.399
    Antall liker
    735
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Bare en kommentar, Bryston er konservative mad watt oppgivelser, B100 har 125 watt. Ikke at det betyr alverden men dog. 200 i 4 ohm da.
    Men les testen fra Stereophile: http://bryston.com/pdfs/07/34628_eprint.pdf
    Bryston sin signatur er i alle Bryston sine produkter og du velger gjerne effektforsterker etter hvor stort rom du har, og hvor høyt du vil spille, men selvfølgelig, har man råd går det jo fint å bruke 2 stk 28B på en hybel
    Takker :)
    For min del vil det være og koble opp mot noen Harbeth Super HL5-3,derav att jeg sjekker ut om en intergrert er på sin plass
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Har hatt enn BP-25 en stund, så kan vel regnes som venn av Bryston jeg også. Reneste og meste transparente forforsterkeren jeg har prøvd. Dessuten er det jo fint at man har mulighet til å oppgradere til BP-26 hvis man ønsker det. Ifølge linken virker det dog ikke ut som forskjellen er spesielt stor.
    http://www.audiocircle.com/index.php?topic=68541.0
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Til dem som måtte være interessert: Har nå fått klar beskjed per e-post ang oppgradering ( bl.a power supply)
    av 28B SST2 pr. april 2009 fra James Tanner hos Bryston. Lydmessige gevinster på 3 områder:
    bedre transientrespons, bedre romfølelse, bedre høyfrekvens-definisjon uten skarphet eller hardhet.
    Så vet man det ! Blir vel innbytte av min 28B SST om ikke så altfor lenge. Tor toer sine hender!
    Mvh
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    K.H. skrev:
    E.I.A. skrev:
    Hadde problemer med at Bp26 blåste sikringer når jeg slo den på.
    I følge Tor kunne jeg bytte til kraftigere sikring , gikk fra 1A til 1,25 , men denne røk også .

    Sendte en mail til Bryston , der nevnte jeg også at enkelte hadde trafo during fra Mps2 , fikk dette svaret i dag .

    "We do recommend that all products in Norway be configured as 240V, and we've found that this does reduce the instance of nuisance fuse blowing and mechanical transformer noise. Tor should be able to convert your unit to 240 very quickly and easily, with no parts required."

    Så det var jo gode nyheter :)
    Jeg har fått samme informasjon fra Bryston for snart en måned siden og tatt dette opp med Lyric. Spørsmålet er bare hvorvidt de har tid til å hjelpe kundene med disse problemene.
    Jeg har idag mottatt skjema fra Tor som viser hvordan man skal "rewire" MPS-2 fra opprinnelige 220 v til 240 v. Dette gjøres enkelt gjennom å bytte plass på den hvite og den grå ledningen som går til trafoen, der disse er festet til en en koblingsboks, sammen med fire andre ledninger.

    Dette gjorde underverker. Duringen som til nå har vært et irritasjonsmoment er plutselig helt borte. Jeg kan egentlig ikke skjønne at Bryston ikke har kommet opp med denne enkle løsningen for lenge siden. Ikke minst siden dette har vært et kjent problem over tid.
     

    Baard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    2.254
    Antall liker
    919
    Torget vurderinger
    1
    Hei Bryston folk - et kort spm.

    Hvilke høytalerkabler synes dere passer best til disse forsterkerne. Er det mange av dere som bruker Nordost, eller går det i andre ting?
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    Jeg bruker Soundstring. Opplevde disse som behageligere å høre på enn tidligere Black Magic The Giant.
     

    Baard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    2.254
    Antall liker
    919
    Torget vurderinger
    1
    Skal se nærmere på Sundstring.
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    813
    Antall liker
    360
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    Noen som har gjort seg noen gode erfaringer på hvilke nettkabler som fungerer med Bryston?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.145
    Torget vurderinger
    4
    Sober skrev:
    Noen som har gjort seg noen gode erfaringer på hvilke nettkabler som fungerer med Bryston?
    Det fine med Bryston er at ingeniørne der er såpass oppegående at de tar avstand fra eksotiske kabler.

    Sakset fra deres sider:
    A/C POWER CABLES
    When you plug your power cord into the wall outlet you are in 'SERIES' with all the wire on the other side of the wall all the way back to the power source. The small length of power cord from the wall to the amp is insignificant compared to the miles of wire it is connected to. As long as the power cord can deliver the current and voltage required to drive the amplifier to full power it is as good as it can get.

    http://bryston.com/cablememo.html
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.907
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Ovenstående råd fungerer aldeles utmerket med mine Bryston - bruker bare de medfølgende nettkablene. Rett fra Bryston-eskene.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    1.154
    Torget vurderinger
    10
    Ulf-B skrev:
    Ovenstående råd fungerer aldeles utmerket med mine Bryston - bruker bare de medfølgende nettkablene. Rett fra Bryston-eskene.
    Samme her. Har aldri hatt tro på nettkablers betydning og har derfor heller aldri prøvd mer påkostede saker.
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    813
    Antall liker
    360
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    Spiller selv på standard kabler, forsøkt ymse uten å bli imponert, men regnet med at det var noen som dro opp noen kabler som hadde vært moro å teste ;D
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    4.023
    Antall liker
    1.357
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Fulgte ikke med noen kabel til min forsterker, men har brukt en PR som nettkabel en stund, bruker nå en Supra Lo-Rad inn i en Furutech TP60E fordeler. Bruker PR som høyttalerkabel også og har gjort det i 5 år nå. Har ikke testet noe som helst annet.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Veldig stille på Bryston - fronten for tiden! Kom idag drassende hjem med aller
    nyeste utgave av 28B SST-2. Hjelpe meg for en vekt: mer enn 40 kg pr side!!
    Har såvidt fått koblet dem til ProAc D80. Vil ikke si noe om lyden før om noe uker.
    Vet av erfaring at Bryston må brennes inn i lang tid. Litt bekymret over at D80
    har impedans på 4 ohm, 28B ville nok ha foretrukket høyere høytt. impedans ( 8 ohm )
    Noen som har synspunkter på dette ?? Kommer vel tilbake med litt fyldigere " sonic report"
    litt seinere.
    Mvh
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.145
    Torget vurderinger
    4
    O.P.K. skrev:
    Veldig stille på Bryston - fronten for tiden! Kom idag drassende hjem med aller
    nyeste utgave av 28B SST-2. Hjelpe meg for en vekt: mer enn 40 kg pr side!!
    Har såvidt fått koblet dem til ProAc D80. Vil ikke si noe om lyden før om noe uker.
    Vet av erfaring at Bryston må brennes inn i lang tid. Litt bekymret over at D80
    har impedans på 4 ohm, 28B ville nok ha foretrukket høyere høytt. impedans ( 8 ohm )
    Noen som har synspunkter på dette ?? Kommer vel tilbake med litt fyldigere " sonic report"
    litt seinere.
    Mvh
    Grattis med flott forsterkersett.

    Ifølge Bryston's nettsider leveres produktene ferdig innbrent
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn