det er ikke mulig å lage en 75ohm kabel med rca plugger , står endel om dette på produsentenes hjemmesider, bla her "RCA connectors can't quite meet the 75 ohm impedance standard because their physical dimensions just aren't fully compatible with it" sakset fra bluejeanscable http://www.bluejeanscable.com/articles/impedance.htmee skrev:gromt dette her! godt for sjela å se de godt organisterte strøm styrkene!
hva mener du med ekte 75 ohm? hva trenger jeg for å oppnå dette? ( kabler, plugger, internkabling?) Tenkte å bruke coax rca selv.
mvh
Takkmusicman skrev:Gratulerer med en fantastisk flott dac og supert utført arbeide.
Her kan jeg love at du risikerer hakeslepp rett som det er nå den første tiden. Den spiller fantastisk oppløst og dynamisk. Er fortsatt veldig imponert over min egen Buffalo. Den har ikke "trident" innstallert enda, men kommer snart. Da skal den visst bli enda ett knepp bedre.
ps; min står på døgnet rundt
mvh
Quote this,LMC skrev:jeg bruker kun sukkerbitene på strømtilførselen og digital inn,ikke på analogt signal
dac og IVY kobles med spesielle terminaler
utgangene loddes rett i kortet
muligens er det noe å hente på å endre dette, men først skal Legato prøves
får de russiske teflonkondisene i morgen
mvh
Leif
Hei300B skrev:Madman :
Hvilket chassis bruker du ?
Det var da noe av det vakreste og "cleaneste" selvbygg på lenge...madman skrev:Nok en Buffalo oppe å spiller, full pakke !
morten
Snygt!madman skrev:Dette var da rørende !
Har nå hatt "pølsene" oppi enda mindre box, en lillebror som snart er klar.
-morten
Jeg skal poste et IR screenshot senere, Mistenker trafoen til Buffen for å ha litt temp også, hmmm mulig twik?madman skrev:De er drit varme, kan knapt ta på kjølerne. Har ikke spillt med topp-plata på enda.
Skal måle tempen.
-morten
Ja det gjør deLMC skrev:det fremkommer vel hvilket psu det er av bildet? :
mvh
Leif
rene julekvelden,madman skrev:Måler ca 75 grader på kjøleflensen på den ene Placid.
27 lysdioder i aksjon, trenger ikke annet lys i stua.
-morten
ja det var sånn det var ja,madman skrev:Dacen trenger ikke placid ved bruk av Tridents, gjør ingen skade men ingen ting å hente. Så derfor, tar jo litt mindre plass.
-morten
Stillig. Dette kan bli den nye farsotten på HFS! Hva/hvilket IR kamera bruker du?pellesmil skrev:Har tatt et par screenhots med IR kameraet
det er et Fluke Ti20, helt ok kamera fins bedre, (men så fins det bedre brukere enn meg også)pedal skrev:Stillig. Dette kan bli den nye farsotten på HFS! Hva/hvilket IR kamera bruker du?pellesmil skrev:Har tatt et par screenhots med IR kameraet