kan man trekke hele belastningen på bare den ene 2:viklingen?
mvh
Leif
kan man trekke hele belastningen på bare den ene 2:viklingen?
Tror ik rigtigt på det absolutte nulpunkt. Mener det er placebo/snakeoil.ja men noen av viklingene var for høy spenning og da bare bruker man de 12v istedet?
sikkert, prøv og se om du liker det.....
sleng de i fryseboksen i samme slengen og husk å sette den på minus 273 grader![]()
Jo havde 50 VA før. Kobler de 2 x 12 V i parrallel så jeg får 1,6 A. Det er dobbelt af før. AVCC trækker meget lidt strøm. Bruger 2 x 24 V 3,7 A til Analogdel og I/V. De kører på 2x 20 VDC.Men Drossel - den trafoen har jo ikke betydelig høyere VA enn de originale for de spenningene som er aktuelle?!? Hvordan tenkte du å kople den?
hva skjedde Musicman?
stod det ikke til forventningene?
mvh
Leif
Hei kompismusicman; da er det vel bare å bestille psu fra Gary? -eget kabinett.![]()
Begynner å bli mere enn gjennomsnittelig interessert i en Buffalo III versting-utgave. Er det meste å få tak på som kit, eller må det kunnskaper utenom "vanlige" byggeferdigheter til for å komme i mål ?
Tja, jeg kan både lodde å skru, men kommer til kort når det gjelder feilsøking osv. Har laget både forsterkere og delefiltere mange år tilbake hvor vi laget printkort og det hele fra scratch. Hadde en kompis som tok seg av feilsøking og det mest avanserte - så det spørs om jeg våger meg på dette på egne bein , er nok ute av treningBegynner å bli mere enn gjennomsnittelig interessert i en Buffalo III versting-utgave. Er det meste å få tak på som kit, eller må det kunnskaper utenom "vanlige" byggeferdigheter til for å komme i mål ?
Spørs hva du mener med vanlige byggeferdigheter. Jeg bygger det meste, men når det kommer til elektronikk skorter det på kunnskap nok for å gi seg i kast på egenhånd. Derfor er det så kjekt med erfarne entusiaster som deler sine erfaringer med oss mindre bevandrede innen diy.
Etterhvert blir det vel å satse på en værstingutgave med eget power ala lmc. Da skal også kabinettene være strøkne.
dæven de kabinettene fra VT4C var dritfine
kanonfinish og skikkelig gods
dette blir det gøy å jobbe med
hvordan går det musicman?
mvh
Leif
Tvilsomt. Ihvertfall hvis en tolker erfaringene her. Er ikke 300va det kraftigste som finnes med 15v da? Har ikke sett større, men har ikke sjekket absolutt alle på nettet. Har du legato eller Ivy ? Ivy er ikke så strømsulten som Legato. Mine er 160va ( på Ivy).Da var avcc bestilt. Så var det trafospm... 300va for mye?