James
Overivrig entusiast
Du kjøpte den ja ;DNomilktoday skrev:Hei Folkens!
Jeg trodde jag visste hva "rørgreier" var til nå nylig...( der tok jeg feil)
Har hatt en Conrad Johnson MV-125 på hjemlån siden før helgen....... Den blir her
Denna j.... store tunge boksen spiller så utrolig at beskrivelser med ord skal jeg holde meg langt unna
Makken til hakaslepp har jeg aldri vært borte i før... gåsehud er old news, snør og tårer er nå bare litt oppvarming unna ;D
har ikke hatt noe rørutstyr før, skal sef lese meg til det jeg trenger og vite for å holde den glad og fornøyd.
Forsterkeren har vært hos malmin og fått byttet kondiser og terminaler for en liten stund siden, rørene er 150-200 timer gamle... veldig hel og fin ser det ut til... svetlana 6550c utgangsrør, inngangsrørene ser jeg ikke hva er.
Noen som har annbefalninger for rørkjøp, rørvalg i osloområdet??
Mvh
Thomas.
Du fikk den billig. Sikkert ikke så mange som fikk sett den siden den låg på Finn og ikke var så lett søkbar. Som du ser har jeg MV52. Den mangler noe i topp og bunn. Men for en mellomtone. Den er til å dø for ;D. Skjønner godt at du er henført. Kos deg med den. Og husk at CJ effekt spiller svært godt med CJ pre som man får til en billig penge.
Hva rør som er anbefalt er litt utfra hva vei du vil tune lyden. Kjøp litt rør og prøv selv.